שתף קטע נבחר

דרמה בפוטבול: פעם שלישית טאצ'דאון

ניו אורלינס נתנה לטום בריידי שלוש הזדמנויות פז לנצח את המשחק. הקוורטרבק של ניו אינגלנד פישל בפעמיים הראשונות, אבל באחרונה מסר כדור מנצח חמש שניות לסיום. דנבר וקנזס סיטי עדיין מושלמות

זו ממש לא בושה להפסיד בחוץ לניו אינגלנד. זה גם לא נורא לספוג במחזור השישי את ההפסד הראשון שלך העונה. אבל לכו תגידו את זה לניו אורלינס. כי לא עצם התוצאה כואב להם עכשיו. אלא הדרך בה הוא הגיע.

 

ליגת הכדורסל שוב איתנו:

  

הסיינטס (1:5) היו בדרך לניצחון מרשים, אבל משום מה, דווקא אחרי מהלך ענק של דרו בריז, התעקשו לתת לטום בריידי עוד ועוד הזדמנויות, עד שהקוורטרבק של ניו אינגלנד (1:5) הבין את הרמז, וחמש שניות לסיום מסר לקנברל תומפקינס את הטאצ'דאון המנצח על 17 יארד, בדרך ל-27:30.

 

פעם שלישית גלידה. טום בריידי מאושר, בסופו של דבר (צילום: AFP) (צילום: AFP)
פעם שלישית גלידה. טום בריידי מאושר, בסופו של דבר(צילום: AFP)

 

המהפכים במשחק היו מדהימים. שני טאצ'דאונין בריצה של סטיבן רידלי ליארד אחד ו-4 יארד, פתחו פער של 7:17 לניו אינגלנד במחצית. ניו אורלינס חפרה בחזרה, ובמצב של דאון שלישי ו-20 יארד, בריז הפגיז מסירה מהממת על 34 יארד לקני סטילס שקבעה 23:24, 3:29 דקות לסיום. ואז האורחים התחילו להתעקש לא לנצח.

 

לבריידי נשאר מספיק זמן, אבל בפעם הראשונה ניו אינגלנד נכשלה בדאון רביעי, וגארט הארטלי החזיר בשער שדה. בפעם השנייה, בריידי שלח מסירה איומה שקינן לואיס חטף. איכשהו, ניו אורלינס לא הצליחה להריץ את השעון, ובריידי קיבל הזדמנות שלישית, 1:13 דקות לסיום. מול אצטדיון חצי ריק, אחרי שהאוהדים כבר התייאשו ועזבו, הוא הוציא לדרך התקפה מושלמת, וסיים עם הכדור לתומפקינס.

 

לעומת ניו אורלינס, דנבר כן השיגה את ה-0:6 שלה עם 19:35 על ג'קסונוויל (6:0). בגלל יחסי הכוחות, המשחק קבע שיא לפני שהתחיל עם סוכני ההימורים שקבעו את ההפרש הגבוה בכל הזמנים - 28 נקודות. במציאות, לברונקוס הלך קשה לפני שהצליחו לברוח ברבע האחרון.

 

נושון מורנו עם 3 טאצד'אונים במחצית השנייה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
נושון מורנו עם 3 טאצד'אונים במחצית השנייה(צילום: AFP)

 

פייטון מאנינג עשה את שלו עם שני טאצ'דאונים ברבע הראשון לג'וליוס תומאס ולווס וולקר, אבל אז הקבוצה שלו נרדמה. הג'גוארס התחילו לשחק הגנה, ופול פוסלוזני אפילו חטף כדור של מאנינג והחזיר אותו לטאצדאון על 59 יארד כדי לצמצם ל-14:12 במחצית. ג'קסונוויל עוד שמרה על קשר עין, אבל נכנעה לשלושה טאצ'דאונים של נושון מורנו במחצית השנייה שהיו יותר מדי בשבילה.

 

קנזס סיטי ממשיכה לרוץ לצד דנבר עם 0:6, אבל ההישג של האוהדים ב-7:24 על אוקלנד (4:2) היה לא פחות אדיר: הקהל של הצ'יפס שבר את שיא הרעש למשחק באצטדיון פתוח, והעמיד אותו על 137.5 דציבלים, נתון שאישר נציג מספר השיאים של גינס.

 

אלכס סמית' היה די שקט ולא נתן לאוהדים סיבות להרעיש, עם 14 מ-31 ובלי טאצ'דאונים, אבל אוקלנד לא ממש הייתה במשחק, טרל פריור נחטף שלוש פעמים, וקנזס סיטי שמרה על המאזן המדהים שלה.

