יום שישי, 17.05.2024 שעה 17:54

טירוף מירוצי הסוסים התחיל: כך תשחקו ב-Racer

לאחר שנים של ציפייה, הספורט האצילי והמסקרן זמין להימורים גם בישראל. בניגוד לדעה הרווחת, ההימור פשוט וקל והגיע הזמן להסביר לכם כיצד לעשות כסף

|
מירוצי סוסים. אתם כבר הימרתם? (רויטרס)
מירוצי סוסים. אתם כבר הימרתם? (רויטרס)

לאחר שנים של ציפייה, מועצת ההימורים הביא את מירוצי הסוסים הגיעו לישראל. המירוצים מהווים חלק נכבד מאחוז הימורי הספורט בעולם ובאנגליה בפרט ורמת העניין בספורט באנגליה לא רחוקה מהכדורגל.

למרות חוסר הידע בישראל, הימורי הסוסים הם לא כל כך קשים ואפילו פשוטים. אין צורך לרדת לעברו של כל סוס ולדעת כל פרט בספורט כדי להצליח ולזכות בסכומים נכבדים. ידע ומחקר יעזרו לכם, אך גם הכרת אופי ההימורים וקצת תעוזה יכולים לעורר עניין רב אצל המהמר.

כמו בכדורגל ובכדורסל, הסוס בעל היחס הנמוך ביותר, הוא, ע"פ התחזיות, בעל הסיכויים הגדולים ביותר לזכייה, אך עם זאת, קומבינציות והימורים על מספר סוגי משחקים יכולים להגדיל את הזכייה.

המירוצים מתקיימים במספר מוקדים בכל יום ובערך כל 10 דקות יוצא לדרך מירוץ באחד המסלולים, מה שמעניק אפקט של לייב ואקשן בכל שעות הפעילות.

מירוצי סוסים באסקוט. זוכה אחד, או זה שיסיים שני או שלישי (GettyImages)
מירוצי סוסים באסקוט. זוכה אחד, או זה שיסיים שני או שלישי (GettyImages)
 

המשחק הפשוט והבסיסי ביותר הוא ה-"Racerwin", בו המהמר בוחר סוס אחד ממירוץ ספציפי ויחיד כמועמד שלו לניצחון. אלמנטים כמו הישגי עבר, כושרו הנוכחי של הסוס, יכולותיו במסלול ועוד שאר אלמנטים אחרים משפיעים כמובן על ההחלטה, או סתם גחמת המהמר.

המשחק "Racerplace" מגדיל באופן משמעותי את סיכויי הזכייה. השחקן מהמר על סוס מסוים שיסיים באחד מהמקומות הראשונים במירוץ ספציפי. לעיתים ההימור הוא על כך שהסוס יסיים בין 2 המקומות הראשונים, לעיתים בשלושת המקומות הראשונים ולעיתים באחד מארבעת המקומות הראשונים, תלוי בכמות הסוסים על המסלול.

העניינים מתחילים להיות מעניינים במשחק "Racerplace 2/3", שם צריכים המהמרים להמר על שני סוסים שיגיעו ל-2 מתוך שלושת המקומות הראשונים, ללא התחייבות על המקום של סוס ספציפי.

מירוץ סוסים. מירוץ כל כמה דקות (GettyImages)
מירוץ סוסים. מירוץ כל כמה דקות (GettyImages)
 

השחקן יכול להמר מי יהיו הסוסים שיגיעו במקומות הראשון והשני, או לחילופין המקום השני והשלישי, או גם במקום הראשון והשלישי, ללא התחייבות למקום של סוס ספציפי. כל הימור (ביחס לסוס או למקומות) יביא יחסים שונים.

במשחק "Racerwin1+2", יכול השחקן להמר על הסוסים שיסיימו במקומות הראשון והשני במדויק, מה שכמובן מגדיל מאוד את יחס הזכייה. אותו הדבר עומד גם למשחק "Racerwin1+2+3", שם השחקן מהמר על שלושת הסוסים שיגיעו לשלושת המקומות הראשונים בסדר מדויק, שיחסי הזכייה הם כמובן אסטרונומיים באופן יחסי.

הימור ה-"Racerplacepot6", הוא הימור בו יכול השחקן להמר על ששת המירוצים הראשונים של היום, כאשר הוא בוחר סוס אחד בכל מירוץ ובוחר גם באיזה מקום הוא יסיים. יש אפשרות להגדיל את כמות האופציות, אך עם זאת להוריד את היחסים. משחק דומה הוא ה-"Racerplacepot4", שמאפשר לבחור את מיקום הסוסים במספר מירוצים ספציפי.

רכיבת סוסים. הגיע הזמן להרוויח (GettyImages)
רכיבת סוסים. הגיע הזמן להרוויח (GettyImages)
 

ה-"Racerjackpot6" וה-"Racerjackpot4" מאפשרים לשחקן להמר על הזוכים בששת, או ארבעת המירוצים הראשונים של היום במסלול אחד לבחירתם כשהיחס לזכייה במשחק הוא גבוה מאוד. משחק ה-"Racerscoop6" מאפשר לשחקן להמר על שישה מנצחים משישה מירוצים שונים מכל המסלולים של אותו יום.

שיטת הזכייה במירוצי הסוסים היא קצת שונה. שיטת ה-POOL היא שיטה לפיה חלק מסכום ההימור הראשוני נכנס לסוג של "בריכה" עם כל המהמרים שהימרו על המירוץ ובכך מגדילה או מקטינה את סכום הזכייה של המהמר היחיד, ביחס לכמות המהמרים וליחס ההימור.

אז למה אתם מחכים? כנסו והתחילו לבחור את הסוסים המועדפים עליכם. הטירוף רק התחיל.
            

בואו להרוויח ממרוצי סוסים

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */