שתף קטע נבחר

פוטבול: ניו אורלינס נשארה מושלמת

הסיינטס ניצחו בבית 17:38 את מיאמי, לה זה היה הפסד ראשון העונה. משחק ענק לדרו בריז עם ארבעה טאצ'דאונים, לצד הופעה מרשימה של דארן ספרולס

ניו אורלינס ומיאמי נפגשו הלילה למשחק של שתי מושלמות. בסופו, הסיינטס עלו למאזן 0:4 עם ניצחון 17:38 ענק, ומיאמי, אחת ההפתעות הנעימות של פתיחת העונה, למדה מההפסד הראשון שלה שקבוצות גדולות קופצות על כל טעות קטנה.

 

הדולפינס דווקא פתחו טוב, והצליחו להחזיק מעמד עם פיגור 14:10 לקראת סוף המחצית הראשונה, כשהם מרשימים בשני צדי המגרש. אבל אז ג'בארי גריר חטף מסירה של ראיין טנהיל, ובזמן הקצר שנותר עד לסיום המחצית דרו בריז מסר טאצ'דאון על 13 יארד לדארן ספרולס.

 

אדריכל הניצחון. דרו בריז (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
אדריכל הניצחון. דרו בריז(צילום: רויטרס)

 

סבל לא מעט לאורך המשחק. ראיין טנהיל (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
סבל לא מעט לאורך המשחק. ראיין טנהיל(צילום: רויטרס)

 

ה-10:21 שבר את מיאמי, ובריז מצא בפתיחת הרבע השלישי את בנג'מין ווטסון

וג'ימי גרהאם לשני טאצ'דאונים מהירים שגמרו את המשחק. טנהיל, שאיבד את הביטחון, נשתל כל כך הרבה פעמים על ידי ההגנה של הסיינטס, שנראה שבאביב הדשא באצטדיון יצמיח עשרות פרחי טנהיל רעננים. וכך, ניו אורלינס רכבה על המומנטום עד לניצחון.

 

למרות השמטה אחת בסיום שלא שינתה דבר, האיש של הסיינטס במחצית הראשונה היה ספרולס שרץ ל-28 יארד וטאצ'דאון אחד, ותפס עוד 114 וטאצ'דאון. האיש של הסיינטס לאורך כל המשחק היה בריז, עם ארבעה טאצ'דאונים, 30 מ-39 ו-413 יארד. טנהיל הוסיף לאותה טעות עוד שתי חטיפות לקראת הסיום והשמטה, שהצליחו להכתים את העובדה שהיו לו כמה רגעים יפים במשחק. מיאמי ראויה ל-1:3 שלה - אבל הסיינטס כרגע ברמה אחרת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים