יום ראשון, 12.05.2024 שעה 14:52

עימות חזיתי בין יו"ר האיגוד דני חלוץ לסיעת עוז

בעוז מאיימים לפנות שוב לבית המשפט המחוזי: "ההמלצה להתנות מינוי מקצועי במשיכת מכתב היא איומה ונוראה". חלוץ השיב: "לא הייתי שותף לדילים"

|
חלוץ. דין ודברים עם סיעת עוז (חגי ניזרי)
חלוץ. דין ודברים עם סיעת עוז (חגי ניזרי)

עימות חזיתי בין יו"ר איגוד הכדורסל, דני חלוץ, לבין סיעת עוז באיגוד. בעוז מאיימים כי יפנו שוב לבית המשפט המחוזי ויטענו כי אי אפשר להגיע להסכמות על מה שקורה באיגוד לאור התנהלותו של חלוץ.

עוז שלחו בשבוע החולף מכתב נוקב לחלוץ באמצעות עו"ד אמיר רוזנברג בו הם מסרבים לקבל את דרישתו למשיכת מכתבם בו הם ביקרו את התנהלות האיגוד כדי שיוכל למנות את צביקה שרף ליו"ר הוועדה המקצועית של האיגוד.

בין השאר כותב עו"ד רוזנברג לחלוץ כי: "המלצה זו שקיבלת, להתנות מינוי מקצועי אשר יתרום לכדורסל, ב"משיכת מכתב" גם אם הוא כולל ביקורת על איגוד הכדורסל או סיעה פוליטית כזו או אחרת בו, היא המלצה איומה ונוראה. דגל שחור מתנוסס מעליה, ויש לבטלה מיד ולנתק את השיקולים האישיים/פוליטיים/סיעתיים, מהשיקול המקצועי". עוד כותב עו"ד רוזנברג במכתב לחלוץ כי: "טובתם האישית של המרכזים, אינה גוברת על טובת הכדורסל, וכך אתה אמור, בכל הכבוד, להבהיר לאותם ממליצים. זכותה של עוז להעביר ביקורת על חמשת המרכזים, בלי לחשוש שביקורת כזו תגרום לסילוק אדם מתפקידו או למניעת מינוי של אדם ראוי לתפקיד בו יוכל לסייע לכדורסל בישראל".

חלוץ בתגובה שלח לעו"ד רוזנברג מכתב בו הוא מותח ביקורת על ההתנהלות של עוז. חלוץ כותב בין השאר כי: "איני מסתיר את העובדה שאני סבור כי מבחינה מקצועית, יכול היה מר שרף להתאים לתפקיד יו"ר הוועדה המקצועית. ברם, אין הוא האדם היחיד המתאים לתפקיד זה וודא שלא ניתן לומר כי"טובת הכדורסל מחייבת לעת הזו את מינויו, כטענתך".

עוד כותב יו"ר האיגוד תוך שהוא מטיל אשמה על עוז כי: "נדמה הדבר כי מרשייך טרם הפנימו שאני רואה אך ורק את טובת האיגוד בניסיון לבנות כאן משהו אחר, ואיני שייך למרכז זה או אחר. כאשר יפנימו ויבנו זאת, יראו שזול יותר לדבר איתי מאשר לשלוח, חדשות לבקרים, מכתבים ממשרדי עורכי דין ובהם התפלפלויות משפטיות שאינן מקדמות את איגוד הכדורסל למקום הראוי לו, כי אם להיפך. אני מודה למרשייך שניסו "לשמור" עלי מפני החלטה מוטעית, אך התנהלותם עד כה אינה מקובלת עלי כלל ועיקר".

חלוץ מסרב לחזור בו מדרישתו שעוז ימשכו את המכתב נגדו. "לא עברתי על דין כלשהו בדרישתי שתחזור בך ממכתב המעליל עליי כי הייתי שותף לדילים ו/או כי נרקחים דברים כלשהם מאחורי גבי, ועל כן אין בכוונתי לחזור בי מדרישותיה".

חלוץ דוחה את הדרישה למנות את שרף כיו"ר הוועדה המקצועית וכותב לעוז כי: "היות וטובת האיגוד מחייבת מינוי אנשים, שמלבד יכולותיהם המקצועיות, ידעו גם לעבוד איתי ועם יתר בעלי התפקידים כצוות, לטובלת האיגוד, אני דוחה מכל וכל את "דרישתך" למנות לאלתר את מר שרף לתפקיד כלשהו".

אסור לפספס
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */