שתף קטע נבחר

נאדאל מול גאסקה בחצי גמר אליפות ארה"ב

הספרדי דרס 0:6, 2:6 ו-2:6 את רוברדו ויפגוש את הצרפתי שהפתיע את דוד פרר בחמש מערכות. נשים: אזארנקה ניצחה בקלות 2:6 ו-3:6 את האנטוחובה ותתמודד בחצי הגמר מול פאנטה, שגברה על וינצ'י

רפאל נאדאל עלה הבוקר (ה') לחצי-גמר אליפות ארה"ב הפתוחה אחרי שרמס 0:6, 2:6 ו-2:6 את טומי רוברדו והאריך את רצף הניצחונות שלו על מגרשים קשים ל-20 מאז תחילת השנה. המדורג שני בעולם היה ברמה אחת מעל בן ארצו הספרדי, שנוצח במערכה הראשונה תוך 22 דקות בלבד, יומיים אחרי שהדיח את רוג'ר פדרר.

 

שנה טובה ומתוקה מ-ynet ספורט:

 

נאדאל יפגוש בחצי הגמר את רישאר גאסקה אחרי שהצרפתי הפתיע את המדורג רביעי בעולם, דוד פרר. הוא כבר הוביל 0:2 במערכות אחרי 3:6 ו-1:6, הספרדי חזר עם 4:6 ו-2:6 אבל נוצח 6:3 בסט החמישי.

 

בקושי הזיע. נאדאל (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
בקושי הזיע. נאדאל(צילום: רויטרס)

 

נשים: אזארנקה מול פאנטה בחצי הגמר

ויקטוריה אזארנקה וסרינה וויליאמס עשויות לשחזר את הגמר מהשנה שעברה אחרי שהבלארוסית ניצחה בקלות 2:6 ו-3:6 את דניאלה האנטוחובה בחצי הגמר.

 

יריבתה בשלב הבא תהיה פלאביה פאנטה שגברה 4:6, 1:6 על רוברטה וינצ'י בדרבי האיטלקי והעפילה לראשונה בקריירה לחצי גמר גראנד-סלאם. "זה לא כיף לשחק מול אחת החברות הטובות שלך בסבב, אבל מבחינתי זהו יום מיוחד", סיכמה פאנטה, שהשיגה 23 ווינרים במשחק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים