שתף קטע נבחר

פוטבול אמריקאי: לא יודעים לקחת

סן דייגו איבדה יתרון 7:28 ברבע השלישי, והפסידה בבית ליוסטון 31:28 עם שער שדה מ-41 יארד של רנדי בולוק בשנייה האחרונה. רוברט גריפין השלישי היה חלוד ולא יציב עם חזרתו למגרשים, ולשון מקוי, מייקל ויק ופילדלפיה ניצלו את הטעויות שלו כדי לנצח 27:33 בוושינגטון

בעונה שעברה, סן דייגו סבלה מקאמבק מטורף במשחק מאנדיי נייט, כשפייטון מאנינג הוביל את דנבר למהפך מפיגור 24:0 במחצית לניצחון 24:35. קשה להתעלות על זה, אבל הלילה סן דייגו כבר הובילה 7:28 בבית מול יוסטון, לפני שהטקסנס חזרו לניצחון מדהים, 28:31.


עוד ב-ynet ספורט:

 

סן דייגו לא הייתה מסוגלת להתחיל טוב יותר, כאשר קאם תומאס חטף את המסירה הראשונה של מאט שוב, ואחרי עשר שניות של משחק פיליפ ריברס מצא את ראיין מתיוס על 14 יארד לטאצ'דאון הראשון.

 

פיליפ ריברס. בסוף יצא מאוכזב (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
פיליפ ריברס. בסוף יצא מאוכזב(צילום: רויטרס)

 

גם בהמשך ריברס היה גדול על יוסטון, שלא מצאה לו פתרון וראתה אותו מוסר טאצ'דאון אחרי טאצ'דאון. אבל באמצע הרבע השלישי המומנטום השתנה. ריברס נתקע, עבירות מטופשות עזרו ליוסטון להתקדם, ו-9:38 דקות לסיום בראיין קושינג חטף מסירה של ריברס ורץ 18 יארד כדי להשוות.

 

שוב, שצריך לקבל קרדיט על המחצית השנייה והמסירות הארוכות בדאונים אחרונים מסובכים, לא ייצר עוד טאצ'דאון שיצטרף לשלושה שלו עד לסיום - אבל בעזרת אנדרה ג'ונסון המצוין (146 יארד), הביא את יוסטון קרוב מספיק בשביל שרנדי בולוק ישגר שער שדה מ-41 יארד בשנייה האחרונה וינעל ניצחון פנטסטי. ריברס, על ארבעת הטאצ'דאונים שלו, נשאר מאוכזב.

 

אנדרה ג'ונסון שועט. 146 יארד (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
אנדרה ג'ונסון שועט. 146 יארד(צילום: רויטרס)

 

רוברט גריפין עדיין חלוד

לרוברט גריפין השלישי הייתה דרושה מחצית אחת כדי להוריד את החלודה אחרי ההחלמה הממושכת מהפציעה. הבעיה של וושינגטון הייתה שבמחצית הזו הוא הספיק לעשות יותר מדי נזק, וגם הקאמבק שהוביל במחצית השנייה לא עזר. הרדסקינס פתחו את העונה בהפסד ביתי לפילדלפיה, 33:27, ויקוו לראות את הסופרסטאר שלהם יציב יותר בהמשך.

 

גריפין היה האיש המעניין ביותר על המגרש, מאחר וכל אוהד רצה לראות איך ייראה עם חזרתו למגרשים (רע מאוד בפתיחה, הרבה יותר טוב בהמשך), אבל צ'יפ קלי היה בסופו של דבר מרתק לא פחות. המאמן החדש של פילדלפיה הגיע טעון באנרגיות מטורפות, ושיסה ברדסקינס התקפה מגוונת ומהירה בצורה יוצאת דופן שתפסה את וושינגטון לא מוכנה.

 

רוברט גריפין. פתח רע, השתפר בהמשך (צילום: AP) (צילום: AP)
רוברט גריפין. פתח רע, השתפר בהמשך(צילום: AP)

 

מייקל ויק שקיבל את המנדט לחזור ולפתוח היה נלהב מדי בהתחלה ואיבד כדור במסירה לאחור שהובילה לטאצ'דאון של דאנג'לו הול, אבל לאחר מכן האיגלס שלטו. מעבר לשטויות של גריפין שנחטף פעם אחת ואלפרד מוריס ששמט כדור אחד וגרם לסייפטי בנוסף (והכל ברבע הראשון), פילדלפיה נהנתה מהשחקנים שלה, במיוחד לשון מקוי שרץ 184 יארד.בהופעה מחשמלת.

 

אחרי אותו פיגור 7:0 פילדלפיה רצה בקלילות ל-7:33, כשוויק רץ לטאצ'דאון אחד משלו, לפני שגריפין הרים את הרמה. מוריס רץ לטאצ'דאון אחד וגריפין מסר שניים נוספים ללנארד הנקרסון - אבל לא נשאר לו מספיק זמן כדי להשלים את המהפך, למרות שסיים עם 329 יארד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
הטקסנס מול הצ'ארג'רס
צילום: רויטרס
מומלצים