יום רביעי, 08.05.2024 שעה 21:58
ליגת ווינר סל 23-24
88%1899-220224מכבי ת"א
76%2030-233025הפועל ת"א
72%2021-211825עירוני רמת גן
62%1903-199524הפועל ירושלים
52%1983-202525הפועל חולון
50%2030-198724עירוני קריית אתא
46%2004-197124בני הרצליה
46%2152-199724הפועל חיפה
40%2096-204725עירוני נס ציונה
38%1959-192424הפועל עפולה
29%2036-183324הפועל אילת
28%2220-204625הפועל גליל עליון
24%2215-207325הפועל ב"ש/דימונה
לוח משחקים
  • עירוני קריית אתא
  • 84 - 67
  • הפועל ירושלים
  • בני הרצליה
  • חמישי, 09/05, 18:30
  • הפועל חיפה
  • הפועל גליל עליון
  • שישי, 10/05, 13:00
  • עירוני נס ציונה
  • עירוני רמת גן
  • שבת, 11/05, 20:40
  • הפועל חולון

גילי מוסינזון הושעה ממכבי ראשון לציון

פרסום ראשון: השחקן הושעה בשל התנהגות לא ראויה. ברקוביץ': "מושעה עד שאחליט אחרת". הערב: ראשל"צ בנהריה, אתא במלחה, ר"ג - בני השרון

|
גילי מוסינזון. השעיה מפתיעה (אמיר לוי)
גילי מוסינזון. השעיה מפתיעה (אמיר לוי)

פרסום ראשון: מאמן מכבי ראשל"צ, עופר ברקוביץ', החליט להשעות את גילי מוסינזון בעקבות התנהגות לא ראויה.

ברקוביץ' אישר את הנושא ואמר: "גילי מושעה כרגע מהקבוצה זה נכון. הוא לא ישחק מול נהריה. כרגע אין מגבלה מבחינת זמן ההשעיה. הוא מושעה עד שאני יחליט אחרת. היו דברים בהתנהלות שלו שלא מצאו חן בעיניי ואני לא אפרט".

עירוני נהריה - מכבי ראשל"צ (20:00, עין שרה)
שחקני נהריה, חניכיו של יעקב ג'ינו, הממוקמים במקום השביעי, צריכים עוד ניצחון אחד בלבד כדי להבטיח סופית את מקומם בפלייאוף העליון ומקווים לעשות זאת בעין שרה מול הקהל הביתי.

הקבוצה הצפונית בליגה מגיעה למשחק במומנטום נהדר לאחר הניצחון הענק בשבוע שעבר על הפועל ירושלים ועם שלושת הכוכבים הראשיים, יוגב אוחיון, פיליפ ריצ'י ורון לואיס, שמצויים בכושר אישי מצוין.

ראשל"צ, לעומת זאת, נמצאת במומנטום שלילי במיוחד וכקבוצה שתסיים בוודאות את העונה הרגילה במקום הלפני אחרון בטבלה. חניכיו של עופר ברקוביץ' לא ניצחו כבר ארבעה משחקים רצופים ובשני האחרונים הובסו בפער של כ-20 נקודות. בסוף החודש מחכה לחבורה של ברקוביץ' מאבק על ההישרדות בליגה וכדאי שהכתומים מעיר היין יתעוררו לפני שיהיה מאוחר מדי.

הפועל ירושלים - עירוני קרית אתא (19:40, מלחה)
ההכנות של הפועל ירושלים לקראת משחק הבית האחרון במסגרת הליגה הסדירה הולכות ונשלמות. הערב (ראשון) ב-19:40 יארחו האדומים את האחרונה בטבלה, עירוני קרית-אתא, כשניצחון יבטיח להם את המקום השני בטבלה באופן סופי.

לרשות המאמן, גיא גודס, יעמוד סגל שחקנים מלא, כולל שרון ששון, שסובל בשבועות האחרונים מכאבים בכתפו הימנית.

טימי באוורס, שהיה מהחלשים בשורות האדומים בתבוסה מול עירוני נהריה בשבוע שעבר, אמר לקראת המשחק: "אני מקווה שנבוא עם הרבה אנרגיות. ננסה להשיג את הניצחון ולהבטיח את המקום השני".

כשנשאל על ההכנה לקראת משחק מול יריבה שהפסידה לקבוצתו ב-45 נקודות הפרש בסיבוב הקודם, באוורס לא התבלבל: "אני לא ממש יודע הרבה על השחקנים החדשים שלהם, אבל ממה שאני שומע הם משחקים טוב. נצטרך לצאת ולשחק אגרסיבי ולהשיג את הניצחון".

בקרב אוהדי הקבוצה הועברה לאחר ההפסד ביקורת על כך שצוות האימון לא מצא לנכון לשתף את הקפטן, ארז מרקוביץ', בשלב מוקדם יותר של המשחק, למרות חולשתו היחסית של טורין פרנסיס.

טימי באוורס. בפעם הקודמת זה נגמר ב-45 הפרש לירושלים (גיא בן זיו)
טימי באוורס. בפעם הקודמת זה נגמר ב-45 הפרש לירושלים (גיא בן זיו)

לבסוף, לאחר הרחקתו של יובל נעימי ופציעתו של שרון ששון, גודס נאלץ להעלות את הסנטר מהספסל, כשהוא קר לחלוטין וכתוצאה מכך, הציג יכולת חלשה.

מול יריבה חלשה, ייתכן ומדובר בהזדמנות הכמעט אחרונה של המאמן להכניס את מרקוביץ' (כמו גם את אדם הלסקה) לעניינים, וזאת לפני סדרת הפלייאוף שמצפה לקבוצה בסוף החודש ועשויה להתגלות כקשה מן הצפוי, אם היריבה אכן תהיה נהריה המשתפרת.

חניכיו של איילון ביהם מגיעים למשחק החוץ האחרון של העונה הסדירה אחרי ארבעה הפסדים רצופים והם הקבוצה היחידה שעוד לא ניצחה במשחק חוץ העונה. כמובן שבאתא לא מדברים על ניצחון במלחה, אבל במועדון בהחלט יש רצון לשחזר את התצוגה המכובדת מלפני שבועיים באולם הפחים.

איילון ביהם מאמן קרית אתא. לא בונה על ניצחון (מתן להב)
איילון ביהם מאמן קרית אתא. לא מדברים על ניצחון (מתן להב)

הפועל גלבוע/גליל - גבעת שמואל (19:45, גן נר)
משחק חשוב מאוד עבור שתי הקבוצות שעלול להכריע לא מעט לגבי ההמשך. הקבוצה המאוחדת מהגלבוע עוד לא ויתרה על מקום בין ארבע הראשונות בטבלה, למרות שתי נקודות ההפרש בינה לבין הפועל חולון ומכבי חיפה המקדימות אותה, אך מצד שני עדיין נאבקת על המקום החמישי עם בני השרון, המדורגת שישית ואוחזת במאזן זהה של ניצחונות.

קטש. הקבוצה שלו במומנטום חיובי (גיא בן זיו)
קטש. הקבוצה שלו במומנטום חיובי (גיא בן זיו)

חניכיו של עודד קטש ניצחו את שני המשחקים האחרונים באופן משכנע ונראים כמו אחת מקבוצות הפלייאוף היותר מפחידות ברבע הגמר. הסגל הארוך של קטש מאפשר לו אופציות רבות בהתקפה והשתלבותו המצוינת של אייזיאה סוואן בתוספת חזרתו של גוני יזרעאלי מפציעה, העלתה את הקבוצה חזרה על הגל.

הקבוצה של אורן אהרוני נמצאת בעיצומו של רצף הפסדים שעומד כרגע על שישה במספר. הניצחון האחרון שלה, דווקא בחוץ, נגד מכבי ראשון לציון, הושג בשלהי פברואר ונדמה כזיכרון רחוק מהימים שבהם חשבו במועדון שדרכם לפלייאוף סלולה.
כעת מתרכזת הקבוצה הצנועה בניסיונות להשתחל לפלייאוף, גם אם מהמקום השמיני, בכדי להימנע מהאפשרות של ירידת ליגה, שנה בלבד לאחר שחזרה מהלאומית.

אורן אהרוני. אולי בכל זאת יגיעו לפלייאוף מהמקום השמיני (אמיר לוי)
אורן אהרוני. אולי בכל זאת יגיעו לפלייאוף מהמקום השמיני (אמיר לוי)

רכז גבעת שמואל, גרג גרייס, אמר לקראת המשחק: "נקלענו לתקופה מאוד לא נעימה, אבל אנחנו עדיין קבוצה טובה. המאבק על הפלייאוף עוד פתוח ואני מקווה שנצליח לעשות את זה".

עירוני ר"ג - בני השרון (19:45, זיסמן)
כמו שציינו כבר קודם, בני השרון נמצאת בעיצומו של מאבק על המקום החמישי עם הגלבוע ובד בבד פוזלת באופטימיות למקום בין ארבעת הראשונות.

חניכיו של אריאל בית הלחמי התאוששו בשבוע שעבר מההפסדים לאשקלון ולמכבי ת"א עם ניצחון חוץ משכנע בראשל"צ ומגיעים למשחק במטרה להשלים סוויפ עונתי על הרמת גנים לאחר הניצחונות הקלילים בסיבוב הראשון ובשמינית גמר הגביע.

בית הלחמי. הקבוצה שלו רוצה ניצחון שלישי על ר
בית הלחמי. הקבוצה שלו רוצה ניצחון שלישי על ר"ג (אמיר לוי)

עירוני רמת גן מגיעה למשחק לאחר שני הפסדים רצופים, שקטעו תקופה מוצלחת שכללה חמישה ניצחונות בשישה משחקים. למרות זאת, ההפסד למכבי ת"א התקבל בטבעיות מסוימת במועדון, שבסופו של דבר עושה העונה מעל לצפוי ממנו, בטח לאור הפתיחה החלשה.

עמיר עוזי יהנה במשחק מסגל שחקנים מלא והוא מגיע למשחק כשהוא מודע לחשיבותו: "זה משחק חשוב לשתי הקבוצות. בני השרון קבוצה מאומנת וחזקה ואני בטוח שמצפה לנו משחק קשה", אמר המאמן וסיכם באופטימיות, "אני מקווה שננצח".

עוזי יזדקק לתרומה רצינית מכרמלו לי המצויין, שבמשחק מול מכבי נסגר הרמטית וסיים עם 7 נקודות בלבד. כמו כן, הוא יקווה לראות את יריב יצקן הוותיק ממשיך בכושרו המצויין (דאבל-פיגרס ב-7 מ-8 המשחקים האחרונים של רמת גן).

אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */