שתף קטע נבחר

סוזה לשחקנים: "תהיו גאים, הבאתם כבוד"

מאמן מכבי ת"א שיבח את שחקניו באסיפה לקראת מכבי פ"ת על התצוגה בניצחון על איינטרכט פרנקפורט. במועדון מצפים לשיפור הדירוג באופ"א לקראת העונה הבאה. גולדהאר יאשר לצרף חיזוק בינואר

מאמן מכבי תל אביבפאולו סוזה החמיא שלשום באסיפה קצרה שקיים לשחקניו על הנצחון שהשיגו 2:4 על איינטרכט פרנקפורט בליגה האירופית. במתחם האימונים בקרית שלום חזרו ושיבחו את 13,000 אוהדי הקבוצה שנתנו מופע עידוד מדהים. "בבלומפילד עם הקהל הנפלא שלנו קשה יהיה לנצח אותנו", אמרו בסוף השבוע שחקנים וגם ראשי הקבוצה.  

 

 

השבת בליגת העל:

 

סוזה אמר לשחקניו: "עשיתם בדיוק את מה שרציתי שתעשו על הצד הטוב ביותר. אתם יכולים להיות גאים בעצמכם. הבאתם הרבה מאוד כבוד לישראל ולמכבי ת"א". סוזה, המבקש להחזיר את שחקניו לקרקע, הזהיר: "יש לנו ביום שני משחק חשוב נגד קבוצה טובה כמו מכבי פתח תקווה. צריך להיות ממוקדים".

 

מכבי ת"א חוגגת ביום חמישי (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
מכבי ת"א חוגגת ביום חמישי(צילום: אורן אהרוני)

 

בשל העומס וההשקעה הגדולה שהשקיעו מרבית השחקנים, מתכוון המאמן להמשיך ברוטצית השחקנים שלו. במכבי, המתקרבת לצבירת סכום של כ-20 מיליון שקל תגמוליה מאופ"א, מדברים בעיקר על שיפור מעמדה מבחינת הדירוג באופ"א, אם תעפיל בעונה הבאה לאחד המפעלים.

 

לשם כך, ואולי גם עם מחשבה לקראת השלב הבא העונה (הצהובים סידרו לעצמם סיכוי מצוין להעפיל לשלב 32 האחרונות במפעל), הבעלים מיץ' גולדהאר שצפה במשחק מהיציע בבלומפילד, נשאר על הדשא בסיום ושוחח ארוכות עם המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף. גולדהאר צפוי לאשר לרכוש שחקן או שניים לחיזוק הסגל בחלון ההעברות בינואר.

 

אוהדי מכבי ת"א. "איתם - יהיה קשה לנצח אותנו" (צילום: אורן אהרוני ) (צילום: אורן אהרוני )
אוהדי מכבי ת"א. "איתם - יהיה קשה לנצח אותנו"(צילום: אורן אהרוני )

 

ראדה פריצה, הסובל משבר קטן בבוהן רגלו, עלה לשחק כמחליף עם זריקות הרגעה. בקבוצה מקווים כי בפגרת הנבחרת הקרובה תתאפשר

לפריצה מנוחה על מנת שיחלים לחלוטין מהפציעה המטרידה אותו מתחילת העונה. 

 

במועדון מספרים על ביקוש רב מצד האוהדים לכרטיסים לקראת המשחק בקפריסין ב-28.11 מול אפואל ניקוסיה, משחק שעשוי להכריע את תמונת הבית. למשרד "לאן" הגיעו עשרות רבות של בקשות לרכישת כרטיסים למפגש. ההערכה מדברת על כ-2,500 צהובים שיגיעו לאי השכן.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
פאולו סוזה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים