שתף קטע נבחר

והרי התחזית: אלופה חדשה בבייסבול

עונת 2009 במייג'ור ליג בייסבול תצא הערב לדרך. הפיליז יעשו הכל כדי לזכות שוב באליפות, אך רוב הסיכויים ששוב נראה קבוצה אחרת חוגגת באוקטובר. ynet מביא לכם תמונת מצב

הכינו את ההוט-דוגס והבירות. המייג'ור ליג בייסבול חוזרת בגדול! לאחר פגרה ארוכה מלאת אקשן, יוצאת הערב (א') ליגת הבייסבול המקצוענית של ארה"ב לדרך, כשהאלופה פילדלפיה פיליס תארח את אטלנטה ברייבס באותה הזירה בה חגגו אוהדי פילדלפיה לראשונה מזה 28 שנה.

 

 

רגע לפני ש-162 המשחקים יוצאים לדרך, ניסינו להבין מי השתפר, מי נחלש, למי יש סיכוי העונה ואיזה אוהדים מסכנים יאכלו את הלב באוקטובר 2009. דבר אחד בטוח: משעמם לא יהיה.


סבאת'יה וברנט בביקורם הראשון באצטדיון החדש. וולקאם (צילום: AP)

 

אמריקן ליג

 

הבית המזרחי - הם חוזרים בגדול

תסיים ראשונה: ניו יורק יאנקיז. אחרי שנה קשה, סוף סוף נזכרו בברונקס מה מביא אליפויות - פיצ'ינג, והחתימו את סיס סבאת'יה ואיי.ג'יי ברנט. אם כולם יישארו בריאים (וזה חתיכת אם) הברונקס בומברס צפויים לחזור למקומם הטבעי

 

תסיים אחרונה: בולטימור אוריולס. הקבוצה שהיתה מאריות הליגה באמצע שנות התשעים פשוט לא מצליחה להרים סגל נורמלי, בעיקר בעמדות הזורקים. היעדר חובט גדול ופיצ'רים דומיננטים הקבוצה מהעיר של בייב רות' תמשיך לגרד את התחתית...


דייויד "ביג פאפי" אורטיז. גם בו הרד סוקס מאוד תלויים (צילום: AFP)

 

ומה באמצע? בוסטון רד סוקס תיתן פייט ליאנקיז, ותעלה מעמדת הוויילד קארד, בעיקר בזכות דייסקי מאצוזקה וג'וש בקט המצוינים. טמפה ביי לא תצליח לסגור עונה נוספת נטולת פציעות לחלוטין, ותסיים כנראה שלישית. טורונטו בלו ג'ייז, כנראה, יותר יפסידו מאשר ינצחו, לאחר שלא מצאו מחליף ראוי לברנט.

 

המספר הנוסף: 2000. הפעם האחרונה שהיאנקיז זכו באליפות היתה בשנה האחרונה של הדמוקרטים. ומי חזר לשלטון בארה"ב?...

 

הבית המרכזי - התאומים מכים שנית

תסיים ראשונה: מינסוטה טווינס. הפתעת העונה שעברה תמשיך בקו הצעיר שלה, עם הרבה כישרון בעמדות הפיצ'רים. ג'ו מאואר, ג'אסטין מורנואו ומייקל קודאייר ימשיכו להוביל את ההתקפה למקום הראשון.


ג'אטין מורנואו וג'ו מאואר. יובילו את הטווינס לפיסגה עונה נוספת (AP)

 

תסיים אחרונה: שיקגו ווייט סוקס. קבוצה מבוגרת חסרת ברק, מתבססת על המזדקנים קונטררס, פריזינסקי, קונרקו, תומי ודיי. אלכסיי רמירז יבריק פה ושם.

 

ומה באמצע? האינדיאנס עדיין לא התאוששו מעזיבתו של סבאת'יה, מקווים לעונה גדולה מקארמונה ולקאמבק של פבאנו, ואז אולי תגרד את הצמרת. הרויאלס מקנזס סיטי ימשיכו להשתפר, אך לא יותר מזה. צפו לעונה גדולה מהרליבר סוריה. דטרויט טייגרס תמשיך להתקיף ולחטוף בהגנה.

 

מהספר הנוסף: 4. האם הרויאלס יצליחו לשפר את מאזנם עונה רביעית ברציפות?

 

הבית המערבי - מלאכים בשמי L.A

תסיים ראשונה: לוס אנג'לס אנהיים איינג'לס. הלכו - קיי-רוד וטשיירה, באו - פואנטס ואבריו. לכל דבר יש תחליף, צפו מפואנטס לעונה גדולה. ג'ון לאקי יביא את האיינג'לס לעונה נוספת בפסגה.


פרנסיסקו "קיירוד" רודריגס במדי ונצואלה. עבר מהאיינג'לס למטס (רויטרס)

 

תסיים אחרונה: טקסס ריינג'רס. כל עוד הם ימשיכו לבנות רק על התקפה, גם ג'וש המילטון ואיאן קינזלר לא יספיקו. פיצ'יניג, פיצ'ינג ושוב פיצ'ינג...

