שתף קטע נבחר

נשים: רמת חן לא ספרה גם את רמה"ש

מי יעצור את עדני דגן וחניכותיו? הקבוצה מרמת גן חזרה עם ניצחון חוץ גדול על האדומות, 71:76 בדדרך לשמירה על הפסגה. אוסטפלד: "יש לנו בעיה מנטלית". רמלה טיילה בתל כביר, אשדוד גברה על הפועל ת"א, בנות השרון על בני יהודה

מי יעצור את מכבי רמת חן? בטח שלא רמת השרון. הקבוצה של עדני דגן המשיכה לשמור על מאזן מושלם בליגת העל לנשים, אחרי ניצחון חמישי רצוף, הפעם 71:76 מרשים במיוחד על האדומות המדשדשות של אורנה אוסטפלד.

 

 

"אמרתי לשחקניות שלי שכדורסל מנצחים מנטלית, זה לא רק לרוץ ולקפוץ", חגג מאמן רמת חן, עדני דגן, בסיום. "והשחקניות שלי, בלי עין הרע, חזקות מנטלית. זאת למרות שעד החצי אף אחת מהן לא הגיעה למשחק".

 

ואכן, רמת השרון, לפחות לפי 20 הדקות הראשונות, נראתה כמי שתשייט לניצחון קליל. ארין פיליפס ואביולה וובארה הוליכו את האדומות ליתרון 31:42 בהפסקה. לה-טויה פרינגל ותמרה ג'יימס התעוררו בחצי השני, ולמרות פציעה של מטליה בלווין, השאירו את האורחות במשחק.


מירב דורי, רמה"ש ממשיכה לקרטע העונה (יעל דגן)

 

רמת השרון עוד הוליכה 52:58, חמש דקות לבאזר, אבל אז היו אלה פרינגל וג'יימס, ששוב קלעו, חדרו ובעיקר אימללו את שחקניות הפנים המקומיות. דגן, כפי שרק הוא יודע, הטריף את השחקניות ואלה גמלו לו בריצת 1:10 ומהפך. בדקה האחרונה שחקניות רמת השרון עשו כל טעות אפשרית, שירי שרון וג'יימס קלעו את הנקודות החשובות מהקו בדרך לניצחון נוסף ומקום ראשון בליגת העל.

 

"יש בעיה מנטלית בקבוצה", סיפרה אוסטפלד. "עשינו את כל הטעויות שרק אפשר. אני יכולה להתרגש, אבל לא יותר מדי". ועדיין, שבוע לפני משחק העונה מול רמלה וכשבאמתחתה כבר שני הפסדים בליגה, מאמנת רמת השרון לא חוששת מכלום: "אני חושבת שאנחנו יכולים וצריכים לנצח ברמלה ביום שני הבא".

 

קלעו לרמת חן: ג'יימס 24 (14 ריבאונדים), בלווין 17, פרינגל 14, אפשטיין 12, שרון 6, שטיין 3. לרמת השרון: הופמן 20, בראון 15, וובארה 12, פיליפס 9, דורי 8, קולודני 5, סואץ-קרני 2.


ג'ניפר האמפרי. אשדוד עדיין בלתי מנוצחת (צילום: מאיר שילון)

 

רמלה טיילה בתל כביר, אשדוד נותרה מושלמת

בניגוד לרמת השרון, אליצור רמלה מגיעה בכושר שיא למשחק העונה ואחרי ניצחון קליל על מתנ"ס תל כביר 63:109. 

מכבי אשדוד, אחת ההפתעות הנעימות של הליגה, שמרה גם היא על מאזן מושלם של 0:5, אחרי 67:69 קשה ומותח מול הפועל תל אביב בהדר יוסף. האדומות עוד הוליכו בארבע הפרש, שתי דקות לסיום, אבל נקודות מהקו של בראשידה אלוהים וארבע נוספות של צמרה מור סגרו עניין.

 

לאשדוד: מור 22 (11 ריבאונדים), אלוהים 17 (10 ריבאונדים), בייקר 11, לזמי 8, האמפרי 6, אגסי 5. להפועל: רוג'רס 33 (15 ריבאונדים), אנדרסון 17 (11

ריבאונדים), ווילסון 8, אלתרמן 6, אופיר 3.

 

קלי שומאכר וטאמיקה ג'ונסון רשמו בכורה לא רעה בכלל בניצחון הביתי של בנות השרון על בני יהודה 68:91. לבנות השרון: יוסטון 25, שומאכר 17, גיגי 16, ג'ונסון 14. לבני יהודה: צ'יימברס וג'קסון 15 כל אחת, גרינבוים ופיוטרל 12 כל אחת.

 

אליצור חולון התאוששה מההפסד הדרמטי בשבוע שעבר באשדוד והביסה את אליצור מכבי נתניה 51:70. לחולון: קורי 20, ווקר 16, בראון 10. לנתניה: ראנסבורג 16, בראקט 15, ווייט 9.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד רדליך
שירי שרון
צילום: אוהד רדליך
מומלצים