יום חמישי, 16.05.2024 שעה 11:43

אוראל דגני פצוע, צ'קול יחליפו בהרכב הפועל

מגן הפועל ת"א לא עבר מבחן כשירות וייעדר מהמשחק נגד רמה"ש הערב ב-18:45. ישראל זגורי יפתח בהרכב של בן שמעון. מיכאל זנדברג בהרכב של שאבו

|
ישראל זגורי. ייפתח בהרכב (חגי ניזרי)
ישראל זגורי. ייפתח בהרכב (חגי ניזרי)

הפועל ת"א ערכה את האימון המסכם שלה לקראת משחק החוץ הערב (שבת) ב-18:45 מול הפועל רמה"ש. האדומים שיתארחו באיצטדיון גרונדמן, חייבים להשיג את הניצחון מול נועלת הטבלה כדי לחזור למסלול הנצחונות, בייחוד בהתחשב במיקום הנמוך, מקום 8 בטבלה.

אוראל דגני סובל ממתיחה בשריר האחורי ולא יפתח בהרכב לאחר שלא עבר מבחן כשירות, אברהם צ'קול יפתח במקומו. פרט לדגני לרשות רן בן שמעון עמד סגל מלא כאשר רמזי ספורי שהחרים עד לאחרונה את האימונים, חזר להתאמן לאחר שהגיע עם נציגי הפועל להבנות בנוגע לחוזה עליו יחתום בימים הקרובים.

לראשונה העונה ובניגוד לכל האימונים המסכמים הקודמים, החליט רן בן שמעון לשמור את הקלפים קרוב לחזה  ולא לתרגל הרכב למשחק, אולי מתוך רצון לשמור על דריכות השחקנים.

למרות שלא תרגל את ה-11 שייפתחו, ההרכב של בן שמעון צפוי לכלול לפחות שינוי אחד כאשר מי שנמצא חזק בתמונת ההרכב לראשונה העונה בליגה, הוא ישראל זגורי שתורגל אימון לפני כן בהרכב על חשבונו של לוקאס סאשה. בוריס קליימן וחוליית ההגנה שפתחה בטדי תמשיך גם במשחק מול רמה"ש.

רן בן שמעון ושון מלכה. מתח בהפועל? (משה חרמון)
רן בן שמעון ושון מלכה. מתח בהפועל? (משה חרמון)
 

בנושא אחר, בהפועל ת"א סירב להתייחס לידיעה. עם זאת, סיימון כץ, מהבעלים של הפועל תל אביב רתח כששמע את ההאשמות ואמר בתגובה: "כל אשמה שאוהדי בית"ר או מנהליה מנסים להפנות לכיוון אוהדי הפועל ת"א היא הזויה וחסרת אחריות. אלי טביב מזמן לא מעניין אותנו ואנחנו שמחים שהוא נמצא רחוק מאיתנו. לגופו של עניין, אני מאמין שבסוף יתברר שכל סיפור הרימון הוא קומבינה והמבין יבין".

תגובתה הרשמית והעדכנית של עמותת האדומים להאשמות של גורמים בבית"ר: "הרמיזות הבזויות של גורמים שונים בהנהלת בית"ר כי אוהדי הפועל תל אביב אחראיים למעשה הם שערורייתיות ומביכות. מהיום שטביב עזב את הפועל תל אביב, אין לנו איתו דבר. המחאה כנגדו בנוגע לניהול המועדון הייתה חוקית לחלוטין לאורך כל הדרך. אנו מציעים להנהלת בית"ר להתרכז בקו ההגנה של אדון טביב, עבריין מורשע כזכור, לקראת יום שלישי בו יועמד לדין על שיבוש חקירה, השמדת ראיות וגרימת חבלה חמורה לקטין. המקרה הוא מזעזע וכל מי שמייחס אותו לעולם הספורט חוטא לחומרתו. אנו מייחלים ובטוחים שמשטרת ישראל תבצע את עבודתה ותתפוס את האחראיים". 

כוחות משטרה בביתו של טביב (יניב גונן)
כוחות משטרה בביתו של טביב. הרוחות לוהטות (יניב גונן)
 

גורם לא רשמי בעמותה אמר: "כבר נתקלנו בהאשמות המגוחכות האלה מצד טביב ואנשיו בעבר, גם אז הוא המציא שנזרקו לעברו אבנים ורימון, מה שהמשטרה סתרה לחלוטין. אדם שמרגיש מאוים וכביכול נזרקו לעברו אבנים ורימון בעבר, ידאג שיהיו מצלמות אבטחה בביתו ושיסתובבו איתו מאבטחים. אנו יודעים שלטביב קשה להוציא כסף, אבל אנחנו מוכנים לממן לו מצלמות אבטחה. ושלא ינסו לטעון שמצלמות האבטחה נלקחו, המקרה עם הנער התרחש בכלל בביתו הקודם. מי שיכול לאבד עשתונות הוא אדם שנמצא עם הגב לקיר ויעמוד למשפט עוד ארבעה ימים. לא נהסס להגיש תביעות דיבה כנגד כל מי שינסה להכפיש אותנו, כמה כאלה כבר בדרך לכל מיני חכמולוגים".

הרכב פותח: בוריס קליימן, אברהם צ'קול, בראנקו איליץ', יורגן קולין, ליאור לוי, בראין גרזיץ', רועי גורדנה, ישראל זגורי, גילי ורמוט, איתי שכטר ועומר דמארי.

סאן וגבאי בהרכב, הוותיקים על הספסל
הפועל ניר רמת השרון תארח את הפועל תל אביב עם מטרה ברורה - להשיג נקודות ראשונות העונה בליגת העל. הקבוצה ממורשה תפגוש את החניכים של רן בן שמעון על כר הדשא החדש והיפה באצטדיון גרונדמן, שעבר שזרוע חורף.

המאמן, חיים שאבו, החליט כי האימון המסכם יהיה סגור לתקשורת וזאת מתוך רצון שלא יתגלה ההרכב שיפתח נגד האדומים, אולם על סמך אימוני השבוע האחרון נראה כי אותם 11 שהפסידו 1:0 למכבי ת"א, יפתחו שוב.

חיים שאבו ורז משולם. ישמרו על ההרכב (רז אמיר)
חיים שאבו ורז משולם. ה-11 שהפסידו למכבי יפתחו נגד הפועל? (רז אמיר)
 

המשמעות היא כי מאיר גבאי ומנחם סאן הצעירים ימשיכו לקבל קרדיט בהגנה, בעוד גל בראל ועשהאל בן שבת יצוותו כקשרים אחוריים. 

בן רייכרט המצוין ישתף פעולה בחלק הקדמי עם אלכסנדר דיוקוביץ׳, מיכאל זנדברג ואמיר האדזיץ׳. על הספסל יחכו שוב יוסי שבחון ואבי סטרול הוותיקים. תום מנשרוב, שעדיין מחלים ממתיחה ברצועה, ייעדר. חסן אבו זייד בספק בשל רגישות בשריר האחורי.

הרכב פותח: איתמר ניצן, קובי מוסא, ידרנקו בוגיצ׳ביץ׳, מאיר גבאי, מנחם סאן, עשהאל בן שבת, גל בראל, אלכסנדר דיוקוביץ׳, בן רייכרט, מיכאל זנדברג ואמיר האדזיץ׳.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */