שתף קטע נבחר

צילום: AP

פניני: "לא זוכר פתיחת עונה כזו במכבי"

הפורוורד מקווה לקבל צ'אנס מחר (ו', 18:00, שידור ישיר ב-ynet ספורט) מול קובאן ("נדחקתי, אבל אני בטוח שההזדמנות תגיע"), שולח מסר לשחקנים החדשים ("במכבי אף הפסד לא מתקבל על הדעת") ובטוח: "ניצחון יכול להוציא אותנו מהתקופה הזו". סמית' והיקמן צפויים להיות כשירים

מכבי ת"א נחתה אמש (ד') בקרסנודאר שברוסיה לקראת משחק מחר (ו', 18:00, שידור ישיר ב-ynet ספורט) מול לוקומוטיב קובאן במסגרת המחזור השלישי של היורוליג. דווין סמית' וריקי היקמן שסבלו מאז תחילת העונה מפציעות, ערכו אימונים מלאים וצפויים להיות כשירים.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

הצהובים שמגיעים למשחק שפופים לאחר ההפסד לעירוני נס ציונה ביום שני האחרון, בעיקר מקווים לניצחון חוץ שיוציא את הקבוצה מהמשבר שאליו נקלעה עם פתיחת העונה. אחרי יממה של אכזבה וכעס גדול מהשחקנים והמהצוות המקצועי, במועדון השתדלו להוריד לחץ בתקווה לראות יכולת שונה ומרשימה יותר מהשחקנים מול קובאן.

 

הרוסים, בשורותיהם משחקים האקס ריצ'ארד הנדריקס, ואלכס מאריץ', שהיה מועמד להגיע להיכל לפני שנתיים, ניצחו את מכבי בטורניר גומלסקי בטרום העונה. למפגש עם מכבי, קובאן תגיע עם מאזן של 0:2.

 

גיא פניני סיפר על פתיחת העונה של הצהובים: "ללא ספק, זו תקופה לא נעימה. בחמש השנים שלי במכבי, אני לא זוכר כזו פתיחת עונה. יש תקופות כאלה, זה לא נעים ולא כיף, אבל צריך לעבור גם את זה. אני חושב שאנחנו מספיק מנוסים ועברנו מספיק בקריירה כדי להתגבר על תקופות כאלה. דווקא בתקופות כאלה מגיעים למשחק גדול בקובאן, כולם בטירוף ניצחון שם יכול להוציא אותנו מהתקופה הזו".

 

הפורוורד הוסיף: "זה טבעי שבמצב כזה, הביטחון יירד, המטרה שלנו היא להעלות אותו. יש לנו כמה שחקנים חדשים ואנחנו צריכים לעבוד על הביחד שלנו. אם נתחיל טוב את המשחק מול קובאן, אני מאמין שהביטחון יחזור ונרגיש את זה במשחק שלנו".

 

פניני התייחס לשחקנים החדשים: "צריך להבהיר לכל מי שפה ובטח לחדשים, שאין דבר כזה הפסד מתקבל על הדעת במכבי, גם ביורוליג, אבל במיוחד בליגה. אנחנו צריכים לעבוד כדי לנצח משחקים וכולם צריכים לדעת את זה. מנצחים משחקים בליגה רק עם עבודה קשה".

 

פניני: "יש תקופות כאלה" (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
פניני: "יש תקופות כאלה"(צילום: יובל חן)

 

הפורוורד דיבר בפתיחות גם על הפיחות במעמדו במכבי: "אני מחכה להזדמנות ואני עובד קשה. זו עונה של 70-80 משחקים ואני בטוח שההזדמנות שלי תבוא. במשחקי ההכנה, שיחקתי דקות משמעותיות והייתי טוב, זה מאוד דינמי בקבוצה כמו מכבי. נדחקתי קצת, אבל זה כל הזמן משתנה. אני אחכה בסבלנות להזדמנות שלי".

 

מחכה להזדמנות שלו. פניני (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
מחכה להזדמנות שלו. פניני(צילום: עוז מועלם)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אתר מכבי תל אביב
גיא פניני ודייויד בלו
צילום: אתר מכבי תל אביב
מומלצים