שתף קטע נבחר

מותגים חדשים ברשת המשביר לצרכן

רשת בתי הכלבו משיקה מותגים ספרדיים חדשים - PUNT ROMA ו-TRUCCO המציעים רווח רחב של מידות ומרעננת את קולקציית מותג ספרינגפילד

רשת המשביר לצרכן מכניסה למוצריה שני מותגים ספרדיים חדשים - PUNT ROMA ו-TRUCCO - ובנוסף משיקה קולקציה חדשה של מותג ספרינגפילד.

 

PUNT ROMA (פוּנט רומא) נותן מענה לנשים בוגרות ומציע טווח רחב של מידות. הקולקציה כוללת אביזרי אופנה כמו צעיפים, כובעים ואביזרים נוספים. 

 

 (צילום: יח"צ חו"ל) (צילום: יח
(צילום: יח"צ חו"ל)
 

בגדי המותג משלבים בחלקם עיצובים עם הדפסים גדולים, הדפסי חיות, צבעים ושיק אורבני לצד שיק אלגנטי. טווח מידות: 38-54. טווח מחירים: מכנסיים - החל מ-199 שקל, שמלות - החל מ-299 שקל, ז'קטים - החל מ-249 שקל, מעילים - החל מ-349 שקל. 

 

TRUCCO (טרוקו) הינו מותג אופנה הנותן מענה לנשים המחפשות מראה קלאסי ואופנתי עם דגש על נוחות. קולקציית הסתיו-חורף מגיעה בקווים קלאסיים ואופנתיים, בגווני אפור, ירוק-בקבוק, חום-אדמה ושחור. רמיזה של צבע ניתן למצוא באקססוריז ובשמלות המודפסות. ניתן למצוא חולצות רקומות וכפתורים מבד ויסקוזה, שמלות מעוטרות בהדפסים וטוניקות בצבעים בסיסיים כמו חאקי, גווני אפור ובז' עם פריטים רקומים.

 

 (צילום: יח"צ חו"ל) (צילום: יח
(צילום: יח"צ חו"ל)
 

הקולקציה מושפעת מסגנון שנות ה-50 עם מגוון שמלות וחולצות המדגישות את המותניים והדפסים רכים ונשיים. בבסיס הקולקציה ניתן למצוא מגוון מכנסיים בגזרות והדפסים וצבעים שונים בבדי קרפ-ויסקוזה, שמלות רומנטיות רכות עם טלאים מודפסים, חולצות כפתורים מודפסות בבד קרפ רך עבור מראה יומיומי יחד עם בלייזרים וכן מכנסיים וחצאיות במראה רשמי יותר המתאים לשעות העבודה. הסגנון הוא עירוני ורומנטי של בגדים במראה קז'ואל. הצבעוניות מתאפיינת בצבעים בסיסיים כמו אפור ולבן עם רמיזות של ירוק וורוד.

 

דגמי הקולקציה בסניפי המשביר יתחדשו על בסיס דו-שבועי, וישווקו ב-6 נקודות מכירה ברחבי הארץ. מידות: 36-44. מחירים: שמלות - החל מ-199 שקל, מכנסיים - החל מ-199 שקל, חולצות - החל מ-129 שקל, ז'קטים - החל מ-299 שקל.

  

מותג האופנה הבינלאומי SPRINGFIELD (ספרינגפילד) משיק את קולקציית סתיו-חורף 2013-2014. המותג מתמקד בקהל צעיר של גברים ונשים בגילאי 20-35 ומציע אופנה אורבנית וקלילה המעניקה מראה מתוחכם עם מוטיבים של רטרו. המראה הקז'ואל מאופיין בהדפסים בוטאניים עם הדפסי פרחים וצורות גיאומטריות בשלל בדים.

 

המראה מתאפיין בסגנון קז'ואל בשילוב טאץ' של רטרו עם מגוון חולצות ומכנסי ג'ינס. מגוון של חצאיות מיני ושמלות בגזרות מחמיאות עם הדפסי זברה ונמר ושילובי פייטים. הצבעוניות בקולקציה מתאפיינת בגוונים מאובקים של חרדל וזית וכחול.

 

 (צילום: יח"צ חו"ל) (צילום: יח
(צילום: יח"צ חו"ל)

 

קולקציית הגברים: קולקציית בגדי קז'ואל המאופיינת בבדי מיקרו ואריגים במראה משופשף. מגוון סריגים וסווטשירטים עם הדפסים וגזרות חדשות לצד מכנסי ג'ינס מחויטים או במראה רטרו ונעלי אוקספורד. הצבעוניות בקולקציה נשענת על הגוונים הכחולים, גווני חרדל ובז', אדום שני וכמובן שחור, בשילוב עם גווני חמרה וגוונים אדמדמים להענקת מראה מסוקס, עירוני, צעיר וטרנדי.

 

 (צילום: יח"צ חו"ל) (צילום: יח
(צילום: יח"צ חו"ל)

 

טווח מידות נשים: XS–XL, 34–44. טווח מידות גברים: S–XXL, 40–50. מחירים (לפני הנחות,ההנחה הנוכחית, נכון למועד הפרסום, היא 1+1 על כל הפריטים): חולצות אריג - 149-299 שקל, מכנסיים - 179-299 שקל, טי שירט - 79-149 שקל, סריגים - 79-299 שקל, מעילים - 199-599 שקל.

 

להשיג בלעדית ברשת המשביר לצרכן

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: יח"צ חו"ל
המותג ספרינגפילד למשביר לצרכן
צילום: יח"צ חו"ל
מומלצים