 

ומה באמצע? אוקלנד סוף סוף התחזקה, כשהחתימה את מט הולידי והחזירה את ג'ייסון ג'יאמבי, הם יעשו חיים קשים לאיינג'לס, ובעיקר לרד סוקס במאבק על הוויילד קארד. סיאטל תמשיך לא להשפיע על הליגה.

 

המספר הנוסף: 34. ממוצע הגילאים של האאוטפילדרים של האיינג'לס - אבריו, גוררו והאנטר המזדקנים - הרבה כדורים צפויים ליפול.


איצ'ירו חוגג א ניצחון יפן ב-WBC. עם סיאטל הוא לא יחגוג העונה (רויטרס)

 

נאשיונל ליג

 

הבית המזרחי - האלופה היוצאת

תסיים ראשונה: ניו יורק מטס. סוף סוף יש לקבוצה השנייה של העיר בולפן, מה שיעזור לה להשלים את המשימה שבשתי העונות האחרונות היא לא הצליחה. עדיין חסר מחבט אחד לעזור לרייט, בלטראן ודלגאדו.

 

תסיים אחרונה: וושינגטון נאשיונלס. חוץ מאדם דאן, שיחזק את ההתקפה לאחר טורניר אליפות עולם מצוין, לקבוצה מהבירה אין כלום להציע. נמשיך להמתין.

 

ומה באמצע? אלופת המייג'ורס פילדלפיה פיליס לא תצליח לשחזר את העונה הגדולה, בעיקר כיוון שהופעת בולפן כזו לא חוזרת על עצמה. הברייבס ישתפרו, הודות לחאבייר ואסקז ודרק לואו, כשהם יאבקו עם הפיליז על המקום השני. המרלינס ישחקו בייסבול מלהיב מאחורי היינלי רמירז, אך לא מנצח.


הפיליז חוגגים אליפות. איפה תהיה ערימת השחקנים באוקטובר 09'? (AP)

 

המספר הנוסף: 45. ארבעה וחצי עשורים שיחקה ניו יורק מטס בשיי סטדיון, בסמוך למתקן הטניס של היו-אס אופן בפלאשינג מדואוס. העונה היא עוברת לסיטי פילד החדש. משנה מקום משנה מזל?

 

הבית המרכזי - מה יהיה עם הקללה?

תסיים ראשונה: שיקגו קאבס. ריץ' הארדן וקרלוס זאמבורנו יובילו רוטיישן חזק, דרק לי, מילטון ברדלי, אראמיס רמירז ואלפונסו סוריאנו יגבו בהתקפה. אבל מה יהיה בפלייאוף?

 

תסיים אחרונה: פיטסבורג פיירטס. הקבוצה, ששלחה במהלך העונה שעברה גם את ג'ייסון ביי וגם את קסבייר ניידי, לא התחזקה בצורה משמעותית ותיאלץ להמשיך ולנעול את הטבלה.


שחקן הבסיס השלישי אראמיס רמירז. הקאבס ישברו את המנחוס? (AP)

 

ומה באמצע? הקארדינלס מסנט לואיס יעשו קולות, בעיקר בזכות עוד עונה מפלצתית מאלברט פוהולס ועם תקווה מכריס קארפנטר. הברוורס לא יצליחו לשחזר את העונה שעברה, שכן אף אחד לא ימלא את 11 הניצחונות של סבאת'יה. רוי אוסוולט ימשיך להיאבק לבד ביוסטון על עתיד האסטרוז, הרס יחפשו מחליפים לאדדם דאן וקן גריפי ג'וניור, שחזר הביתה לסיאטל.

 

המספר הנוסף: 100. מאה שלמה מחכים אוהדי הקאבס לחגוג אליפות, רובם ככולם כבר הוחלפו בבניהם. קללת העז עדיין בחיים, סטיל קאונטינג...

 

הבית המערבי - הכי פחות גרועה תנצח

תסיים ראשונה: לוס אנג'לס דודג'רס. לאחר שהרוחות סביב ספרו של ג'ו טורה נרגעו, התפנה המנג'ר מאל.איי. להכין את קבוצתו לחזרה על העונה שעברה. מני רמירז נשאר וימשיך להפציץ. הסיבה העיקרית למקום הראשון: חוסר תחרות.


מני רמירז. שינה את פני הדודג'רס. יוביל אותם גם השנה? (צילום: רויטרס)

 

תסיים אחרונה: קולורדו רוקיז. הטלנט היחיד שהיה שם, מאט הולידיי, עבר לאוקלנד והשאיר חלל בלתי ניתן לגישור. טוד הלטון נותר שם לבד, וזה לא יספיק לכלום.

 

ומה באמצע? יהיה מעניין לראות כיצד טים לינסיקום יחזור לאחר עונה אדירה ועד לאן הוא ייקח את סן פרנסיסקו ג'יאנטס, שיכולה לאיים על הדודג'רס, במיוחד כשבקצה הרוטיישן נמצא רנדי ג'ונסון הוותיק. הדי-באקס צעירים ומוכשרים, אך זקוקים לעוד כמה שנים של ניסיון כדי לאיים באמת. הפאדרס, בלי הסמל שלהם טראבור הופמן, תדגדג את הרוקיז בתחתית.

 

המספר הנוסף: 396. זה היה ממוצע החבטות של מני רמירז מאז עבר לדודג'רס. ומה השנה?

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים