יום חמישי, 16.05.2024 שעה 10:29
ארי שמאי

ניצחון על עכו לא מלהיב אותנו

ארי שמאי בטור אישי ל-ONE: בן שמעון, תנצח את בני יהודה ואז אולי נתלהב. וגם: סוזה צריך להבין כי זהו טבע הקפיטליזם, ואוהדי בית"ר, גוגל לשירותכם

1. כחובב לוחמה תקשורתית לגיטימית ובלתי אלימה, אני האחרון שיכול לבוא בטענות לידידים מלה פמיליה, שכפי שנחשף ב-ONE, מבקשים לטרפד את מכירתה העתידית של הפועל במבצע דו שלבי מתוחכם. קודם אמורים הלה פמיליות לאתר את הטייקון, ואחר כך הם מתכוונים לספר לו כמה אנחנו איומים. לא רק שאנחנו שרים שירי שואה, לא רק שאנחנו מניפים שלט הגורס שאיננו מייצגים את ישראל, אנחנו גם אלימים. בטח שאנחנו אלימים, אנחנו הנחנו את הרימון אצל טביב שלושה ימים לפני המשפט שלו. מה, לא תפסו את העבריין? מה זה משנה ללה פמיליה, הם לא יתנו לעובדות להרוס להם סיפור רע על הפועל.

אז יש לי משהו לספר לידידי מלה פמיליה. בעולם הגוגל של היום אין ספק שכל רוכש עתידי של הפועל יכול לדעת שאנחנו מניפים שלט כזה, וגם העובדה שפעם, לפני שההתאחדות המנוולת נתנה על זה עונשים, היינו שרים שירי שואה, לא תחמוק מעיניו. מצד שני הוא, כמו כל רוכש פוטנציאלי אחר של קבוצה, גם ידע שלהפועל הקהל הנאמן והסובלני והיצירתי בארץ, (עובדה, לא נשמעו כמעט שריקות בוז אחרי המחצית הראשונה המחפירה נגד עכו) שאם כבר מדברים על אלימות אז אתם (למרות שרובכם לא כאלו) הקהל האלים ביותר שהיה כאן מאז ומעולם, ועל הלאומנות שלכם נגד ערבים בכלל אפשר לכתוב דוקטורט. אז בהצלחה לכם ידידי מלה פמיליה במציאת "הרוכש", מה שבטוח הוא שאת הרוכש הפוטנציאלי שלכם אנחנו לא נצטרך להבהיל. הגוגל יעשה את זה טוב מאיתנו.

2. סוזה, המאמן החביב של מכבי שדומה דמיון מפתיע לבני טבק החביב גם הוא, רטן על העובדה שמכבי משחקת נגד ב"ש שלושה ימים בלבד לפני המשחק באירופה. אולי שמישהו יסביר לו שלמטבע הקפיטליסטי שני צדדים. צד אחד מאפשר לו לאמן קבוצה ללא מגבלת תקציב, וצד שני מחייב אותו לרקוד לפי החליל של הטלויזיה וזכויות השידור. הנה מישהו הסביר.

שכטר מברך את זגורי. לא מלהיב (שי לוי)
שכטר מברך את זגורי. לא מלהיב (שי לוי)
 

3. הקפיטליזם הוא גם מה שמרעיד את כסאו של אריק בנאדו עכשיו. כי מי ישלם על הטעויות של מכבי חיפה בשנים האחרונות? שחר? האיש שקובע שם הכל? מה פתאום, שחר הוא הרי בעל הבית ובעל הבית לא משלם אף פעם על טעויות, וגם הממסד התקשורתי די מתחנף אליו. ככה זה בקפיטליזם, בעל המאה הוא גם בעל הדעה, ואת עצמו ואת המקורבים אליו הוא בטח לא יפטר.

4. אז עם כל הכבוד לנצחון על עכו, שמצטרף לזה על רמת השרון, הלוואי שהמשחק של הפועל היה טוב ושוטף כמו הדיבור של רן בן שמעון הרהוט ומלא ההומור העצמי. אבל בגלל שאנחנו לא קפיטליסטים, אנחנו מסרבים להתלהב מניצחונות על קבוצות שתקציבן בין רבע לשליש מזה שלנו. אנחנו הפועל, לא מכבי.

5. במחזור הבא בני יהודה בחוץ. קבוצה פצועה עם כדורגל ועם דרור קשטן, הטוב שבמאמני ישראל. תביא נצחון ידידי רן בן שמעון, ואז נתלהב כנראה קצת יותר. ואם חיים רמון יביא סוף סוף רוכש, נתלהב אפילו עוד יותר. כי גם אם בתור אנשי שמאל אנחנו לא כל כך אוהבים טייקונים, את מכבי אנחנו אוהבים הרבה פחות.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
ONE CHAMPIONSHIP
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים