שתף קטע נבחר

סכנין: מכת פציעות לקראת אשדוד

חאלד חלאיילה (אדום), מור שושן, מוחמד גאדיר ודדי בן דיין (פצועים) ייעדרו בשבת (19:00). באסם גנאים צפוי לשחק בעמדת המגן השמאלי

מצב רוח מרומם בבני סכנין, לא רק בשל חג הקורבן, אלא גם בעקבות פתיחת העונה המוצלחת שלהם. בשבת (19:00, דוחא) הם יארחו את מ.ס. אשדוד, במסגרת המחזור השישי בליגת העל.

 

בסכנין עשו מאמצים לגייס אוהדים שיגיעו לאצטדיון דוחא על מנת לעודד את השחקנים. מה שמעיב מעט על האופטימיות היא היעדרותם הצפויה של שחקני מפתח: הקפטן חאלד חלאיילה (אדום), מור שושן, מוחמד גאדיר ודדי בן דיין הפצועים. בן דיין, אגב, נפצע היום באימון המסכם. לאור המצב, באסם גנאים צפוי לשחק בעמדת המגן השמאלי, כרסטיאן הידאלגו ישולב לצידו של רביד גזל.

 

חלאיילה: "מצפה לנו משחק חשוב מאוד והמטרה היא לעבור אותו. אני סומך על החברים שלי שיעשו את העבודה כמו שצריך. פתחנו טוב את העונה, אבל אנחנו צנועים ונישאר כאלה .כדי שזה יימשך אנחנו חייבים להיות מרוכזים ולעבוד קשה". בעקבות שזרוע הדשא בדוחא, התאמנה קבוצה מחוץ לעיר.

 

הרכב משוער: מחמוד קנדיל; עלי עותמאן, אברהם פס, עלאא אבו סלאח, באסם גנאים; רביד גזל, כרסטיאן הידאלגו, חמד גנאים, פיראס מוגרבי; מוחמד כליבאת, מרקו מרקובסקי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
מרקו בלבול
צילום: עוז מועלם
מומלצים