שתף קטע נבחר

הכנה ליורובאסקט: ישראל גברה על גיאורגיה

הנבחרת שיבק חזרה ממינוס 16 ל-75:77 דרמטי ברוממה, במשחק ההכנה האחרון לקראת אליפות אירופה. ריצת 0:20 מרשימה במחצית השנייה עשתה את ההבדל, יוגב אוחיון בלט (20 נק')

מי אמר שלנבחרת ישראל אין אופי? החבורה של אריק שיבק חזרה הערב (ד') ממינוס 16 הפרש ל-75:77 גדול על גיאורגיה, במשחק ההכנה האחרון שלה לקראת היורובאסקט, שייפתח בדיוק בעוד שבוע בסלובניה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

  • עמוד תקצירי ליגת העל ב-ynet ספורט:

מכבי חיפה פתחה עם שלושער, האלופה חגגה בעכו

 

את המשחק אפשר לחלק לשני חלקים. יותר נכון, לשתי מחציות. בראשונה, נבחרת ישראל נראיתה רע, אפילו רע מאוד. בשנייה, הכחולים-לבנים מיצו מעט מהפוטנציאל שלהם, הפכו את התוצאה וחגגו ניצחון שלישי משמונה משחקים בהכנה.

 

פניני וכספי צופים במתרחש (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
פניני וכספי צופים במתרחש(צילום: זהר שחר)

דן חלוץ מרביץ ציונות בשחקנים (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
דן חלוץ מרביץ ציונות בשחקנים(צילום: זהר שחר)

 

מהלך המשחק

הכחולים-לבנים המשיכו במומנטום השלישי מהתקופה האחרונה, גם ברבע הראשון. הגיאורגים עלו ל-2:8 מהיר (2), כספי השווה ל-9:9, אבל

 מאותו רגע רק נבחרת אחת נראתה על הפרקט. וזו לא הייתה ישראל. שחקניו של אריק שיבק לא הצליחו לעצור את המתפרצות הקטלניות של האורחים ועד סוף הרבע הפער צמח ל-19:25

 

הנבחרת לא הצליחה למצוא את הסל במשך שלוש הדקות הראשונות של הרבע השני. הגיאורגים אמרו יפה תודה ועלו ל-19:31. אוחיון שבר בצורת ישראלית, אבל האורחת כבר פתחה פער גדול מאוד (23:39, 15). המשחק החד צדדי המשיך גם בדקות האחרונות של הרבע, מלבד ניצוץ קטן של שלוש שלשות של כספי, אוחיון והלפרין. 32:47 בהפסקה לגיאורגיה.

 

יניב גרין נאבק בשרמאנדיני (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
יניב גרין נאבק בשרמאנדיני(צילום: זהר שחר)

 

שחקניו של שיבק עלו למחצית השנייה במלוא המרץ והצליחו לעצור כמעט לחלוטין את האורחים, וגם לצמצם את ההפרש למינוס שמונה, 49:41 (23). שתי

 שלשות מצד הגיאורגים הגדילו שוב את הפער (44:56). לאחר שכמעט הצליחה הנבחרת שוב להיעלם, הלפרין התעורר. בדקות האחרונות כספי נלחם על כל כדור ועל כל נקודה. שלשה של אוחיון צימקה ל-63:58 (30).

 

ישראל המשיכה במומנטום החיובי גם ברבע הרביעי. שלשה של הלפרין הפכה את התוצאה וסגרה ריצת 0:20 מהממת ויתרון 63:66. גיאורגיה נשברה שם, והיכולת המצוינת של אוחיון ושל הלפרין, יחד עם אחוזים טובים מחוץ לקשת, סייעו בהגדלת ההפרש. לקראת הסיום עוד היו קולות של מהפך, אבל ישראל הצליחה לשמור על היתרון וניצחה 75:77.

 

קלעו לישראל: יוגב אוחיון 20, יותם הלפרין 15, עומרי כספי 14, יניב גרין וליאור אליהו 6 כ"א, אלישי כדיר 4, רביב לימונד, אפיק ניסים וניצן חנוכי 2 כ"א.


פורסם לראשונה 28/08/2013 18:40

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: זהר שחר
גרין מול היקמן
צילום: זהר שחר
מומלצים