שתף קטע נבחר

מכבי ת"א: סמית' לא יירשם, בכורה לבלו?

הצהובים הודיעו כי הפורוורד יהיה הזר שלא ישותף במחזור הפתיחה מול הפועל חולון (ב', 19:00). המתאזרח עדיין לא חתם, אבל צפוי לקבל דקות ראשונות. בלאט: "מתרגשים לפתוח את העונה". במשחק נוסף: הפועל ת"א תארח את בני הרצליה בגן נר בשל עונש הרדיוס שהיא סוחבת

שני משחקים נוספים ישוחקו מחר (ב') במסגרת המחזור הראשון של ליגת העל בכדורסל. המשחק המרכזי יפגיש את הפועל חולון עם מכבי תל אביב, כאשר שעת המשחק באולם הפחים שהיתה תחילה 18:45 שונתה ל-19:00.

 

הסגולים פותחים את העונה בבית עם הנהלה חדשה וקבוצה מתחדשת, כאשר על הקווים מאמן חדש, ליאור ליובין, שהוליך את הקבוצה לחצי גמר גביע ווינר בשבוע שעבר, שם הפסידה להפועל ירושלים. חולון, שסבלה מבעיות כלכליות קשות בשנים האחרונות, מקווה להדהים את סגנית האלופה ולרשום ניצחון שיוכל לדחוף את הקבוצה קדימה עם פתיחת העונה.

 

דייויד בלו באימון. ישחק אחרי שנה מחוץ למגרשים (צילום: אתר מכבי תל אביב) (צילום: אתר מכבי תל אביב)
דייויד בלו באימון. ישחק אחרי שנה מחוץ למגרשים(צילום: אתר מכבי תל אביב)

 

במכבי ת"א, שזכו בשבוע שעבר בגביע ווינר בפעם הרביעית ברציפות, הודיעו כי דווין סמית' יהיה זה שלא יתלבש מחר. מי שכן צפוי להירשם למשחק הוא דייויד בלו, שצפוי לחתום בימים הקרובים בקבוצה וככל הנראה יעלה על הפרקט כבר מחר אחרי שנה מחוץ למגרשים. יובל נעימי צפוי בכל מקרה להשתחרר, כאשר בקבוצה שוקלים גם להיפרד לעת עתה מג'ייק כהן, בשל הדקות המועטות שהוא יקבל עם צירופו של בלו. 

 

דייויד בלאט אמר לקראת המשחק: "אנחנו מתרגשים לפתוח את העונה ואנחנו מתכוונים לבוא ולהילחם על החזרת תואר האליפות. מתחילים עם משחק חוץ נגד חולון שעשתה תוצאות יפות בטרום העונה, ואנחנו מבינים שעלינו לבוא לכל משחק ולתת את כל מה שיש לנו כדי .לעמוד במטרות".

 

במשחק השני מחר, הפועל ת"א תארח את בני הרצליה. בשל עונש הרדיוס של האדומים מסוף העונה שעברה, המשחק לא יתקיים בהדר יוסף אלא בגן נר (20:45). בעקבות המרחק הגדול, האדומים הוזילו את מחיר הכרטיסים ל-40 שקלים בלבד .

 

מתן נאור. "מתרגש להתחיל עונה חדשה" (צילום: חיים צח) (צילום: חיים צח)
מתן נאור. "מתרגש להתחיל עונה חדשה"(צילום: חיים צח)

 

היום קיימה הקבוצה את ארוחת פתיחת העונה המסורתית. יו"ר המועדון, רמי כהן, אמר לשחקנים: "הגענו לרגע לו חיכינו, עתה חובת ההוכחה מונחת עליכם ואני בטוח שתעשו את מה שאנחנו והאוהדים מצפים מכם - תתנו 100 אחוז בכל משחק. הפועל תל אביב הוא מועדון גדול עם מסורת וקהל אדיר, והשחקנים החדשים בקבוצה יבינו זאת בקרוב".

 

קפטן הקבוצה, מתן נאור, יצא בקריאה לאוהדים: "אני מתרגש להתחיל עונה חדשה ולפגוש אתכם שוב. אני יודע שגם לכם לא קל שהמשחק מתקיים כל כך רחוק, אבל אני בטוח שכמו בכל משחק תבואו ותעניקו לנו הרגשה ביתית. אנחנו לקראת עונה חדשה ואני באמת מאמין שאפשר לעשות דברים יפים השנה".


פורסם לראשונה 13/10/2013 17:19

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
דווין סמית'
צילום: עוז מועלם
מומלצים