 

אוהדי קנזס סיטי צ'יפס שוברים את שיא גינס (צילום: AFP) (צילום: AFP)
אוהדי קנזס סיטי צ'יפס שוברים את שיא גינס(צילום: AFP)

 

שיא הרעש הקודם, אגב, היה שייך לאוהדי סיאטל במשחק שנערך השנה מול סן פרנסיסקו. לא נורא, הסיהוקס (1:5) יסתפקו ב-13:20 על טנסי (3:3) שהשיגו הלילה.

 

סיאטל הייתה רחוקה מלהבריק, אבל שני טאצ'דאונים של מרשון לינץ' הענק עשו את ההבדל, כשמצד שני ראיין פיצפטריק מתקשה לפתח התקפה, נחטף פעמיים ורואה את ההגנה שלו משיגה את הטאצד'און היחיד של הקבוצה במשחק, ריצה של ג'ייסון מקורטי ל-77 יארד אחרי השמטת כדור.

 

גרין ביי (2:3) המשיכה במגמת השיפור עם הופעה מצוינת ב-17:19 בחוץ על האלופה בולטימור (3:3). שתי ההגנות שיחקו חזק, בולטימור לא השיגה כלל נקודות במחצית הראשונה, והפקרס ידעו לעשות יותר עם ההזדמנויות בצד ההתקפי כדי לצאת עם הניצחון.

 

ארון רוג'רס פתח את הפער המשמעותי בסיום הרבע השלישי, עם כדור ענק לטאצ'דאון של 64 יארד של ג'ורדי נלסון שקבע 3:16. ג'ו פלאקו מצא ברבע האחרון את ג'קובי ג'ונס ודאלאס קלארק לשני טאצ'דאונים, אבל הם כבר לא הספיקו.

 

בפאלו (4:2) הייתה קרובה לקאמבק פנטסטי בבית מול סינסינטי (2:4), אבל החזרה שלה למשחק הספיקה רק כדי לכפות הארכה, ושם הבנגלס ניצחון 24:27.

 

למרות הטרגדיה, אדריאן פיטרסון עלה לשחק (צילום: AFP) (צילום: AFP)
למרות הטרגדיה, אדריאן פיטרסון עלה לשחק(צילום: AFP)

 

תדאוס לואיס היה טוב מאוד בתפקיד המחליף של אי.ג'יי מנואל הפצוע בברך, וברבע האחרון דייק בשתי מסירות משמעותיות לסקוט צ'נדלר ולמרקיז גודווין שהפכו לשני הטאצ'דאונים שסידרו שוויון. בהארכה עצמה לואיס כבר לא מצא את עצמו, ושער שדה של מייק נוג'נט מ-43 יארד הכריע את המשחק.

 

מינסוטה (4:1) הובסה בבית 35:10 על ידי קרוליינה (3:2), כשאדריאן פיטרסון עולה לשחק למרות מותו הטראגי של בנו. פיטרסון לא עזר לקבוצתו החלשה כשרץ ל-62 יארד בלבד, ומאט קאסל נחטף פעמיים בהופעה גרועה. לעומת זאת, קאם ניוטון התחבר ליום גדול בו מסר שלושה טאצ'דאונים ורץ לאחד נוסף.

 

גם יוסטון (4:2) הובסה בבית, 38:13 מול סנט לואיס (3:3), אולי התוצאה המפתיעה ביותר של המחזור. ההפסד הרביעי הרצוף רק מוסיף לסימני השאלה סביב היכולת של הטקסנס לעשות משהו העונה. ההפרש עוד היה סביר לפני הרבע השלישי, אבל אז מאט שוב נפצע, והגנת סנט לואיס חטפה שני כדורים של המחליף טי.ג'יי ייטס כדי לגמור את המשחק.

 

מחליף אחר, ניק פולס, דווקא היה מצוין כשפתח במקום מייקל ויק הפצוע, ומסר שלושה טאצ'דאונים ב-20:31 של פילדלפיה (3:3) בטמפה ביי (5:0). סן פרנסיסקו (2:4) עשתה שיפור ניכר ביכולת הרעועה מהמחזורים הראשונים, וגברה על אריזונה (3:3) 20:32. פיטסבורג (4:1) השיגה ניצחון בכורה העונה, 6:19 בחוץ על הג'טס (3:3).

 

יתר המשחקים: קליבלנד (3:3) - דטרויט (2:4) 31:17, דאלאס (3:3) - וושינגטון (4:1) 16:31.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
טום בריידי ניו איגנלנד פטריוטס
צילום: AFP
מומלצים