שתף קטע נבחר

מוק' מונדיאל: 1:1 בין ירדן ואוזבקיסטן

שלב הפלייאוף באסיה: הירדנים ספגו שער חוץ משמעותי בעמאן, וייאבקו להמשיך הלאה בגומלין ביום שלישי. אפריקה: גאנה גברה על זמביה 1:2 והעפילה לשלב המכריע, מגן רעננה עמנואל אמבולה כבש למפסידים

בעוד באירופה עדיין נלחמים בשלב הבתים של מוקדמות המונדיאל, באסיה כבר הגיעו לפלייאוף - שיקבע מי תהיה הנבחרת שתתמודד מול החמישית בדרום-אמריקה על כרטיס לברזיל.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

יפן, איראן, אוסטרליה ודרום-קוריאה כבר העפילו מאסיה, והיום ירדן ואוזבקיסטן, שתי הנבחרות שסיימו במקום השלישי בשני הבתים, נפגשו בעמאן למשחק הראשון ביניהן - והכל נשאר פתוח עם 1:1.

 

אוהדי נבחרת ירדן. המונדיאל עדיין רחוק (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
אוהדי נבחרת ירדן. המונדיאל עדיין רחוק(צילום: רויטרס)

 

שתי הנבחרות שמעולם לא הגיעו למונדיאל יודעות שיהיה קשה בשלב הבא - ונחושות להגיע אליו. מוסאב אל-לחם נתן למארחת יתרון בדקה ה-30, אבל משמעותי יותר היה השוויון של סרבר דג'פרוב לאחר חמש דקות, שנותן לאוזבקים שער חוץ חשוב לקראת הגומלין הביתי ביום שלישי.

 

באפריקה, גאנה ניצחה את זמביה 1:2 במחזור האחרון של בית 4 - במה שהיה קרב ישיר על המקום הראשון - והעפילה לשלב האחרון במוקדמות ביבשת, בו עשר מנצחות הבתים יתמודדו בחמישה מפגשי פלייאוף על חמישה כרטיסים. עבדול וואריס (18) וקוואדוו אסמואה (61) כבשו למארחת, בעוד מגן הפועל רעננה עמנואל אמבולה, שנכנס כמחליף (יערוך בכורה מול רמת השרון אחרי שקיבל את השחרור הבינלאומי), צימק (74). חוף השנהב, מצרים ואלג'יריה כבר העפילו לשלב הזה קודם לכן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים