שתף קטע נבחר

דייויד בלאט: "היה כאן ענן של לחץ"

במכבי ת"א נושמים לרווחה לאחר ה-73:75 הדרמטי על מכבי חיפה. אוחיון: "מתנצל בפני האוהדים על דפיקות הלב". רוט: "הניסיון שלהם הכריע". פרנקו: "שיחקנו טוב רק 26 דקות"

מכבי תל אביב ניצלה הערב (ב') בקושי רב והשיגה ניצחון ליגה ראשון, 73:75 על מכבי חיפה. הצהובים כבר נקלעו לפיגור של 17 נקודות ובשנייה האחרונה החמיץ בריאן רנדל ליי אפ פשוט שמנע הארכה.


עוד ב-ynet ספורט:

 

הגארד של מכבי ת"א, יוגב אוחיון אמר בסיום: "אני מתנצל בפני האוהדים שחבלי הלידה שלנו גורמים להם להרבה דפיקות לב. יש לנו קבוצה עם הרבה תחמושת אבל לוקח זמן לחבר את הפאזל. קשה לי להסביר למה במחצית אחת אנחנו נראים ככה ובמחצית השנייה אחרת, אני רק יכול להגיד שאנחנו ערים לכל הבעיות ועובדים על הטעויות".

 

המאמן דייויד בלאט סיפר כיצד החזיר את הצבע ללחיי שחקניו: "במחצית ניהלתי עם השחקנים שיחה שקטה ועניינית וביקשתי מהם לבצע את הדברים הנכונים שאנחנו יודעים וצריכים לעשות. זה לא קרה בזבנג אחד, אבל לאט לאט השתלטנו על המשחק, מה שהכי קשה מבחינתי זה שכבר הובלנו בשמונה נקודות ובמקום לגמור את המשחק ביצענו כמה טעויות.

 

חצי הכוס המלאה מבחינתי זה שחזרנו מפיגור של 17 נקודות אבל מאידך גם לא היינו צריכים להגיע לזה. היה כאן ענן של לחץ, הרבה אנשים עוד לא רגילים לחיות עם זה ואני מקווה שהמהפך שעשינו יעזור לנו להחזיר ביטחון".

 

יוגב אוחיון: "לוקח זמן לחבר את הפאזל" (צילום: טל שחר) (צילום: טל שחר)
יוגב אוחיון: "לוקח זמן לחבר את הפאזל"(צילום: טל שחר)

 

באופן פרטני על היכולת של שחקניו אמר בלאט: "סופו היה בין המובילים לכל אורך המשחק, הוא שיחק עם הרבה רצון ותשוקה אבל היו דברים שפחות אהבתי בשלבים מסוימים. לדייויד בלו ייקח חודשיים להתאקלם, במחצית השנייה הוא שיחק כמו בלו הישן והטוב. שון ג'יימס היה גדול

 במחצית השניה ופחות טוב במחצית הראשונה כמו יתר השחקנים. הוא פתח את העונה בצורה לא טובה גם בשל הפציעה ואולי בשל מעמדו החדש, הוא קפטן וזה מוסיף לחץ. אף שחקן שלא שיחק בקיץ יכול תוך שבועיים להיות מוכן לליגה וליורליג, הוא יחזור לעצמו. יוגב אוחיון הוא פייטר ולא מחפש הנחות.

 

בלאט התייחס לסוגיית יובל נעימי ששוחרר מהקבוצה ועבר לגלבוע/גליל למורת רוחן של קבוצות יריבות שטענו כי מדובר בקומבינה שנועדה לעקוף את החוק האוסר להשאיל שחקנים מעל גיל 24: "אני לא עורך דין ולא מתעסק עם החוקים של האיגוד".

 

"יותר מפריע לי מה שעושים עם לוח הזמנים שלנו בחודש הקרוב ועד כמה מנסים להתחשב בהשתתפות שלנו ביורוליג, אז תסתכלו טוב טוב ואני מפנה את זה בעיקר לאנשי המנהלת ובאיזו דרך מנסים לא לשים לנו רגליים", הוסיף בלאט בציניות.

 

פרנקו: "שיחקנו טוב רק 26 דקות"

מנגד בצד השני היתה אכזבה גדולה, מורן רוט אמר: "אנחנו מאוד מאוכזבים, המשחק היה בידיים שלנו וללא ספק הניסיון שלהם הכריע, זה קורה וזה בסך הכל המשחק הראשון שלנו בליגה. ברמה האישית, הייתי חולה מאוד בימים האחרונים וכמעט לא התאמנתי, לא ידעתי אם אעלה לשחק. הייתה עבורי חוויה אדירה לבוא לשחק מול מכבי".

 

מורן רוט: "המשחק היה בידיים שלנו" (צילום: טל שחר) (צילום: טל שחר)
מורן רוט: "המשחק היה בידיים שלנו"(צילום: טל שחר)

 

מאמנה של מכבי חיפה, דני פרנקו הוסיף: "כשאתה רוצה לנצח את מכבי ת"א בנוקיה אתה צריך לשחק טוב במשך 40 דקות, אנחנו שיחקנו טוב רק במשך 26 דקות וזה לא מספיק. במחצית השנייה מכבי ניצחה בכל פרמטר, אנחנו צריכים ללמוד לשחק מול קבוצות כמוה. אני מאוכזב מההפסד אבל יוצא מהמשחק מעודד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים