יום חמישי, 16.05.2024 שעה 01:13
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

"הרסנו להם את העונה, אז באו לפגוע בטביב"

בבית"ר האשימו את אוהדי הפועל בהטמנת הרימון ברכב של טביב. ב-20:50 הצהובים-שחורים, בלי אייס קרים הפצוע, בעכו, שתשמור על ההרכב המנצח

|
אלי טביב מחוץ לביתו (יניב גונן)
אלי טביב מחוץ לביתו (יניב גונן)

ביום שאחרי הנחת הרימון מתחת לרכבו של אלי טביב המשטרה שהקימה צח"מ כדי לפענח את הפרשה עדיין לא עצרה חשודים והחקירה תימשך עד שיצליחו להגיע לקצה חוט. הכיוון המדובר על אירוע שקשור לעובדה שאלי טביב הוא איש ספורט ולא למשהו אחר, אך כל כיווני החקירה על הפרק.

בהתבטאות ראשונה מאז המקרה הסכים אלי טביב לומר ל-ONE: "אגיע למשחק מול הפועל עכו, אני בסדר, אין לי כוונה לוותר על בית"ר ירושלים, צריך לתת למשטרה לעשות את העבודה שלה".

בבית"ר ירושלים בהלם מהמקרה אך הקולות הנשמעים גם במועדון וגם בסביבתו של טביב מדברים על כך שמדובר אך ורק על הקשר של אלי טביב לספורט. בסביבתו של טביב לא מהססים לומר כי אם המשטרה רוצה לתפוס את מי שביצע את המעשה, צריכים לחפש את העבריין מתחום הספורט. "מעניין שהכל היה עם אלי טביב בסדר וכשהפועל תל אביב זכתה באליפות איתו הכל היה רגוע, אחרי זה התחיל הבלאגן עם האוהדים ופתאום נזרק רימון רסס, אבנים והפגנות. אחרי זה אלי טביב עזב את הפועל תל אביב ושנה לא היה בכדורגל ושוב היה שקט, פתאום הוא חוזר לכדורגל ושוב מתחילים עם הדברים האלה. שבמשטרה יעשו אחד ועוד אחד", אומרים בסביבתו של טביב.

בנוסף אומרים גורמים בבית"ר: "טביב עזב את הפועל והיה שקט שנה שלמה שהוא לא היה בעל בית של אף קבוצה, עכשיו ניצחנו את הפועל בטדי, אלי שתה להם מול העיניים שמפניה כמו שהבטיח, ירד לחגוג על הדשא ואולי היה מי שזה הטריף אותו. הכי חמור מבחינת הפועל תל אביב זה שגמרנו להם את העונה, זה לא רק שהם הפסידו לבית"ר, הם הפסידו עונה שלמה, בגלל זה פתאום הם מדברים על זה שהם לא מסתכלים על מכבי תל אביב, אז למה העמידו תקציב של 50 מיליון? הם פשוט הבינו שחיסלנו להם את העונה כולה ואולי ההשלכות באו אחרי זה לפתחו של אלי טביב".

כוחות משטרה בביתו של טביב (יניב גונן)
כוחות משטרה בביתו של טביב (יניב גונן)
 

טביב שנשאל ע"י השוטרים שהגיעו לביתו האם יש אנשים שהוא יודע שירצו לפגוע בו השיב בשלילה. "טביב רק סיפר לנו על מקרה שנזרק רימון מחוץ לאצטדיון בתל אביב ליציע של אוהדי מכבי תל אביב ופצעו ילדה ולכן אנו לוקחים בחשבון שהנחת הרימון מתחת לרכבו של טביב זה אירוע שיכול להתחרחש ע"י אוהד ספורט", אומרים במשטרת מרחב ירקון.

"אלי טביב שנים בכדורגל, עם כפר סבא עם הפועל תל אביב ועכשיו עם בית"ר, מעניין שעד שלא היה לו בלאגן מול אוהדי הפועל תל אביב הכל היה שקט ובסדר. כך שכל מי שמנסה לחפש כיוונים אחרים משקר את עצמו", הוסיפו בבית"ר.

הקבוצה תצא למלון רמדה נתניה שם גם יתקיים האימון המסכם. רועי זיקרי אמור לפתוח בהרכב על חשבונו של איבהרים באנגורה בעוד אייס קרים מתח שריר באימון ולא יהיה בסגל ומי שיקבל את המקום בהרכב במקומו הוא ככל הנראה עומר אצילי, כאשר ייתכן גם שבראיין ג'ונס יפתח. גם ברק משה מתח שריר באימון והמאמן אלי כהן לא יודע אם הוא יוכל לשחק. אם הוא יחסר לא מן הנמנע ששי חדד יעבור לקישור ואלי דסה ישחק כמגן ימני.

איברהים באנגורה. יירד לספסל (משה חרמון)
איברהים באנגורה. יירד לספסל (משה חרמון)
 

בבית"ר אישור את הידיעה לפיה ברוכיאן עשוי לחזור לסגל כבר במשחק הבא מול בני יהודה. "האווירה במועדון מצויינת, אנשים בטירוף", מספרים בבית"ר, "אבירם נראה מצויין הרווחנו שחקן מבחינה מקצועית שאין דברים כאלה, נקווה שמול עכו נמשיך עם הביטחון שצברנו ונחזור עם שלוש נקודות, אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק לא קל בכלל".

הרכב משוער: אריאל הרוש, לאנדרי מולמו, ניסו קפילוטו, אנדרס טונייס, שי חדד, עומר אצילי (בראיין ג'ונס), ברק משה (אלי דסה), אופיר קריאף, סינטיהו סלליך, איציק כהן, רועי זיקרי.

יובל נעים החליט: הרכב מנצח לא מחליפים
בהפועל עכו יש תכונת שיא למשחק מול בית"ר ירושלים. המאמן יובל נעים החליט לפתוח עם ההרכב שניצח במשחק האחרון מול רעננה 1:3, למרות שלרשותו  חוזר הקשר הברזילאי ג'וליאנו ספאדסיו שסיים לרצות עונש הרחקה. יובל שבתאי חזר להתאמן ויעמוד לדין משמעתי בשבוע הבא.

כ-5,000 אוהדים מתוכם 2,500 אוהדי בית"ר יגיעו למשחק המסקרן וימלאו כל פינה באצטדיון.

ג´וליאנו ספדאסיו. יחכה על הספסל (עמית מצפה)
ג´וליאנו ספדאסיו. יחכה על הספסל (עמית מצפה)
 

יובל נעים אמר לחניכיו באסיפת הקבוצה: "צריכים לבוא מרוכזים ולשחק כמו ששיחקנו בתקופה האחרונה. הכי חשוב שלא להפקיר את ההגנה. זה משחק בית מול הרבה קהל וזו הזדמנות טובה להציג יכולת טובה ולנצח אותם".

נעים הזהיר את חניכיו מהמהירות של בית"ר בחלק ההתקפי: "אל תתנו להם להיות חופשים ותלחצו אותם בחלק שלהם. שימו לב לאיציק כהן ולסינטהיו סלליך".

ההרכב המשוער: דודו גורש, שניר משען, מושיקו משאלוף, אדי גוטליב, מהראן אבו ריא, ברנסילאב יובאנביץ', מירקו אורמוש, ננאד מרינקוביץ', גיא דיין, סטיבן כהן ואליאור סיידר.

אסור לפספס
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */