שתף קטע נבחר

עברו למגרש הפוליטי: הספורטאים בבחירות

ניר סביליה נכנס למועצת ת"א, אלי אוחנה ניסה את מזלו לצדו של ניר ברקת בירושלים. וגם: ההצלחות של קלגנוב ואברבוך והספורטאי לשעבר שהפך לראש העיר. מה עשו הספורטאים בבחירות המוניציפליות?

יום הבוחר. רון חולדאי? ניר ברקת? לא רק הם היו אתמול במתח בזמן ההצבעה לבחירות המקומיות. לא מעט ספורטאים, מההווה ומהעבר, רצו ברשימות השונות בתקווה להשתחל למועצות העירוניות. מי הצליח? מי נחל כישלון? מי פספס ברגע האחרון? ynet ספורט עם התשובות. 

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

גבעתיים: הספורטאי שזכה בעמדה הרמה ביותר ברשויות המקומיות הוא שחקן טניס השולחן ויו"ר האיגוד בעבר, רן קוניק שנבחר לראש העיר במקומו של ראש העירייה הקודם, ראובן בן שחר.

 

תל אביב: ניר סביליה, חלוץ העבר של בית"ר ירושלים, מכבי חיפה ונבחרת ישראל, יהיה במועצת העיר תל אביב-יפו. מספר 2 ברשימת "הליכוד ביתנו" הוא מעכשיו חבר המועצה. "אני שמח, מקווה גם לקבל את ההזדמנות לתרום לקידום הספורט ואעשה הכל להצליח", סיכם כדורגלן העבר.

 

ראש העיר והסמל. ברקת עם אוחנה ברחובות ירושלים (צילום: עמית שאבי) (צילום: עמית שאבי)
ראש העיר והסמל. ברקת עם אוחנה ברחובות ירושלים(צילום: עמית שאבי)

 

ירושלים: חלוץ נבחרת בעבר נוסף (והיום מאמן נבחרת הנוער), אלי אוחנה, רץ ברשימתו של ראש העירייה המכהן ניר ברקת - "ירושלים תצליח". ברקת זכה בבחירות וימשיך לכהן כראש עיר בחמש השנים הקרובות. אוחנה, שניצב במקום העשירי ברשימה, לא נבחר למועצת העיר. ועדיין, ייתכן ויקבל בהמשך תפקיד ייצוגי כלשהו. אוחנה, שלא באמת תכנן להיות במועצה אלא בעיקר כדי לתמוך בברקת, סיפר: "אני ירושלמי והצטרפתי לרשימה במטרה שהעיר תמשיך להצליח ולהיות עם עתיד טוב יותר".

 

טבריה: מדליסט הארד מסידני, מיכאל קלגנוב, ניסה להיכנס למועצה ברשימה של יוסי בן דוד "לב למועצה". קלגנוב, שניצב במקום השלישי ברשימה, נכנס פנימה. קלגנוב: "זה ניצחון ענק. נכנסתי למועצת העיר. נחגוג קצת ואז נחזור למציאות. עשינו עבודה מעולה ולפנינו עבודה קשה".

 

חתר עד למועצת העיר. קלגנוב (צילום: קבוצת החתירה של גל פרידמן) (צילום: קבוצת החתירה של גל פרידמן)
חתר עד למועצת העיר. קלגנוב(צילום: קבוצת החתירה של גל פרידמן)

 

נתניה: גוסטמלסקי ניצחה את אברבוך

נתניה: אניה גוסטלמסקי ("נתניה אחת") ואלכס אברבוך ("למען נתניה"), נציגי ישראל בעבר במשחקים האולימפיים, התמודדו זה מול זה בבחירות המקומיות. התוצאה: "נתניה אחת" שוב שמרה על הפסגה עם מירב המנדטים במועצה. גוסטמלסקי, במפלגתה של ראש העירייה מרים פיירברג-איכר, נמצאת במקום ה-20 ברשימה, אך "נתניה אחת" זכתה רק ל-10 מנדטים.

 

גוסטמלסקי: "לא היתה לי שאיפה להיכנס למועצה כי הצטרפתי מאוד מאוחר, אבל אני מאוד נהנת מחברי הסיעה הצעירים והאנרגטים. שמחה לעזור בכל מה שאפשר לקידום הספורט בעיר. מעריצה את מרים. היא אישה אחת ששווה 10 גברים". ואברבוך? הוא חבר מועצה, אחד מתוך 27.

 

הרשימה שלה ניצחה, היא מחוץ למועצת העיר. גוסטמלסקי (צילום: נמרוד גליקמן) (צילום: נמרוד גליקמן)
הרשימה שלה ניצחה, היא מחוץ למועצת העיר. גוסטמלסקי(צילום: נמרוד גליקמן)

 

רחובות: הטניסאי אמיר ויינטרוב לא נכנס למועצה. רשימת "רחובתי", בו הוא ניצב במקום השביעי, זכתה לשלושה מנדטים בבחירות.

 

ראשון לציון: דודי בלסר, הדוגמן ושחקן הכדוריד לשעבר, התמודד ברשימת "יש עתיד" למועצת העיר ראשון לציון. לצערו, לא יהיה חבר במועצה מאחר והמפלגה לא קיבלה מספיק מנדטים. גם השחיין האולימפי, גל נבו, לא יהיה בעירייה. מפלגתו, "הירוקים והצעירים" זכתה בשלושה מנדטים. נבו דורג רק חמישי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עמית שאבי
אוחנה וברקת
צילום: עמית שאבי
מומלצים