שתף קטע נבחר

1:4 לפולהאם, שער מרהיב לקאסאמי

השוויצרי כבש שער מהאוויר (19) וקנה לעצמו מקום בהתמודדות על שערי העונה, קבוצתו עלתה למקום ה-14. ספרד: לבאנטה ניצחה 0:1 את סלטה ויגו, 0:2 לבילבאו על ויאריאל

פולהאם התרחקה אמש (ב') מתחתית הליגה האנגלית לאחר שהביסה 1:4 בחוץ את קריסטל פאלאס במשחק שנעל את המחזור השמיני.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

דווקא פאלאס היתה הראשונה לעלות ליתרון משער של אדריאן מאריאפה הג'מייקני בנגיחה בדקה השביעית. 12 דקות לקח לפולהאם להשוות, פאטג'ים קאסאמי עצר על החזה ומהאוויר שיגר פצצה בשער שלבטח יתמודד על תואר היפה ביותר של העונה.

 

קסאמי חוגג שער מדהים (צילום: AP) (צילום: AP)
קסאמי חוגג שער מדהים(צילום: AP)

 

בדקה ה-45 עוד שער יפהפה מהאוויר של סטיב סידוול מכדור שהגיע אליו אחרי בעיטה חופשית שנעצרה בחומה קבע 1:2 לפולהאם. בדקה ה-50 דימיטאר ברבטוב קבע 1:3 בנגיחה ופיליפ סנדרוס חתם בבעיטת מספריים מתוך הרחבה בדקה ה-55.

 

פולהאם בזכות הניצחון עלתה למקום ה-14 עם 10 נקודות, קריסטל פאלאס שקועה במקום ה-19, הלפני אחרון, עם שלוש נקודות בלבד.

 

ברבאטוב אחרי השער השלישי (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ברבאטוב אחרי השער השלישי(צילום: AFP)

 

ספרד: ניצחונות ללבאנטה ולבילבאו

בליגה הספרדית, פאפה דיופ סידר בדקה ה-89 0:1 ללבאנטה על סלטה ויגו בחוץ. בעיטה חופשית של לבאנטה נעצרה בחומה ונהדפה לעברו של דיופ שבעט כדור שטוח לרשת. לבאנטה ניצבת לאחר הניצחון במקום התשיעי עם 13 נקודות בתשעה מחזורים, סלטה ויגו במקום ה-19 עם שש נקודות.

 

אתלטיק בילבאו ניצחה 0:2 את ויאריאל והתקרבה למרחק נקודה ממנה בצמרת. על השערים של הבאסקים חתומים מיקל ריקו (33) והחלוץ אריץ אדוריץ' (35) בהפרש של שתי דקות זה מזה. הצוללת הצהובה נותרה במקום הרביעי עם 17 נקודות, לבילבאו, השישית, יש 16.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: GettyImages
פאטג'ים קסאמי חוגג
צילום: GettyImages
מומלצים