שתף קטע נבחר

רמה"ש הודיעה: "לא נופיע לגביע ווינר"

הקלאסיקו של כדורסל הנשים לא ייערך הערב, לאחר שהקבוצה נפגעה ממייל ששלחה מנכ"לית המנהלת ובו תקפה, לטענתה, את ראשי המועדון. יו"ר רמה"ש, רחל אוסטרוביץ': "לאור השתלחותה חסרת הרסן ופורקן תסכולה, לא נוכל להשתתף". המנהלת: "מקווים שרמה"ש תופיע למשחק"

הקלאסיקו של כדורסל הנשים הישראלי, במסגרת חצי גמר גביע ווינר, לא ייערך כמתוכנן. זאת לאחר שרמת השרון הודיעה כי לא תתייצב הערב (ב') למשחק מול אליצור רמלה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

הסיבה: דברים שאמרה, לטענת רמת השרון, מנכ"לית המנהלת גבי בן אליהו במייל בין הצדדים ("לא בטוחה שקל לתקן את מה שאתם הרסתם, אבל אני בטוחה ביכולת שלי להתחיל להצליח").

 

מאמנת רמת השרון, אורנה אוסטפלד (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
מאמנת רמת השרון, אורנה אוסטפלד(צילום: אורן אהרוני)

 

בעקבות כך, שלחה יו"ר רמת השרון, רחל אוסטרוביץ', מכתב חריף ליו"ר האיגוד דני חלוץ וליו"ר המנהלת איריס שטרק: "לאור השתלחותה חסרת הרסן  של מנכ"לית המנהלת, ופורקן תסכולה על חוסר הצלחתה במהלך השנה האחרונה, אינה יכולה הרבלייף רמת השרון על רקע זאת, להשתתף בגביע ווינר. מדובר לא יעלה על הדעת שיתוף פעולה בין הצדדים כל עוד בן אליהו משמשת בתפקיד רשמי במנהלת הליגה". בן אליהו עצמה הודיעה כי תגיב בהמשך.

 

ממנהלת הליגה נמסר בתגובה: "מדובר בהתכתבות פנימית. אנו מקווים שהקבוצה תתעשת ותופיע הערב למשחק, לטובת הליגה וכלל ציבור האוהדים".

 

רמלה, האלופה המכהנת למי ששכח, תארח השנה את האירוע, וכנראה שלא תפגוש בסופו של דבר את רמת השרון. במשחק שיפתח את הערב (17:30) ייפגשו מחזיקת הגביע מ.ס. אשדוד (בשמה החדש, עם סגל מרשים ואלי רבי על הקווים) ואליצור חולון (בהדרכת רועי איזנברג). הגמר יתקיים, גם כן באולם קריית מנחם, ביום רביעי.

 

יו"ר אליצור רמלה, שמוליק לבקוביץ', הגיב להודעת רמה"ש: "גבי בן אליהו בחורה נפלאה, אין ספק שמאז נכנסה למנהלת היא קידמה פרויקטים בכדורסל הנשים הישראלי. צר לנו שרמת השרון והגברת אוסטרוביץ' מערבים נושאים שלא רלוונטיים לגביע ווינר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
רחל אוסטרוביץ'
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים