שתף קטע נבחר

אנדי רם: "הרגשה נהדרת לזכות במיאמי"

טניסאי הזוגות, שזכה עם מירני בקי ביסקיין בתארו ה-16 בקריירה, מרוצה: "כיף גדול לזכות בטורניר כל כך חשוב". יוני ארליך: "הישג מדהים של אנדי"

שבועיים אחרי שהפסידו בגמר אינדיאן וולס מול אנדי רודיק ומרדי פיש, אחרי שכבר היו להם ארבע נקודות משחק ביד, אנדי רם ומקס מירני פיצו את עצמם עם תואר לא פחות חשוב, אמש בטורניר קי ביסקיין (פרסים בסך 4.5 מיליון דולר).

 

'רמירני', שזכו בשלהי 2008 בטורניר וינה בהופעת הבכורה המשותפת שלהם יחד, הוסיפו לעצמם זכייה בטורניר גדול ראשון, במיאמי, במה שמכונה 'הגראנד סלאם החמישי של העונה'.

 

"זו הרגשה נהדרת לזכות בטורניר כזה גדול. אני אוהב את התנאים ואת האווירה במיאמי וזה כיף גדול לזכות בתואר הזה, בטורניר כל כך חשוב", אמר רם אחרי שהניף גביע מספר 16 בסבב ה-ATP, מתוכם 12 עם יוני ארליך ועוד ארבעה עם פרטנרים אחרים.


רם, מירני והגביע במיאמי. טורניר ביתי? (צילום: AFP)

 

אחרי שניצחו אמש בקרב צמוד את האוסטרלי האס ופישר, רם אמר: "הנצחונות הרבים שהשגנו עם מקס בטורנירים האחרונים נותנים לנו ביטחון לחזור כמעט מכל מצב. אני משחק טניס כבר הרבה מאוד שנים ואני לא זוכר בעבר כאלה מצבים שחזרנו מהם כמו בתקופה האחרונה, קאמבקים כאלה. זה מוסיף המון לביטחון לחזור מכל כך הרבה נקודות משחק באינדיאן וולס וכאן במיאמי".

 

עבור רם מדובר בתואר ראשון בעונת 2009 והוא שמר על הרצף בו הוא זוכה בתואר אחד לפחות מאז שנת 2003. שותפו מירני בן ה-31 כבר זכה ב-36 תארים והאריך את הרצף שלו ל-11 שנה עם לפחות הנפה אחת של גביע.


רם ומירני. זכייה בטורניר גדול ראשון (צילום: AFP)

 

"עבורי הטורניר הזה הוא סוג של טורניר ביתי, אני מגיע אליו אחרי נהיגה של שלוש שעות", סיפר מירני, תושב ברדנטון בפלורידה, "אני מרגיש מאוד שונה כאן, כיף גדול לשחק במקום בו האוהדים מכירים אותך. זו הרגשה נהדרת לזכות בטורניר הזה, לא החמצתי אפילו פעם אחת מאז 1995".

 

ארליך: "היה לאנדי חודש מצוין"

כאן בארץ, מי שמפרגן לרם על זכייתו הוא שותפו הפצוע, יוני ארליך, שחוגג היום יום הולדת 32. ארליך, שלא משחק מאז פציעתו במרפק

 באוגוסט האחרון, ממשיך באימוניו האינטנסיביים לקראת החזרה למגרשים בקרוב.

 

יוני, שמאמין כי יחלים עד רבע גמר הדייויס מול רוסיה ביולי, אמר על הזכייה של שותפו: "זה הישג מדהים של אנדי. היה לו חודש מצוין עם גמר אינדיאן וולס ואחרי זה הזכייה במיאמי. לא קל לעשות את זה ולא הרבה רשמו חודש כזה בעבר. אני יודע משנים עברו שאחרי שזכינו באינדיאן וולס היה נורא קשה להתאושש במיאמי, זה חודש ארוך ומייגע. יפה שהוא עשה את שזה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אנדי רם ודגל ישראל
צילום: AFP
מומלצים