יום חמישי, 16.05.2024 שעה 08:21
ליגת ווינר סל 23-24
 בית עליון 
88%1899-220224מכבי ת"א
76%2030-233025הפועל ת"א
72%2021-211825עירוני רמת גן
62%1903-199524הפועל ירושלים
52%1983-202525הפועל חולון
50%2030-198724עירוני קריית אתא
 בית תחתון 
46%2004-197124בני הרצליה
46%2152-199724הפועל חיפה
40%2096-204725עירוני נס ציונה
38%1959-192424הפועל עפולה
29%2036-183324הפועל אילת
28%2220-204625הפועל גליל עליון
24%2215-207325הפועל ב"ש/דימונה
לוח משחקים
  • הפועל חולון
  • 85 - 90
  • עירוני קריית אתא
  • הפועל ת"א
  • 71 - 82
  • עירוני רמת גן
  • הפועל חיפה
  • שישי, 17/05, 13:30
  • הפועל עפולה
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • שישי, 17/05, 13:35
  • הפועל אילת
  • בני הרצליה
  • שישי, 17/05, 13:40
  • עירוני נס ציונה
  • מכבי ת"א
  • ראשון, 19/05, 21:00
  • הפועל ירושלים

הפועל חוזרת להדר יוסף, חיפה תארח את אשדוד

האדומים ישחקו לראשונה העונה בבית כשיפגשו ב-19:45 את ראשל"צ. האלופה תנסה להמשיך לנצח ב-18:00. חולון, ללא יזרעאלי, מול גלבוע/גליל

|
מתן נאור באימון. הפועל חוזרת הביתה (שי לוי)
מתן נאור באימון. הפועל חוזרת הביתה (שי לוי)

מחזור מספר שלוש של ליגת ווינר ייפתח הערב (ראשון) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד מכבי חיפה תארח ברוממה את מכבי אשדוד כשהיא מגיעה במומנטום טוב אחרי שרשמה ניצחון בכורה ביורוקאפ. הפועל תל אביב תשוב להקפיץ את האולם בהדר יוסף לראשונה מאז עונת העפלה לליגת העל כשתארח את מכבי ראשל"צ נטולת דווין מיטשל ששוחרר.

ברק נתניה תנסה להמשיך במסלול הניצחונות כשתפגוש בקופסל למשחק קשה את בני הרצליה המרשימה. גלבוע/גליל, מעודדת מההופעה בליגה הבלקנית, תחפש לרשום ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות ותפגוש את הפועל חולון החבולה. ביום שני יינעל המחזור עם שני משחקים כאשר המשחק המוקדם יפגיש לקרב קצוות את הפועל ירושלים והפועל אילת ובהמשך עירוני נס ציונה תארח באולם המושבה הצנוע את מכבי תל אביב.

הפועל ת"א – מכבי ראשל"צ (19:45)
ארז אדלשטיין וקבוצתו יארחו לראשונה העונה משחק בליגה באולם בהדר יוסף לאחר שנדדו לגן נר במשחק הפתיחה בעקבות משחק רדיוס שגררו מהעונה שעברה. את העונה פתחה ת"א עם ניצחון בשנייה האחרונה על בני הרצליה אך בהמשך ספגה סל ניצחון שנייה לסיום באילת.

קאונסיל מול רייס (יניב גונן)
קאונסיל מול רייס. הפועל מחפשת מחליף (יניב גונן)
 

בקבוצה עדיין מחפשים מחליף לרכז וינסנט קאונסיל כאשר לפניו בדקו את אדגר סוסה שהעדיף את אולם הגרמנית מאחר והיא משחק ביורוקאפ. לאחרונה בהפועל גיששו גם אצל רכז נימבורק הצ'כית, סקוטי ריינולדס. ריינולדס, בוגר מכללת וילאנובה, נקלע למספר עימותים עם מאמנו הנוכחי והושעה פעמיים מאימונים אך יישאר נכון לעכשיו בנימבורק. ריינולדס אינו נבחר בדראפט כאשר בעונה שעברה שיתף פעולה באיטליה עם אקס אשקלון, ג'ונתן גיבסון, וכעת משחק עם מיודענו טריי סימונס.

מנגד, מתן חרוש וחניכיו יגיעו למשחק עם שלושה זרים וללא הגארד-פורוורד דוויין מיצ'ל שנחתך מן הקבוצה מוקדם יותר השבוע. מיצ'ל עדיין שוהה בארץ עד שיסגור את פרטי הפיצוי מול יו"ר המועדון, יצחק פרי. חרוש יקווה לקבל יותר סיוע בהתקפה מצמד הזרים טזמין מיצ'ל ובראיין הופקינס שאיכזבו בשבוע שעבר כשקלעו שש נקודות בלבד. שון דאוסן הצעיר שפורח מתחילת העונה יחפש להמשיך במומנטום החיובי נגד האדומים. בקבוצה בודקים מספר רב של שחקנים מועמדים אך לא ימהרו לקבל החלטה פזיזה.

מכבי חיפה – מכבי אשדוד (18:00)
חיפה עצרה ביום רביעי האחרון רצף של שישה הפסדים רצופים בכל המסגרות עם ניצחון חוץ קשה מאוד במסגרת היורוקאפ. הירוקים התגברו על האווירה הלהוטה בסקופיה בעזרת משחק מצוין של מורן רוט, דגן יבזורי, דונטה סמית' ואייק אופייבו הנהדר שהמשיך ביכולת הטובה ממשחק ההפסד למכבי ת"א.

דני פרנקו (חגי ניזרי)
דני פרנקו. חיפה תמשיך במומנטום? (חגי ניזרי)
 

קבוצתו של דני פרנקו תחפש לחבר שני ניצחונות ברציפות ולייצר מומנטום חשוב לקראת ההמשך. הגארד שרווד בראון אינו צפוי להתלבש גם למשחק מול אשדוד. הפתעת העונה מעיר הנמל שגנבה ניצחון חוץ מפתיע מול הפועל ירושלים במלחה, מעדה בשבוע שעבר בבית נגד ברק נתניה ותנסה לשוב למסלול הניצחונות.

ברק נתניה – בני הרצליה (19:35)
הנתנייתים אמנם דרסו בהכנה בקופסל את מכבי חיפה אך למרות שהם חוזרים לאולם ישורון, מדובר במשחק רשמי מול קבוצה שמנוהלת היטב בקו האחורי על ידי ה-MVP של השבוע שעבר אבי בן שימול והסקורר מייק אומה. גארד נתניה, ג'וליאן מילס, עדיין סובל מפציעה בשריר התאומים ולא יתלבש למשחק כאשר את מקומו יתפוס הפורוורד הניגרי סטאן אוקוי (22, 1.98), שהחל את העונה בליגה הלאומית במדי הוד השרון והוחתם בנתניה על חוזה זמני לשבוע ניסיון. במידה וירשים, נתניה תוכל להאריך חוזהו.

בנתניה הביעו בקדם עונה אכזבה מהגארד קני בוינטון שלא השתלב מקצועית מאחר והסתמך על הקליעה ולא הצליח לפתח יכולת חדירה לסל, אולם לאחר שיחות עם הצוות המקצועי בוינטון שינה פאזה, הציג משחק אגרסיבי מאוד ואף הגיע 12 פעמים לקו העונשין נגד אשדוד והיה ממצטייני הניצחון. אפי בירנבוים והרצליה ימשיכו להישען על הגארדים אך יקוו להופעה טובה מכריס וורן. בירנבוים ייתן קרדיט לעוז בלייזר הצעיר, שהפתיע לטובה בניצחון על ירושלים. מי שיחפש יותר דקות משחק הם הצעירים גיא לביא, עידן זלמנסון ואבירם זליקוביץ'.‬

הפועל גלבוע/גליל – הפועל חולון (20:00)
אחרי התבוסה שהנחילו חניכיו של שרון דרוקר לראשל"צ בבית מכבי בשבוע שעבר, גלבוע רשמה גם ניצחון בכורה בליגה הבלקנית עם הופעה התקפית קטלנית. הקבוצה מגן נר חוזרת הביתה כאשר נמרוד טישמן ימשיך להנהיג בקו האחורי יחד עם ג'ראלד רובינסון. בגלבוע שמחו על ההופעה הטובה שנתנו הקפטן עמית שמחון והקרואטי דרגו פסליץ' בבלקנית לאחר שפתחו את העונה בצורה הססנית במיוחד.

נמרוד טישמן (יניב גונן)
נמרוד טישמן. ימשיך להנהיג בקו האחורי (יניב גונן)
 

מנגד, ליאור ליובין יגיע בהרכב חבול ופצוע. הרכז הבכיר גוני יזרעאלי, שהיה אמור לקבל לפני המשחק גביע הוקרה על הגיעו ל-1,000 נקודות בקריירה, נפצע באימון כתוצאה מהתנגשות חזיתית עם שלומי הרוש, נלקח לבית החולים לטיפול רפואי ויחמיץ את ההתמודדות כתוצאה משברים באף וחבלות בפנים. בנוסף ליזרעאלי, הרוש הגיע לבית החולים מאיר בכפ"ס עם חשש לזעזוע מוח קל וטרם ברור אם יתלבש למשחק. עבור הרוש מדובר בפציעה שנייה השנה לאחר ששבר את האף במשחק אימון נגד מכבי ראשל"צ.

קבוצתו של ליובין ממשיכה בחיפושים אחר גארד זר שישלים את מצבת הזרים לחמישה, אך מי שישתלט מול חולון על עמדת הרכז הוא יחזקאל סקוורר. בנוסף, במועדון ציינו שהגארד הצעיר נאור שרון מרשים מאוד באימונים ולאחר שהציג יכולת טובה בצמד משחקים במדי אשקלון במסגרת הכרטיס הכפול, הוא עשוי לקבל דקות משמעותיות גם בחולוניה.

אסור לפספס
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */