שתף קטע נבחר

הידינק: "לא אוכל לאמן את צ'לסי בעונה הבאה"

על אף הלחצים המופעלים עליו, המנג'ר ההולנדי הבהיר כי הוא מחוייב לנבחרת רוסיה: "הבטחתי לשוב לתפקיד ואני נוהג לעמוד מאחורי מילותיי". אלכס פרגוסון שוב עונה לרפא בניטס

אחרי חוסר היציבות בשנים האחרונות בכל מה שקשור באיש שעומד על הקווים בצ'לסי, אוהדי הקבוצה קיוו כי סוף סוף נפתרה הבעיה עם המינוי של חוס הידינק. על אף שהמנג'ר ההולנדי אכן ייצב את השורות במועדון הלונדוני, אמש (ו') הוא הבהיר לאותם אוהדים כי משאלתם לא תתמלא מאחר והוא לא מתכוון להישאר בתפקידו בעונה הבאה.

 

 

"יש לי חוזה בנבחרת רוסיה ואני מתכוון למלא אותו עד תום", אמר הידינק והוסיף: "יש לי מחויבות כלפי השחקנים שלי בנבחרת. אני לא יכול מצד אחד לדבר איתם על ערכים ומצד שני להפר אותם בעצמי. אני נוהג לעמוד מאחורי מילותיי ועל כן אשוב לתפקיד".

 

באותה הזדמנות, הידינק גם התייחס למאבקים הצפויים לצ'לסי, שתארח היום את בולטון: "המצב הוא שאנחנו חייבים להשיג נקודות ובו זמנית לקוות למעידה של שתי המתחרות על התואר. המטרה קשה, אך בהישג יד. יש לנו גם את הגומלין מול ליברפול ביום שלישי ואת חצי הגמר הגביע מול ארסנל, אבל קודם כל נצטרך להתרכז במשחק מול בולטון".


אלכס פרגוסון. יוצא למשחק חוץ קשה מול סנדרלנד (צילום: AFP)

 

פרגוסון: "כנראה שאני אדם חשוב אם בניטס מדבר עליי"

בינתיים, שני המאמנים האחרים שעדיין נמצאים בתמונת המאבק על האליפות, אלכס פרגוסון ורפא בניטס, ממשיכים להחליף בינהם מסרים דרך התקשורת.

אחרי שמנג'ר ליברפול טען כי הסקוטי מקווה שליברפול לא תודח מליגת האלופות מפני שהוא חושש ממנה, הגיע תורו של מנג'ר יונייטד להגיב.

 

"אין לי מושג למה הוא בוחר לדבר עליי דווקא לפני משחק במסגרת ליגת האלופות", אמר פרגי בחיוך והוסיף: "כנראה שאני באמת אדם חשוב כל כך". יונייטד תצא היום למשחק חוץ לא קל מול סנדרלנד של טל בן חיים ותיאלץ להסתדר ללא ריו פרדיננד הפצוע וכנראה גם ללא וויין רוני, שנפצע קלות בתיקו 2:2 מול פורטו ביום שלישי.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים