שתף קטע נבחר

אנשי אשדוד השיבו תיק עם 16 אלף דולר

מצווה לשבת: המנהל והפיזיותרפיסט מצאו במלון בו שוהה הקבוצה תיק מלא בכסף ואביזרים יקרי ערך ואיתרו את הבעלים, תיירת ברזילאית. סירושטיין שוב יקבל קרדיט בהרכב מול סכנין (ש', 19:00)

את המצווה שלהם לכבוד השבת אנשי מ.ס. אשדוד כבר עשו במלון בו שוהה הקבוצה לקראת המשחק נגד בני סכנין (ש', 19:00) כשהשיבו תיק אבוד עם אלפי דולרים לבעליו.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

הסיפור החל כשמנהל הקבוצה, איציק תורג'מן והפיזיותרפיסט, יגאל אשכנזי הבחינו בתיק מונח במסדרון. השניים הרימו את התיק וכשפתחו אותו נדהמו לגלות 16 אלף דולר במזומן, שני מכשירי אייפון ותכשיטים רבים. השניים לא חשבו פעמיים וירדו לכיוון הלובי כדי למסור את התיק האבוד. רגע לפני שמסרו את התיק לקבלה, הגיחה לפתע תיירת מברזיל, שכמעט והתעלמפה כשראתה את התיק האבוד שלה. הגברת המבוגרת בירכה את השניים ולא ידעה כיצד להודות להם.

 

סירושטין. ימשיך לקבל קרדיט בהרכב (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
סירושטין. ימשיך לקבל קרדיט בהרכב(צילום: אבי רוקח)

 

בצד המקצועי, המאמן ניר קלינגר נוטה לעלות באותו הרכב ששיחק נגד מכבי תל אביב בתיקו 0:0 לפני שבועיים. מי שכנראה ימשיך לקבל קרדיט הוא מיקי סירושטין, על חשבונו של רועי בקל שעדיין בספק.

 

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, ג'ואן אושינאווה, מיקי סירושטין, אלכסנדר דוידוב, גיא צרפתי, דויד סולרי, גדי קינדה, ירו בלו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אפי שריר
ניר קלינגר
צילום: אפי שריר
מומלצים