שתף קטע נבחר

ונגר מחכה לדורטמונד: "יהיה משחק מרתק"

ליגת האלופות: מאמן ארסנל מוכן למפגש מול הגרמנים (ג', 21:45), שינסו להנחיל לתותחנים הפסד ראשון מזה חודשיים. מילאן תנסה לנקום בבארסה, צ'לסי תתארח אצל שאלק והאלק יחזור לדרגאו

האם ארסנל תצליח לשמור על מאזן מושלם בליגת האלופות? התותחנים שניצחו את מארסיי ונאפולי בשני משחקיהם הראשונים העונה בשלב הבתים של הצ'מפיונס, נמצאים בכושר נהדר ומוליכים את הפרמייר-ליג, אבל הפעם (ג', 21:45) הם ייתקלו במשוכה גבוהה הרבה יותר בדמות בורוסיה דורטמונד במסגרת בית 6.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

המאמן ארסן ונגר שרוצה להיות עם 9 נקודות בסיומו של המחזור, מקווה להמשיך את הרצף שכולל חודשיים שלמים בלי הפסד אחרי ההצגה של חניכיו והשער המדהים של ג'ק ווילשר ב-1:4 על נוריץ' במחזור האחרון בליגה. הקשר האחורי, מתייה פלאמיני, שסבל מזעזוע מוח מול הקנאריות, ייעדר ו-ונגר אמר לקראת המשחק: "יש עדיין מקום לשיפור ביכולת שלנו. זה משחק חשוב - אם ננצח בו ובעוד אחד, נעלה לשמינית הגמר. יהיה משחק מרתק".

 

ישמרו על המאזן המושלם? שחקני ארסנל באימון (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
ישמרו על המאזן המושלם? שחקני ארסנל באימון(צילום: גטי אימג'ס)

 

דורטמונד שתחזור ללונדון, שם הפסידה בגמר ליגת האלופות האחרון לבאיירן מינכן, תנסה לעצור את הדהירה של ארסנל, אבל היא תצטרך לעשות את זה כשהמאמן, יורגן קלופ, ביציע בשל ריצוי עונש הרחקה. הגרמנים החלו את העונה האירופית עם הפסד 2:1 לנאפולי, אבל התאוששו בעזרת 0:3 על מארסיי.

 

במשחק נוסף בבית: מארסיי תארח את נאפולי במטרה לקחת נקודות ראשון העונה באלופות.

 

בית 5: ערב כחול עמוק

שאלקה, היחידה עם מאזן מושלם בבית, תארח את צ'לסי, בידיעה שניצחון יבטיח לה כמעט בוודאות את המקום הראשון. הלונדונים שהופתעו המחזור הראשון על-ידי באזל (2:1), הביסו מאז 0:4 את סטיאווה בוקרשט ואם הם בונים על המקום הראשון, הם צריכים לנצח את הגרמנים.  

 

אוגו, בואנטנג ונוסטדטר מתואמים באימון (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
אוגו, בואנטנג ונוסטדטר מתואמים באימון(צילום: גטי אימג'ס)

 

שאלקה תעלה ללא שורה של שחקני מפתח, ביניהם הקשרים ג'פרסון פרפאן ומרקו הוגר, והחלוץ יאן קלאס הונטלאר. הוגר, אגב, שנפצע ב-2:3 על בראונשווייג בבונדסליגה ייעדר עד לסיום העונה. "הסיטואציה היא כמובן רחוקה מלהיות אידיאלית", הודה מאמן שאלקה, ינס קלר. "אבל אסור לשכוח שג'רמיין ג'ונס, קווין פרינס בואטנג וטימו הילדברנד חוזרים מפציעה. אנחנו חייבים לקבל את המצב הזה ולהפסיק להתלונן".

 

במשחק נוסף בבית: סטיאווה בוקרשט - באזל.

 

מוריניו מנסה לא להירטב (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
מוריניו מנסה לא להירטב(צילום: גטי אימג'ס)

 

בית 7: האלק חוזר לדרגאו

אחרי 10 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, אתלטיקו מדריד ספגה בשבת הפסד בכורה העונה, 1:0 לאפסניול בליגה. מול אוסטריה וינה כנראה שהרצף של הקולצ'ונרוס יתחיל מחדש. דייגו סימאונה יהנה מחזרתו של דייגו קוסטה, שההרחקה מ-4 משחקים עוד מהעונה החולפת הסתיימה לה.

 

"העובדה שהחמצנו הזדמנות לעלות לפסגה הספרדית היא רק אנקדוטה", סיפר קשר אתלטיקו, גאבי. "אנחנו מגיעים לווינה עם מנטאליות מנצחת. ניצחון לטעמי יספיק לנו כדי להבטיח כבר מחר את העלייה לשלב הבא". מנגד, מעטים בקבוצה האוסטרית חולמים על סנסציה. הקשר דניאל רוייר הודה: "זו היריבה הכי קשה שפגשנו העונה, אולי בכושר הכי טוב באירופה".

 

חזרה מרגשת. האלק (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
חזרה מרגשת. האלק(צילום: רויטרס)

 

מפגש פיקנטי יהיה בדרגאו, שם פורטו תארח את זניט סנט פטרסבורק והאקס האלק. החלוץ כבש במדי האלופה הפורטוגלית 54 שערי ליגה ב-99 הופעות ועזב, כזכור, לרוסיה בשנה שעברה. מאמן פורטו, פאולו פונסקה, סיפר: "לא תהיה שמירה אישית עליו. הוא אמנם היה אדיר אצלנו, אבל עכשיו הוא בזניט וזה לא אומר הרבה".

 

בית 8: ברצלונה במילאנו

הקטאלונים שאיבדו נקודות ראשונות העונה בליגה הספרדית רק במחזור האחרון כשסיימו בתיקו מאופס מול אוסאסונה, ינסו להתאושש על חשבון הרוסונרי, שמצידם מחפשים נקמה בקבוצה שהדיחה אותם מהצ'מפיונס בשנתיים האחרונות. המאמן טאטה מרטינו שנתן מנוחה לג'רארד פיקה, דני אלבס ואלכסיס סאנצ'ס בפמפלונה, לקח איתו למילאנו את כל הסגל, כולל הקפטן קרלס פויול שחזר לשחק בשבת אחרי 7 חודשי היעדרות. מנגד, הוא יחסר את המגן השמאלי הפצוע, ג'ורדי אלבה.

 

אלגרי, קאקה ורוביניו משתעשעים באימון של מילאן (צילום: AFP) (צילום: AFP)
אלגרי, קאקה ורוביניו משתעשעים באימון של מילאן(צילום: AFP)

 

מילאן שחילצה נקודה מאייאקס בתוספת הזמן במחזור הקודם, תצטרך להסתדר ללא דניאלה בונרה, ג'יאמפאולו פאציני וסטפן אל שעראווי, בעוד שמריו באלוטלי, מאטיה דה שיליו וכריסטיאן אביאטי בספק.

 

במשחק נוסף בבית: סלטיק תנסה להיעזר בקהל הביתי הגלאזגו כדי לקחת נקודות ראשונות מול אייאקס, לה יש נקודה אחת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימג'ס
ארסן ונגר
צילום: גטי אימג'ס
מומלצים