שתף קטע נבחר

בית הדין החליט: אום אל פאחם הורדה לליגה א'

נדחתה בקשתה של הקבוצה לארכה בהגשת הדו"חות התקציביים. נס ציונה תתפוס את מקומה בליגה הלאומית. אבן עזרא: "זה לא סוף פסוק, כנראה שאום אל פאחם תפנה לערכאות משפטיות נוספות"

בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל החליט היום (ג') על הורדתה של מכבי אום אל פאחם לליגה א'. בבית הדין דחו את בקשתה של אום אל פאחם לקבלת ארכה נוספת להגשת דו"חות התקציב ומי שתתפוס את מקומה בליגה הלאומית היא ס.כ. נס ציונה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

תובע ההתאחדות, עורך דין, שלום אבן עזרא מסר בתגובה: "נמסר לי כעת שבקשתה של אום אל פאחם נדחתה. הם יורדים ליגה, נס ציונה תתפוס את מקומם תוך הצגת ערבויות מתאימות. זה לא סוף פסוק, כנראה שאום אל פאחם תפנה לערכאות משפטיות נוספות".

 

מכבי אום אל פאחם. היכן הקבוצה תשחק בעונה הבאה? (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
מכבי אום אל פאחם. היכן הקבוצה תשחק בעונה הבאה?(צילום: עוז מועלם)

 

מנכ"ל אום אל פאחם, איהאב מחמיד מסר בתגובה: "נערער שוב ונבקש דיון נוסף בבית הדין. מחר יש לנו ישיבה עם עופר אורליצקי, נעשה הכל לסדר את הנושא".

 

עוד לפני קבלת ההחלטה, יו"ר הרשות לבקרה תקציבית, עופר אורליצקי אמר ל-ynet ספורט: "אום אל פאחם איחרו בהגשת דו"חות. אנחנו לא רואים שיש להם תקציב דו"חות וערבויות. גם אם יהיה עם הטוטו, אני לא רואה מהיכן אום אל פאחם תשיג את התקציב הדרוש כי יש להם התחיבויות מהעבר".

 

ראש מערך ההסברה של ההתאחדות לכדורגל, שלומי ברזל, הוסיף: "מכבי אום אל פאחם לא הגישה את התקציב לעונה הבאה לבקרה ולכן הבקרה קבעה שהיא יורדת ליגה. אום אל פאחם הגישה ערעור לבית הדין העליון, שבשבוע שעבר נתן לצדדים ארכה של שלושה ימים לבדיקת הדוחות הכספיים".


פורסם לראשונה 13/08/2013 12:52

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
סמיר עיסא
צילום: עוז מועלם
מומלצים