שתף קטע נבחר

"רונאלדו גיבור לאומי, המציל מבלפסט"

כלי התקשורת בפורטוגל שיבחו את כוכב הנבחרת שכבש שלושער ב-2:4 על צפון אירלנד, עלה למקום השני בטבלת הכובשים בהיסטוריה של פורטוגל והגיב: "הוכחנו שאנחנו גדולים"

"לכריסטיאנו אין גבולות, CR7 זה יותר מדי בשביל צפון אירלנד". העיתון הפורטוגלי "או ז'וגו" שיבח את כוכב הנבחרת שכבש שלושער ועזר לה לחזור מפיגור 2:1 לניצחון 2:4 בבלפסט.

 

עוד ב-ynet ספורט:

   

"אני רוצה להקדיש את התוצאה לאבא שלי שמת לפני שמונה שנים", כתב רונאלדו בטוויטר. "זה היה ניצחון חשוב בשביל פורטוגל ומיוחד בשבילי. לא היה קל ונתקלנו בהמון קשיים במשחק הזה. בייחוד במחצית הראשונה נגרם לנו נזק. תמיד אני נותן את המקסימום בשביל הנבחרת".

 

"גיבור לאומי" (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
"גיבור לאומי"(צילום: רויטרס)

 

על ההרחקה של הלדר פושטיגה (ייעדר מול ישראל) אמר רונאלדו: "הוא רק קירב את הראש שלו לשחקן, אחרי זה המאמן דיבר איתנו ואמר שאפשר לנצח ושאנחנו רק צריכים להאמין בעצמנו. הכל הלך טוב והראנו שאנחנו נבחרת גדולה".

 

הפורטוגלים מוליכים את טבלת בית 6 במוקדמות המונדיאל עם 17 נקודות משמונה משחקים לפני רוסיה (15 מ-7) וישראל (11 מ-6). במשחקם הבא (11 באוקטובר) הם יארחו את ישראל. רונאלדו, שהיה בספק בעקבות פציעה, גילה כי לא ישתתף במשחק הידידות מול ברזיל ביום שלישי בבוסטון: "עברתי טיפולים אינטנסיבים כל השבוע ועשיתי מאמץ גדול".

 

בזכות השלושער הגיע רונאלדו ל-43 שערים בקריירה במדי הנבחרת ועלה למקום השני (אחרי פאולטה, 47) תוך שחלף על פני יוזביו האגדי (41). "זו גאווה גדולה לחלוף על פני יוזביו, אחד הגדולים של פורטוגל", הגיב רונאלדו.

 

"מגיעות לרונאלדו ברכות", אמר "הפנתר ממוזמביק", שהיה הגיבור הראשי של נבחרת פורטוגל במונדיאל באנגליה 66' בו סיימה שלישית. "תמיד אני מפסיד בהימורים, אבל הפעם צדקתי. היה משחק טוב והשחקנים נלחמו, אבל ההרחקה של פושטיגה היתה מטופשת. טוב שהנבחרת לא איבדה את הראש, שמרה על הריכוז והשיגה ניצחון".

 

גם בעיתון "א-בולה" חגגו: "רונאלדו שוב הגיבור הלאומי, הלילה של 43...CR". רקורד: "קפטן היסטורי והמציל מבלפסט".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: EPA
מומלצים