שתף קטע נבחר

הכוכב האדום נגד מכבי ת"א: "הכפישו אותנו"

בקבוצה הסרבית שהפסידה לצהובים ביום חמישי האחרון (96:82), נעלבו מהשלט אותו הניפו אוהדי הקבוצה: "זוהי הפרת הקוד האתי. הוא אינו מכבד את המשחק או מכבי ת"א ואינו ראוי לתחרות כמו היורוליג". במכבי התנצלו: "מגנים את התופעה, הכרזה לא מייצגת את רוח המועדון"

יומיים לאחר משחק ההפסד בהיכל נוקיה למכבי תל אביב (96:82) הוציאה הבוקר (ש') הכוכב האדום בלגרד, הודעת גינוי נגד שלט שהניפו אוהדי הקבוצה ועליו נכתב: "We are maccabi, who the fuck are you?".

 

עוד קצת NBA

  

"מדובר בניסיון חתרני להכפיש את מועדון הכוכב האדום בלגרד", נכתב בהודעה מסודרת מטעם המועדון הסרבי, "הוא אינו מכבד את מארגני המשחק ובמיוחד לא את אוהדי מכבי ת"א. הרצון לגמד את היריב, במקרה הזה את הכוכב האדום, הוא הפרה בוטה של משחק הוגן, של הקוד הספורטיבי והוא אינו ראוי לתחרות כמו היורוליג ולמועדון כמו מכבי ת"א – מקור הגאווה של ישראל".

 

שלט המריבה של אוהדי מכבי ת"א (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
שלט המריבה של אוהדי מכבי ת"א(צילום: עוז מועלם)

 

הקבוצה המשיכה את ההודעה ומנתה את הישגיה בעבר: "כל אלה נוכח העובדה שהכוכב האדום זכתה ב-15 אליפויות, שישה גביעים, כמה פעמים באליפות העולם וכן בגביע המחזיקות ב-1974".

 

במכבי הוציאו הודעת התנצלות: "מועדון הכדורסל מכבי ת"א מתנצל בפני הכוכב האדום בלגרד אם נפגעו מהכרזה שהניפו האוהדים במשחק בהיכל נוקיה ביום חמישי האחרון. הכרזה לא כוונה נגדם, ובכל מקרה המועדון מבהיר כי הכרזה לא מייצגת את מכבי ת"א ורוח המועדון, ולא היתה על דעת הקבוצה. מכבי מגנה את התופעה הזו ותפעל לכך שהכרזה לא תונף בעתיד ע"י האוהדים".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אוהדי מכיבי תל אביב
צילום: עוז מועלם
מומלצים