שתף קטע נבחר

ריבקין מחפשת מדליה שנייה באליפות העולם

התעמלות אומנותית: שנתיים אחרי שזכתה בארד בחישוק, תנסה המתעמלת המנוסה לזכות במדליה נוספת בקייב. וגם: טבילת אש לנבחרת הקבוצתית החדשה. יו"ר האיגוד, אופיר פינס-פז: "נתנו להן כלים להצליח"

אליפות העולם ה-32 בהתעמלות אומנותית תיפתח מחר (ד') בקייב שבאוקראינה, בהשתתפות 278 מתעמלות מ-56 מדינות מתוכן שמונה מתעמלות מישראל.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

מי שתוביל את המשלחת היא הפיינליסטית האולימפית, נטע ריבקין (22), שתיקח חלק בתחרות האישית שתיערך הפעם במתכונת מעט שונה, כאשר בכל יום יתקיימו מוקדמות בשעות הבוקר על שני מכשירים וכבר באותו הערב יתקיימו הגמרים.

 

נטע ריבקין. כבר זכתה במדליה עם החישוק (צילום: AFP) (צילום: AFP)
נטע ריבקין. כבר זכתה במדליה עם החישוק(צילום: AFP)

 

ריבקין עם רקורד של שתי אולימפיאדות נחשבת לאחת מהמתעמלות האומנותיות המנוסות בעולם ותנסה לשחזר את הישגה מאליפות העולם 2011 אז זכתה במדליית ארד בחישוק.

 

לצד ריבקין תתחרה ביחידות גם ויקטוריה פילנובסקי (18) שהעפילה לאחרונה לשלושה גמרים במשחקי העולם וסיימה במקום ה-11 באליפות אירופה האחרונה.

 

פילנובסקי. תתחרה לצד ריבקין בתחרות האישית (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
פילנובסקי. תתחרה לצד ריבקין בתחרות האישית(צילום: אורן אהרוני)

 

ביום שבת תערוך הנבחרת הקבוצתית החדשה את הופעת הבכורה שלה באליפות העולם. בנבחרת החדשה חברות נעמה גרייס, שיר הלל, אירה קורזנוב, הדר אלחייק, קטי לבינה ואידה מיירין.

 

"הכנו את המתעמלות הכי טוב שאנחנו יודעים", אמר יו"ר איגוד ההתעמלות החדש, אופיר פינס-פז, "הבנות היו בכמה מחנות אימונים ממש עד לרגע האחרון, נתנו להן את כל הכלים להצליח ונקווה שזה יבוא עכשיו לידי ביטוי".

 

נעמה גרייס. חברה בנבחרת הקבוצתית החדשה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
נעמה גרייס. חברה בנבחרת הקבוצתית החדשה(צילום: אורן אהרוני)

 

"ריבקין היא אחת הטובות בעולם וגם טורי היא מתעמלת בכירה שיכולה לעשות תוצאה טובה ואולי אפילו להתברג לגמר", הוסיף פינס-פז, "הנבחרת הקבוצתית היא חדשה לגמרי וזו אליפות עולם ראשונה שלה, אבל גם ממנה יש לנו ציפיות".

 

הנבחרת השתתפה עד כה רק בתחרות בינלאומית אחת, אתה חושב שהיא מוכנה?

"לצערי היא התארגנה יחסית מאוחר, יש גם שתי בנות שמגיעות גם קצת פצועות, אבל אני מבין מהמאמנות שיש שם הרבה כישרון ונקווה שיבואו לידי ביטוי מקסימלי".

 

אופיר פינס-פז. מהכנסת לאיגוד ההתעמלות (צילום: גיל יוחנן) (צילום: גיל יוחנן)
אופיר פינס-פז. מהכנסת לאיגוד ההתעמלות(צילום: גיל יוחנן)

 

אתה חושב שהמתעמלות שיצאו לאליפות העולם אלו אותן מתעמלות שייצגו אתנו בריו?

"מוקדם להגיד. יש עוד מתעמלות שמתדפקות בדלת, התחרות עצומה. מה שרואים היום זה הבסיס של הנבחרת, אי אשר לדעת מה יקרה עד 2016, אולי בשנה הבאה כבר ניתן יהיה לתת תשובה מבוססת יותר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
נטע ריבקין
צילום: אורן אהרוני
מומלצים