שתף קטע נבחר

נוחי דנקנר: "מרגיש כמו גלדיאטור"

ערב החלטת בית המשפט באשר להמשך שליטתו באיי. די. בי, נוחי דנקנר בראיון לערוץ 10. "לא צפינו את הרפורמה הלא מידתית בשוק הסלולר...הקולוסיאום של תל אביב אכזרי וצמא דם יותר מהקולוסיאום של רומי העתיקה"

"מרגיש כמו גלדיאטור שהולך להילחם בקולוסיאום ומתברר שהקולוסאום של ת"א הוא יותר אכזרי ויותר צמא דם מהקולוסיאום של רומי העתיקה", כך מתאר בעל השליטה באיי.די.בי את מצבו בימים האחרונים בראיון בלעדי לתכנית "המגזין עם אושרת קוטלר", ששודרה הערב בערוץ 10. הראיון לכתב ינון מילס, אמר דנקנר כי "בהתחלה שלחו לי לזירה גלאדיאטורים אחרים, עכשיו אני מוצא בזירה גם פילים ונמרים, ואריות, והתמודדות גדולה.כל המלחמה הזאת, כל המלחמה שאני עושה, ואני פועל יומם ולילה על מנת שחברות הקבוצה שלנו יוכלו להשיב חובות שלהם לנושים, לבנקים, למחזיקי האג"חים, בתקווה שהכל יסתדר".

 

כשנשאל האם הוא מכה על חטא, בעקבות החובות הכבדים שאליהם נקלעה הקבוצה בשליטתו, השיב דנקנר כי "8 שנים רק שיבחו והיללו אותי, וזכיתי בכל פרס ובכל תואר אפשרי במשק, ופתאום כל הדבר הזה כאילו היה ולא היה. אז אני לא מקבל את זה, וכפי שלא קיבלתי את, נקרא לזה רמת ההערכה וההערצה המופרזת בתקופות קודמות כך אני גם לא מקבל את מה שאנשים באים ואומרים בתקופה הזו".

 

עם זאת, מודה דנקנר כי הרפורמה בשוק הסולולר פגעה בו קשות וכי לא צפה אותה מראש. "לא צפינו את הרפורמה הלא מידתית, שאולי היתה מוצדקת אבל היתה צריכה להיות הדרגתית יותר, בשוק הסלולר. דבר שגרם לפגיעה מאד קשה בסלקום, ובעקבותיה לכל קבוצת איי.די.בי. סלקום היתה האחזקה המשמעותית ביותר שלנו, גם בהיבט המזומנים שהיא ייצרה, וגם בהיבט הנכסי, והפגיעה בסלקום היתה פגיעה מאד קשה לקבוצת איי.די. בי".

 

בנוגע להשקעה בקרדיט סוויס, אמר דנקנר כי "עד היום על קרדיט סוויס הרווחנו, לא הפסדנו, אז זה ששכחו את או רוצים להתעלם מהחלק הראשון של ההשקעה, הטוב, שהרווחנו בו מיליארד דולר, אז טוב". ביחס להשקעה המשותפת עם יצחק תשובה בלאס וגאס, אמ רדנקנר כי "יצחק תשובה קנה מגרש והציע לי להשתתף במחצית, והסכמנו, בדקנו, איתרנו, את המגרש הזה, זה המגרש הכי טוב בלאס וגאס, אגב, והשתתפנו בקניה הזאת. שוק הנדל"ן בוגאס ירד מאוד לאחר מכן, ואנחנו הפסדנו את ההשקעה הזאת, כמו אמרתי לך, בעסקים עושים השקעות טובות, עושים השקעות פחות טובות. צריך לזכור בצד הפחות טובות את הטובות, והיו רבות כאלה".


פורסם לראשונה 10/08/2013 20:30

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מוטי קמחי
נוחי דנקנר בית משפט אי.די.בי IDB אידיבי
צילום: מוטי קמחי
מומלצים