שתף קטע נבחר

צילום: אורן אהרוני

בית"ר ביקשה דקת דומיה לזכר הרב עובדיה

לקראת המשחק מול הפועל ת"א (ב', 21:00), ההתאחדות אישרה לקבוצה מהבירה לקיים את הדקה לזכר הרב למרות שקבוצות אחרות שהגישו בקשה דומה, נתקלו בסירוב. בית"ר: "הרב הוא אושיה תרבותית, חשוב לכבד את זכרו בדקת דומיה". 2 אוהדי בית"ר נעצרו בחשד שאיימו על אוהדי הפועל, 3 אוהדים מאירגון "לה פמיליה" התבקשו לא להגיע למשחק

בית"ר ירושלים ביקשה לקיים דקת דומיה לזכרו של הרב עובדיה יוסף ז"ל לפני המשחק הטעון מול הפועל ת"א (ב', 21:00) באצטדיון טדי וקיבלה אישור לכך מההתאחדות לכדורגל.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

שני המועדונים מקווים כי הקהלים יידעו לכבד את דקת הדומיה לזכרו של הרב, שמועדת לפורענות לאור אירועי הימים האחרונים. יש לציין שלפני האישור שקיבלה בית"ר, קבוצות נוספות ביקשו לקיים דקת דומיה כזו לאחר מותו של עובדיה יוסף, אבל אלו נתקלו בסירוב.

 

מההתאחדות לכדורגל נמסר בתגובה: "קיבלנו פנייה מסודרת ובמועד סביר מטעם בית"ר על מנת לקיים הערב, טרום שריקת הפתיחה, דקת דומיה לזכרו של הרב עובדיה יוסף ז״ל. כידוע, מדובר באיש ציבור רם מעלה ועל כן החליטה ההתאחדות להיענות בחיוב לבקשה זו. ההתאחדות לא רואה כל פסול בקיומה של דקת דומיה זו. בעניין הטענות, לכאורה, שרק בקשת בית"ר אושרה, אזי שאין בכך אמת שכן פנייתה של הפועל עפולה נענתה בחיוב".

 

בבית"ר אמרו: "הרב עובדיה יוסף הוא אושיה תרבותית מעבר להיותו הרב הראשי ואישיות חשובה בעולם הדת, שתרמה רבות לעם ישראל. חשוב לכבד את זכרו בדקת דומיה".

 

יש אישור לקיים דקת דומיה. הרב עובדיה יוסף (צילום: ישראל ברדוגו) (צילום: ישראל ברדוגו)
יש אישור לקיים דקת דומיה. הרב עובדיה יוסף(צילום: ישראל ברדוגו)

 

בתוך כך, 5-6 אוהדי בית"ר זומנו למשטרה בשל החשד כי הם היו אלה שהפיצו את דברי השטנה והתמונות באתר אוהדי הפועל ת"א ובאתר האוהדים האדום בימים האחרונים. השוטרים במרחב מוריה שחקר את הפרשה, הורו לאוהדים, ששלושה מהם מאירגון "לה פמיליה", לא להגיע לפחות למשחק מול הפועל ת"א בטדי, וייתכן כי הם אף יורחקו למשחקים נוספים. בנוסף, משטרת ירושלים מסרה כי היא עצרה 2 אוהדי בית"ר ירושלים בשנות ה-20 לחייהם שאיימו באמצעות הפייסבוק לפגוע באוהדי הפועל ת"א.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלכס קולומויסקי
הרב עובדיה יוסף
צילום: אלכס קולומויסקי
מומלצים