שתף קטע נבחר

היהלום נשאר: ינוזאי חתם ביונייטד לחמש שנים

השחקן בן ה-18, שהרשים כל כך בניצחון על סנדרלנד, יישאר במנצ'סטר לפחות עד 2018: "מאז שהגעתי הנה הרגשתי שזה המועדון הנכון עבורי". דייויד מויס: "אני מאושר, הוא כישרון יוצא מן הכלל"

אחרי ההופעה האדירה של עדנאן ינוזאי מול סנדרלנד לפני שבועיים, הקבוצות העשירות של יבשת אירופה החלו לוטשות עיניים לעבר היהלום בן ה-18 של מנצ'סטר יונייטד. האלופה מצידה הבינה כי היא חייבת לשמור על השחקן בעל האזרחות הבלגית, והיום (ש') נושמים שם לרווחה אחרי שהקשר חתם על חוזה לחמש שנים.

 

 

"זה נהדר שחתמתי על חוזה חדש", אמר ינוזאי לאתר הרשמי של המועדון, "מאז שהגעתי הנה הרגשתי כל הזמן שזה המועדון הנכון עבורי. העונה הזו הייתה נהדרת עבורי עד עתה - ממסע המשחקים בתקופת טרום העונה, דרך ההופעה בגביע הצדקה ועד הניצחון על סנדרלנד. זה כמו חלום עבורי. אני רוצה להמשיך לעבוד קשה כדי להשתפר".

 

מויס עם ינוזאי. יישארו ביחד לפחות עד 2018 (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
מויס עם ינוזאי. יישארו ביחד לפחות עד 2018(צילום: גטי אימג'ס)

 

גם המנג'ר דייויד מויס לא הסתיר את שביעות רצונו מכך שינוזאי יישאר בקבוצתו לפחות עד 2018: "אני מאושר שעדנאן יישאר איתנו שנים רבות. הוא כישרון יוצא מן הכלל שהרשים אותי מאוד מאז הגעתי ליונייטד".

 

"השליטה שלו בכדור והיכולת שלו לחלוף על פני שחקנים הם משהו לא רגיל לשחקן בגילו. זה נהדר שהוא הבין שהמועדון הזה, שתומך בקידום שחקנים צעירים ונותן להם הזדמנויות ברמות הגבוהות, הוא הנכון עבורו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים