שתף קטע נבחר

"זה לא תמיר כהן נגד מכבי חיפה"

הפועל רעננה מתכוננת למפגש מול הירוקים בשבת, הפעם הראשונה בה הקשר יפגוש את קבוצתו לשעבר: "אני רוצה לנצח בכל משחק, לא משנה מי היריבה"

למרות שמכבי חיפה נמצאת בתקופה לא טובה, בהפועל רעננה, שתפגוש את הירוקים בשבת, מודעים לכך שלא יהיה פשוט להשיג מולה ניצחון ראשון לאחר ארבעה מחזורים. עבור תמיר כהן מרעננה זה יהיה מפגש ראשון מול הקבוצה בה שיחק בשנתיים האחרונות. כזכור, כהן הצטרף לחיפה אחרי שסיים חוזה בבולטון האנגלית, אבל שתי פציעות קשות בתקופה ששיחק בקבוצה הביאו לקיצור ההסכם בין הצדדים. 

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

אבל כהן לא עושה עניין מהמפגש מול האקסית: “זה לא תמיר כהן נגד מכבי חיפה, אלא הפועל רעננה נגד מכבי חיפה. אני לא צריך להוכיח שום דבר. ברגע שהחלטתי לעזוב את חיפה, זה נגמר, ואני לא מסתכל אחורה. היום טוב לי בהפועל רעננה, ואין לי שום כעס על מכבי חיפה. אני רוצה לנצח בכל משחק, לא משנה מי היריבה. אנחנו נעשה את המקסימום, ובמוצאי שבת נראה אם זה יספיק לניצחון. להפועל רעננה יש קבוצה טובה, ואנחנו מאמינים ביכולתנו לנצח".

 

תמיר כהן העונה ברעננה... (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
תמיר כהן העונה ברעננה...(צילום: עוז מועלם)

 

...ובעונה שעברה בחיפה (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
...ובעונה שעברה בחיפה(צילום: עוז מועלם)

 

כהן לא היה מעוניין להתייחס לסיבות שהובילו לפתיחת העונה החלשה של חיפה, אבל כשנשאל אם רעננה קיבלה את הירוקים בזמן טוב, השיב: “בכל תקופה, מכבי חיפה היא קבוצה מצוינת ומסוכנת מאוד. יש לה שחקנים איכותיים ואסור להקל בה ראש”.

 

ברעננה מצפים לקהל רב שיבוא מחיפה למגרש בנתניה, לצד אוהדי הקבוצה שיזכו להסעה למשחק. הקבוצה תקיים היום (ד') את האימון בנתניה, כדי להתרגל לאצטדיון. להרכב צפוי לחזור אנתוני אנווקאמה אחרי שסיים את ההרחקה שלו. עדיין לא ברור אם החלוץ יפתח על חשבון שניר שוקר או אאודיס. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים