שתף קטע נבחר

שער ניצחון דרמטי לבניון, ליברפול בראש הטבלה

הישראלי עלה כמחליף, אבל הספיק להכריע את ההתמודדות בפולהאם (0:1) בדקה ה-92, שתי נק' יתרון לאדומים על יונייטד. צ'לסי קילקלה את הבכורה של שירר בניוקאסל, 0:2 לארסנל על סיטי ו-90 דקות לבן חיים בהפסד סנדרלנד

יוסי בניון ממשיך לקנות לעצמו שם בליברפול. הערב (ש'), עמוק בתוך תוספת הזמן, הוא כבש את שער הניצחון ב-0:1 של האדומים בפולהאם. השער העלה את ליברפול למקום הראשון בפרמייר-ליג, שתי נקודות יותר ממנצ'סטר יונייטד (שני משחקים חסרים, אחד מהם מחר בבית מול אסטון וילה).

 

 

מתחילת המשחק לחצו האדומים את המארחת לשערה, אבל מארק שוורצר שמר על רשת נקייה. עם כניסתו של יוסי בניון במקום דירק קאוט בדקה ה-76, הפכה ליברפול למסוכנת יותר. בדקותיו המועטות על המגרש הצליח בניון כמעט לכבוש עם העקב ולבעוט לרשת החיצונית, לפני שמצא את הרשת עם רגל ימין מתוך הרחבה.


ג'רארד ובניון, הקפטן יודע למי צריך להודות (רויטרס)

 

צ'לסי נצמדה לשתיים תוך כדי קילקול הבכורה של אלן שירר כמנג'ר ניוקאסל עם ניצחון 0:2 בסט. ג'יימס פארק. הקבוצה של חוס הידיניק נזקקה ל-56 דקות על מנת לפצח את ההגנה המארחת, אז דחק מקרוב פרנק למפארד את הראשון לאחר שניסיון של ניקולה אנלקה נהדף מהמשקוף. תשע דקות מאוחר יותר מצא הקשר את פלורן מאלודה בכדור נהדר, הצרפתי לא כשל והשלים צמד שערים של צ'לסי.

 

ארסנל, שניצחה בביתה 0:2 את מנצ'סטר סיטי, הפעילה לחץ על הצלע השנייה במשחק של יונייטד-וילה. התותחנים פתחו פער בן שש נק' מהחבורה של מרטין אוניל בקרב על המקום הרביעי לאחר שעמנואל אדבאיור כבש צמד (8 ו-49) מול היריבה הלא יציבה ממנצ'סטר.


פרנק למפארד, שער ובישול בדרך למקום השני, לפחות זמנית (AP)

 

טל בן חיים שיחק 90 דקות, אבל סנדרלנד הפסידה 2:0 בלונדון לווסטהאם. הפטישים זכו לתרומה יקרה מפז של צמד הצעירים בני ה-19 - ג'וניור סטאניסלאס וג'יימס טומקינס, שכבשו את צמד השערים בדקות ה-42 ו-53 בהתאמה.

 

כבר חודשיים שטוטנהאם לא טעמה את טעמו המר של ההפסד.זה לא נראה שהמגמה עומדת להשתנות במשחק החוץ מול בלקבורן רוברס - בטח לא

אחרי שהובילה 0:1 עד הדקה ה-82. ולמרות זאת, בסיום נוצחה 2:1. רדנאפ היה ראשון לחגוג כשראה את רובי קין כובש מהנקודה הלבנה (30), אך חיוכיו נמחקו בעשר הדקות האחרונות. בדקה ה-80 הורחק ווילסון פלאסיוס ושתי דקות לאחר מכן כבר הישווה בני מקארת'י. המחליף ההולנדי אנדרה אוייר כבש את שער הניצחון (89).

 

בולטון לא התחשבה בצרות של מידלסברו האורחת בתחתית הטבלה וסיבכה אותה עוד יותר עם 1:4. קווין דייויס (8), גארי קאהיל (44), מת'יו טיילור (78) וריקארדו גארדנר (84) כבשו לוונדררס, גארי אוניל השווה זמנית לקבוצתו של גארת' סאות'גייט (38).

 

סטוק סיטי חזרה ממשחק החוץ מול האחרונה ווסט ברומיץ' אלביון עם 0:2, משערים ריקארדו פולר (2) וג'יימס ביטי (49). האל סיטי ופורטסמות' נפרדו ב-0:0.


פורסם לראשונה 04/04/2009 17:34

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים