שתף קטע נבחר

פרגוסון: "אנו בדיוק איפה שרצינו להיות - בטופ"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד לא נתן ליכולת הפושרת של חניכיו להעיב על שמחתו לאחר ה-2:3 הדרמטי על וילה: "התאוששנו, התוצאה יכולה לשנות את כל העונה". על מאקדה הצעיר: "הוא היה נהדר, איום מתמיד על השער"

"היתה לנו תקופה לא טובה, אבל התאוששנו ואנחנו בדיוק איפה שאנחנו רוצים להיות - בראש הטבלה. התוצאה הזאת יכולה לשנות עבורינו את כל העונה". הציטוט הזה של אלכס פרגוסון, מיד עם סיום ה-2:3 הדרמטי של מנצ'סטר יונייטד על אסטון וילה אתמול (א') מסכם הכל.

 

פרגי לא התכוון ליכולת הפושרת של חניכיו, שניצלו מהפסד רק תודות לצמד שערים בדקות הסיום. "הדחיפה קדימה והניסיון להשיג הכרעה לקראת הסוף נמצאים בכל משחק של יונייטד. לא תמיד זה עובד, אבל הנחישות והתקווה תמיד נמצאים. ניצחון הוא שם המשחק. שיחקנו נכון והגיע לנו לנצח כי לא הפסקנו לנסות עד הסוף".

 

"חסרנו שבעה או שמונה שחקנים מול וילה, אבל יכולתם לראות שהשחקנים הצעירים היו מוכנים ללכת עד הסוף", הוסיף המנג'ר הסקוטי. אחד מאותם שחקנים צעירים הוא כובש שער הניצחון, פדריקו מאקדה בן ה-17, שערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת.


ואן דר סאר מכוון את ההגנה, זה לא הלך יותר מדי טוב אתמול (רויטרס)

 

"הוא היה נהדר מהרגע שהוא נכנס והיווה איום על השער של וילה כל הזמן. בירכתי אותו לאחר מכן, אבל הוא יצטרך להישאר עם הרגליים על הקרקע לאור

החשיפה התקשורתית הרבה שהוא יקבל בימים הקרובים", אמר פרגי על הכוכב הצעיר שלו. מאקדה, המכונה 'קיקו', נבחר לאיש המשחק, אך לא זכה לקבל את בקבוק השמפניה המסורתי בשל גילו הצעיר.

 

"חלמתי על יום כזה", סיפר מאקדה על הבכורה שלו באדום. "רק הסתובבתי, בעטתי ורצתי למשפחה שלי. הופתעתי לקבל כזאת הזדמנות, אבל כעת אני רק רוצה להמשיך הלאה".

 

האיטלקי, שגדל במחלקת הנוער של לאציו עבר למנצ'סטר ב-2007 עת שהיה בן 16. החוק באיטליה מנע ממנו לחתום על חוזה מקצועני בשורות הקבוצה הרומאית עד גיל 18, יונייטד ניצלה זאת כדי להעבירו יחד עם משפחתו לאנגליה. מיד לאחר שכבש הוא רץ אל בני משפחתו שישבו ביציע באולד טראפורד. מלבד חסרונם של רוני וברבאטוב, יכול מאקדה לזקוף את הזימון שלו לבוגרים לכושר ההבקעה שלו בקבוצת המילואים של אולה גונאר סולשיאר, שכלל שלושער ב-3:3 מול ניוקאסל.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים