שתף קטע נבחר

צילום: AP

בלאט: "לא שכחתי איך לאמן או לנצח"

מכבי ת"א המריאה לקובאן, המאמן ניסה לצנן את האווירה בעקבות פתיחת העונה החלשה: "זו לא תקופה קלה, אבל הרבה פחות ממה שעושים ממנה. מעבר לגאווה, לא נפגע במכבי שום דבר"

אחרי שרשמה הפסד שני בשלושה משחקים בליגת העל, ביום שני לעירוני נס ציונה (72:71), ובצל הדיבורים על משבר ומעמדו המתערער של המאמן דייויד בלאט, מכבי ת"א המריאה הערב (ד') למשחק חוץ מול קובאן במסגרת המחזור השלישי של היורוליג, שייערך בשישי (18:00 שעון ישראל).

 

עוד על המשבר במכבי ת"א:

 

היממה האחרונה היתה לא פשוטה במכבי, שם לא זוכרים זוכר מתי היתה לקבוצה פתיחת עונה כל כך גרועה. מעבר להפסד לנס ציונה, בהנהלה לא אהבו את היכולת שהציגו השחקנים ודרשו מבלאט הסברים. בשלב זה כאמור, אין זעזועים במכבי ת"א, אך הדברים עשויים להשתנות, לדבריהם, בהתאם לתוצאות הבאות שתשיג הקבוצה.

 

 

"זו לא תקופה קלה, אבל הרבה פחות ממה שעושים ממנה", סיפר בלאט לפני האימון. "מעבר לגאווה, לא נפגע במכבי שום דבר. כפי שהשיטה

 בנויה בליגת העל, התוצאות באוקטובר לא משפיעות על מה שקורה במאי-יוני. אנחנו לא רגילים, לא אוהבים ולא מרגישים טוב עם הפסדים. תקופה קשה? לא, אבל גם לא נעימה".

 

על יריבת מכבי ת"א בשישי, אמר בלאט: "קובאן אולי הקבוצה הכי טובה בבית כרגע. לוח המשחקים לא מטיב איתנו. התחלנו עם הרבה משחקי חוץ ואני לא חושב שבבת אחת הכל ישתנה. נצטרך לעבור את התקופה הזו. המטרות שלנו ברורות מאוד. את גביע ווינר כבר השגנו, המטרה הבאה היא להגיע לטופ-16, אחר כך לזכות בגביע ולהחזיר את האליפות".

 

לגבי מצבת הפצועים, סיפר בלאט: "דווין סמית' התאמן ויחזור לשחק. ריקי היקמן מחלים מפציעה טורדנית ברגל. דייויד בלו נכנס יותר ויותר לכושר

. אני אישית חושב שצריך לייצב 8-9 שחקנים שנלך אליהם, מה שלא יכולתי לעשות עד עכשיו".

 

"אני לא שכחתי איך לאמן או לנצח", הצהיר בלאט ולאחר מכן נשאל על המפגש הפיקנטי מול יבגני פשוטין, שהיה עוזרו בנבחרת רוסיה ומצליח בקובאן: "קודם כל הוא מאמן שחי בתוך המשחק. יש לו כנראה מגע של קוסם. הוא איש מקצוע ברמה הגבוהה ביותר. אני לא שמח שהוא מנצח אותנו, אבל כן על כל דבר שקורה לו".

 

שחורציאניטיס ו-וויצ'יץ' באימון המסכם (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
שחורציאניטיס ו-וויצ'יץ' באימון המסכם(צילום: ראובן שוורץ)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
דייויד בלאט
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים