שתף קטע נבחר

אנשי חיפה מנסים לרומם את רוחו של כיאל

בשורות הירוקים מודאגים כי מצב רוחו הירוד של הקשר בעקבות הטעות הקשה שלו ב-2:1 של הנבחרת ביוון, תביא לירידה ביכולתו גם במדיה. רפאלוב שוב מרשים באימונים

במכבי חיפה ניסו היום (ה') לעודד את מצב רוחו של הקשר בירם כיאל, ששב הבוקר עם שאר שחקני הנבחרת לארץ. על פי שחקנים בנבחרת לקח הקשר בצורה קשה את הפנדל המיותר שגרם ב-2:1 של ישראל ביוון. חלקם סיפרו כי כיאל נראה במצב רוח ירוד במיוחד לאחר המשחק.

 

אנשי הקבוצה מקווים כי הדבר לא יביא לפגיעה מוראלית בשחקן, שעלולה לפגוע ביכולתו. בחיפה קיימת הערכה רבה לכיאל, הידוע כאדם רגיש. גורמים בקבוצה יצרו עמו היום קשר ובין היתר אמרו לו: "אלה דברים שקורים בכדורגל וזה חלק מהחישול, אתה צריך לקחת את הדברים בפרופורציה. שחקנים גדולים ממך עשו טעויות כאלה".


כיאל ביוון, מאוכזב מיכולתו החלשה להחריד (ניר 'שוקו' כהן)

 

מחר צפוי לשוחח המאמן אלישע לוי עם השחקן על מנת לעודד גם הוא את רוחו. בחיפה לא אהבו את העליהום שנעשה על השחקן בעקבות הפנדל שגרם ואמרו: "לא בגלל הטעות של בירם כיאל הנבחרת לא תגיע למונדיאל". השחקן עצמו אמר למקורביו שלמרות ההרגשה הרעה הוא מאמין שייצא מזה במהרה. בחיפה היו מרוצים מהיכולת של הבלם דקל קינן שפתח בהרכב בשני המפגשים מול יוון.

 

שחקי הקבוצה זכו היום למנוחה ויחזרו מחר (ו') להתכונן למשחק מול מ.ס אשדוד. הקבוצה תקיים לראשונה מזה כמעט שבועיים אימון שיכלול גם את שחקני הנבחרת - ניר דוידוביץ', דקל קינן, אייל משומר וכיאל.

 

במהלך אימוני השבוע הרבה לוי לעבוד עם שחקני ההתקפה על ניצול מצבי הבקעה וריכוז ליד השער, בעיה ממנה סבלה הקבוצה במחזורים האחרונים. למרבית ההערות זכו תמבינקוסי פאנטיני וליאור רפאלוב. רפאלוב אגב, ממשיך להפגין יכולת גבוהה באימונים ובחיפה מקווים כי יביא זאת סוף סוף לידי ביטוי גם במשחקים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים