שתף קטע נבחר

דופרי, הפועל י-ם: "שמח שהרמנו את עצמנו"

האדומים חזרו מבוסניה עם 67:74 לא קל על איגוקאה במסגרת היורוקאפ, הפורוורד: "דרווין קיצ'ן קלע כמה זריקות גדולות בסיום שעשו את ההבדל"

לא היה קל להפועל ירושלים לצאת אמש (ד') ממשחק החוץ מול איגוקאה הבוסנית החלשה עם ניצחון. לבסוף, עם הרבה לחץ בדקות הסיום, הצליחו שחקניו של בראד גרינברג לשמור על מאזן של 2 מ-2 ביורוקאפ עם 67:74, למרות שהיו ממש רחוקים מלהרשים.

 

גרינברג החליט לערוך מעט שינויים בחמישייה, כאשר יניב גרין עלה במקומו של ארטיום פרחובסקי, שנשאר בארץ בעקבות פציעה שספג במהלך המשחק מול בני הרצליה. אדם אריאל הצעיר, שקיבל עד אמש את הקרדיט ועלה בחמישייה, נשאר על הספסל עד אמצע הרבע השני.

 

בראד גרינברג. זה עדיין לא זה, לפחות הפעם ירושלים ניצחה (צילום: דור קדמי) (צילום: דור קדמי)
בראד גרינברג. זה עדיין לא זה, לפחות הפעם ירושלים ניצחה(צילום: דור קדמי)

 

החיסרון של פרחובסקי עשה לא מעט צרות לאדומים מהבירה, כאשר גרין וגו'ש דאנקן קיבלו את עבירתם הרביעית כבר בתוך הרבע השלישי, שהיה זה שסיבך את הירושלמים לאחר שסיימו בפיגור של 6 נק' (55:49).

 

נקודת האור של גרינברג היה דרווין קיצ'ן (17 נקודות), שהיה האיש של ירושלים ברבע האחרון, בעוד גרין הרשה לעצמו להחטיא פעמיים מהעונשין כאשר התוצאה עמדה על 67:69, 30 שניות לסיום.

 

רונלד דופרי. "היה משחק קשה מאוד" (צילום: דור קדמי) (צילום: דור קדמי)
רונלד דופרי. "היה משחק קשה מאוד"(צילום: דור קדמי)

 

לאדומים, שהיו זקוקים לניצחון הזה אחרי שהפסידו פעמיים רצוף בליגה הישראלית, מחכה כבר ביום שני הקרוב משחק לא פחות קשה, מול הפועל אילת. ביום רביעי, במסגרת המחזור השלישי ביורוקאפ, יפגשו שחקניו של גרינברג את חימקי מוסקבה במלחה.

 

רונלד דופרי אמר לאחר המשחק: "היה משחק מאוד קשה כשאף אחת מהקבוצות לא הצליחה לברוח ליתרון גדול ולסיים את העובדה בשלב מוקדם. דרווין קיצ'ן קלע כמה זריקות גדולות בסיום שעשו את ההבדל. זה מרגיש טוב לנצח אחרי ההפסד שהיה לנו בהרצליה, ידענו שאנחנו חייבים להרים את עצמנו ואני שמח שעשינו את זה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דור קדמי
רונלד דופרי
צילום: דור קדמי
מומלצים