שתף קטע נבחר

נוער: עוזר שופט התווכח על חניה ונעצר

עוזר שופט בליגת הכדורגל לנוער נחקר במשטרה בחשד שזרק אבן על נהג האוטובוס של מכבי באר שבע אחרי ויכוח על מקום חניה. באיגוד השופטים הזדרזו לשלוח מחליף. משטרת מחוז ת"א: "הנהג פונה לבית החולים במצב קל", מנכ"ל איגוד השופטים: "נחקור את האירוע"

עוזר שופט בליגת הכדורגל לנוער נחקר היום (שבת) במשטרה, לאחר שהיה מעורב בתקרית אלימה ומוזרה לפני המשחק בליגה הלאומית בין הפועל קריית אונו למכבי באר שבע. כתוצאה מהאירוע האלים באיגוד השופטים הזדרזו ושלחו עוזר שופט אחר לאותו משחק הנוער.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

עוזר השופט הגיע היום למגרש בקריית אונו ברכבו, ומסיבות לא ברורות התפתח ויכוח על מקום חניה. הרוחות במקום התלהטו בין עוזר השופט לנהג האוטובוס של באר שבע, כשלדברי אחד הנוכחים עוזר השופט החזיק אבן בידו. למגרש בקריית אונו הוזעק כח שיטור, ושני הצדדים הגישו תלונות הדדיות.

 

אילוסטרציה. עוד ארוע לא שגרתי בכדורגל הישראלי (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אילוסטרציה. עוד ארוע לא שגרתי בכדורגל הישראלי(צילום: אורן אהרוני)

 

מדוברות משטרת מחוז ת"א נמסר: "עוזר השופט נמצא בחקירה. נהג האוטובוס פונה במצב קל לטיפול בבית חולים, ייתכן שייחקר בהמשך".

 

מנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר מסר בתגובה: “נתחקר את האירוע, ונחדד בפני השופטים את ההוראות. מחר תצא הנחיה לכל שופטי ליגות הנוער והליגות הנמוכות (ב'-ג') לפיהן חל איסור על שופטים ועוזרי שופטים להיכנס לעימותים מיוצרים במהלך תפקידם. אם שופט נתקל בתקרית כלשהי, עליו לפנות לנציג הקבוצה המארחת בבקשת עזרה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים