שתף קטע נבחר

גביע המלך: ברצלונה גברה 1:4 על קארטחנה

סיבוב רביעי: פרננדו (16) סידר לנציגת הליגה השלישית יתרון מדהים. פדרו (36 ו-76), פברגאס (43) ודונגו (90) השלימו מהפך וסידרו לקטאלונים ניצחון ראשון אחרי שני הפסדים רצופים. הגומלין בעוד שבוע וחצי

אחרי שהפסידה בשני משחקיה האחרונים, לאייאקס בליגת האלופות ולבילבאו בליגה, ברצלונה לא יכולה הייתה לבקש יריבה יותר נוחה מקארטחנה כדי לחזור למסלול הניצחונות. איכשהו הקטאלונים הצליחו לעשות לעצמם את החיים קשים גם מול נציגת הליגה השלישית בספרד, אך לבסוף הצליחו לנצח 1:4 במשחק הראשון מבין שניים בסיבוב הרביעי של גביע המלך.

 

מונדיאל 2014 - העדכונים האחרונים:

 

האלופה התייצבה להתמודדות ללא ויקטור ואלדס, דני אלבס, צ'אבי, אנדרס אינייסטה, כריסטיאן טייו וליונל מסי הפצועים, כמו גם ג'רארד פיקה שקיבל מנוחה. מנגד, ג'ורדי אלבה חזר לסגל אחרי יותר מחודשיים ופתח בהרכב.

 

שחקני ברצלונה מכבדים את זכרו של נלסון מנדלה בדקת דומיה (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
שחקני ברצלונה מכבדים את זכרו של נלסון מנדלה בדקת דומיה(צילום: גטי אימג'ס)

 

המארחים פתחו בהתלהבות רבה וניצלו יכולת מחרידה של הבלאוגרנה כדי לעלות ליתרון אחרי 16 דקות מרגלי פרננדו. האורחים נכנסו בהדרגה למשחק ומסירה נהדרת של פברגאס סידרה לפדרו (36) את השוויון. ססק היה גם זה שהפך את התוצאה כעבור שבע דקות. פדרו השלים צמד בדקה ה-76 ובתוספת הזמן ז'אן מארי דונגו בן ה-18 חתם את הניצחון. משחק הגומלין ייערך בעוד שבוע וחצי.

 

מהלך המשחק

דקה חמישית: הרחקה גרועה של פויל סידרה לדה לרמה מצב בעיטה מצוין מתוך הרחבה. למזלו של קפטן ברצלונה, הכדור שרק ליד העמוד.

 

פרננדו חוגג את שער היתרון המדהים של המארחת (צילום: AFP) (צילום: AFP)
פרננדו חוגג את שער היתרון המדהים של המארחת(צילום: AFP)

 

16': גול! 0:1 לקארטחנה. הקבוצה מהליגה השלישית מהממת את אלופת ספרד. פרננדו דהר באין מפריע באגף שמאל, השאיר אבק לבארטרה ולפויול וקינח בכדור שטוח ואלכסוני לפינה הימנית שהכניע את חוסה מנואל פינטו. הקבוצה של טאטה מרטינו עדיין לא הגיעה למשחק.

 

29': אלכסיס, המסוכן שבשחקני ברצלונה, נגח מצוין לעבר השער אך נהדף ע"י לימונס.

 

פדרו מאזן את התוצאה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
פדרו מאזן את התוצאה(צילום: AFP)

 

36': גול! ברצלונה משווה ל-1:1. האלופה העלתה הילוך וכדור עומק נהדר של פברגאס הותיר את פדרו במצב של אחד על אחד מול לימונס. האחרון לא התבלבל ובעט שטוח לפינה הימנית ופנימה.

 

43': גול! 1:2 לברצלונה. פברגאס, מבשל שער השוויון של האורחת, קיבל כדור רוחב נהדר מאדריאנו וסובב נהדר לפינה הימנית הגבוהה. ללימונס לא היה שום סיכוי לעצור.

 

פברגאס חוגג עם החברים את המהפך (צילום: AFP) (צילום: AFP)
פברגאס חוגג עם החברים את המהפך(צילום: AFP)

 

72': כדור עומק גאוני של פברגאס הותיר את פדרו חופשי באגף שמאל, הספרדי הוציא רוחב לעבר אלכסיס, שמחמישה מטרים הצליח איכשהו לבעוט מעל למסגרת. החמצה נוראית.

 

76': גול! 1:3 לברצלונה. אלכסיס גמל לפדרו עם מסירה מצוינת משל עצמו, הספרדי עקף את לימונס ללא קושי וגלגל מקרוב לשער החשוף כדי להשלים צמד.

 

90': גול! 1:4 לברצלונה. פדרו בעט כדור חזק שנהדף בעמוד, ז'אן מארי דונגו בן ה-18 גלגל את הריבאונד לרשת.

 

ברצלונה: חוסה מנואל פינטו; אדריאנו, מארק בארטרה, קרלס פויול, ג'ורדי אלבה (מרטין מונטויה, 80'); סרג'י רוברטו, סרחיו בוסקטס, אלכס סונג; ססק פברגאס, אלכסיס סאנצ'ס (ז'אן מארי דונגו, 78'), פדרו.

 

ניצחונות לסביליה ולבטיס, רק 1:1 לסוסיאדד

בטיס שפיטרה בתחילת השבוע את פפה מל ומינתה במקומו את חואן קרלוס גאדירו, גברה 1:2 על ליידה מהליגה השלישית. חואן ורדו (27) וחורחה מולינה (44) כבשו עבור המנצחת.

פר מילה (58) צימק למארחת, שנאלצה לשחק ב-10 שחקנים החל מהדקה החמישית אחרי הרחקתו של פאו טורס.

 

חאבייר אקינו כבש בתוספת הזמן וחילץ לוויאריאל 2:2 מול אלצ'ה במדריגל. ג'ובאני דוס סנטוס (23) העלה את הצוללת הצהובה ליתרון, סרחיו פלגרין (61) וריצ'מונד בואקיה (66) קבעו מהפך זמני.

 

סביליה ניצחה 0:1 בחוץ את ראסינג סנטאנדר, שהדרדרה עד לליגה השלישית. ג'יירו סאמפיירו הבקיע לאנדלוסים בדקה החמישית. אלחסירס, גם כן מהליגה השלישית, הפתיעה כשסחטה 1:1 ביתי מול ריאל סוסיאדד. אנטואן גריזמן העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-59, אלפרו איזן למארחת כעבור 5 דקות.  


פורסם לראשונה 06/12/2013 22:53

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
סרג'י רוברטו מול מרכוס רודריגס
צילום: EPA
מומלצים