שתף קטע נבחר

אכזבה במכבי חיפה: "אנחנו פראיירים, נקודה"

מרירות אצל הירוקים אחרי ה-3:2 מול פאוק סלוניקי: "תחושת החמצה גדולה, יש טעם חמוץ". קינן, קטן ותורג'מן עשויים לחזור להרכב בדרבי

במכבי חיפה מתקשים לעכל את ההפסד אמש (ה') של קבוצתם 3:2 לפאוק סלוניקי בליגה האירופית. חיפה כבר הובילה 0:2 משערים של דינו אנדלובו ואייל גולסה אך נשברה מהר וספגה שלוש פעמים בגלל טעויות של בויאן שראנוב שמנגד עצר גם שני פנדלים.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

החלק האחורי של מכבי חיפה בלט בחולשתו, שראנוב סבל מחוסר ריכוז למרות שעצר פנדלים וגם אדין צוצאליץ' רשם ערב רע מאוד ונראה שפוף בסיום.

 

שראנוב וצוצאליץ'. ערב חלש של החלק האחורי (צילום: ראובן כהן, אתר מכבי חיפה) (צילום: ראובן כהן, אתר מכבי חיפה)
שראנוב וצוצאליץ'. ערב חלש של החלק האחורי(צילום: ראובן כהן, אתר מכבי חיפה)

 

אחד השחקנים המחיש את התחושה המרה בקרב הקבוצה וסיפר: "אנחנו יוצאים בתחושת החמצה גדולה מהמשחק, יש טעם חמוץ כי יכולנו לסיים

בתוצאה הרבה יותר טובה, אנחנו פראיירים נקודה אבל חייבים להרים את הראש ומהר יש לנו דרבי ביום ראשון ואנחנו רוצים לשמח את הקהל שלנו".

 

אביחי ידין ואייל גולסה שבלטו במדי הירוקים, קיבלו מחמאות על יכולתם וצפויים להמשיך לקבל קרדיט מאריק בנאדו. המאמן צפוי לבצע מספר שינויים בהרכב לקראת הדרבי ומי שנלקחים בחשבון ועשויים לחזור ל-11 הם דקל קינן, יניב קטן ואלון תורג'מן. שחקני הקבוצה יקבלו היום (ו') מנוחה ומחר יקיימו את האימון המסכם לקראת הדרבי ביום ראשון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן, אתר מכבי חיפה
שראנוב, צוצאליץ' וידין
צילום: ראובן כהן, אתר מכבי חיפה
מומלצים