שתף קטע נבחר

אפה אמברוז: "ניר ביטון הוא כמו בוסקטס"

בלם אשדוד לשעבר, המשחק בסלטיק, החמיא לקשר שמועמד להצטרף לקבוצה. בעיתונות הבריטית צוטט ביטון לקראת מעברו לאלופת סקוטלנד: "אשמח לשחק בקבוצה כמו סלטיק". הסקוטים מוכנים לשלם 700,000 ליש"ט עבורו, באשדוד מצפים לקבל סכום גבוה יותר

"אני אשמח לשחק בקבוצה כמו סלטיק", צוטט בעיתונות הבריטית קשר מ.ס אשדוד, ניר ביטון. כפי שפורסם אתמול לראשונה ב-ynet ספורט, קבוצת הפאר הסקוטית מעוניינת מאוד להתחזק באשדודי הצעיר, רגע לפני סגירת מועד העברות.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

יחד עם זאת, הסקוטים מוכנים לשלם 700 אלף ליש"ט, סכום נמוך יותר ממה שאשדוד מצפה לקבל עבור השחקן. נודע כי לפני כחודשיים קיבלה אשדוד הצעה מפורטוגל עבור ביטון בסכום של כ-4 מיליון יורו, ולמרות זאת השחקן לא שוחרר. בעלים ג'קי בן זקן, שנמצא באנגליה, ינסה לקדם את העסקה עם הסקוטים המעוניינים לסכם בהקדם. 

 

ניר ביטון במדי הנבחרת הצעירה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
ניר ביטון במדי הנבחרת הצעירה(צילום: ראובן שוורץ)

 

ביטון אמר בנוסף ב"סקוטיש אקספרס": "אני יודע קצת על הקבוצה בגלל שחבר שלי, אפה אמברוז, עבר לשם בעונה שעברה. דיברתי איתו מספר פעמים והוא אמר לי שזה מועדון טוב לבוא אליו". אמברוז עצמו כינה את ביטון בתקשורת "ביטון הוא כמו בוסקטס".

 

סרג'י בוסקטס. השוואה מחמיאה (צילום: AP) (צילום: AP)
סרג'י בוסקטס. השוואה מחמיאה(צילום: AP)

 

באשדוד נרגעו לאחר שההתאחדות לכדורגל אישרה את איצטדיון הי"א לקראת המשחק ביום א' נגד מכבי חיפה במחזור השני בליגת העל. בביקורת הראשונה שנערכה במקום התברר כי ישנם ליקויים ביציע הכבוד והתקשורת. באשדוד מתכננים לבנות יציע מפואר שנמצא בימים אלה בהכנות. היום כאמור ערכה ההתאחדות ביקורת חוזרת ואישרה את קיום המשחק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אפה אמברוז
צילום: אביהו שפירא
מומלצים