יום חמישי, 09.05.2024 שעה 16:53
אייל ברקוביץ'

הפועל תל אביב עשתה במכנסיים

אייל ברקוביץ' בטור אישי ל-ONE: האדומים ספגו מכה מקצועית וכלכלית. ההגנה נוראית, הייתי מחזיר את באדיר. היתרון: עכשיו יתרכזו בליגה

הפועל תל אביב ספגה מהלומה קשה. ההפסד לפאנדורי הרומנית הוא מכה קשה למועדון הן מבחינה כלכלית והן מבחינה מקצועית. הפועל הפסידה בצדק לקבוצה ששיחקה הרבה יותר טוב ממנה ואלמלא המזל, זה היה נגמר ב-1:5 או 1:6 לאורחת.

אני מתפלא על רן בן שמעון שהיה בלם נהדר. איך משחק ההגנה של קבוצתו, ובמיוחד של הבלמים, כל כך רע? הם נראים לא מתואמים, כבדים והבלאגן שהיה ברחבה האדומה גורם לי לחשוב שאולי צריך להחזיר את וואליד באדיר.

הפועל נראתה מבולגנת ומבולבלת, קבוצה שלא יודעת מה היא צריכה לעשות על המגרש, שחקנים לא מתואמים ועם כושר גופני ירוד, למרות שאני יודע שמדובר בתחילת העונה ושהחום והלחות בבלומפילד גבוהים. יחד עם זאת, האדומים היו צריכים להגיע מוכנים יותר, ואם המועדון היקר הזה ידע שהוא צריך נואשות את העלייה לשלב הבתים, יכול להיות שהם היו צריכים להתחיל את האימונים שבועיים-שלושה לפני כדי שהקבוצה תגיע למשחקים המכריעים בכושר טוב יותר.

שכטר ודמארי מאוכזבים (יוסי ציפקיס)
שכטר ודמארי מאוכזבים (יוסי ציפקיס)
 

האדומים נראו כבויים. השחקנים הבולטים - איתי שכטר, גילי ורמוט, עומר דמארי ובראיין גרזיץ' לא נראו על המגרש. הם נראו מותשים וחסרי כל מעוף ודימיון וכל הזמן חשבו איך לפצח את ההגנה הרומנית הבינונית מאוד.

מדובר בכישלון גדול מאוד לבן שמעון שהגיע בקול תרועה רמה והיה נחשב עד היום לאחד המאמנים הטובים ביותר שהיו לנו בשנים האחרונות פה בישראל. אני עדיין מאמין שהוא מאמן מצוין אבל להזכירכם הוא נכשל במכבי תל אביב והפעם הוא התחיל ברגל שמאל את הקריירה שלו בהפועל -עוד מועדון גדול.

החיים של מאמן הם הפכפכים. לפני שנתיים הוא זכה באליפות עם קריית שמונה והיה למאמן הטוב בארץ. הפעם עם הכישלון החרוץ הזה חובת ההוכחה היא עליו מחדש.

חלום הבלהות של חיים רמון נמשך ומי שמציל אותו הם הספונסרים שתורמים כל יום כספים בשביל להביא עוד שחקן ועוד שחקן ובשביל לאזן את התקציב. רמון קיבל מכה קשה עם אובדן של כעשרה מיליון שקלים. גם הוא יחפש הרבה ספונסרים, הוא לא ימצא את עשרת המיליון האלו.

רן בן שמעון (יוסי ציפקיס)
רן בן שמעון. חובת ההוכחה עליו (יוסי ציפקיס)
 

הפועל תצטרך לעשות חושבים אחרי מסע הרכש והבזבוזים שהם עשו בקיץ. במועדון יצטרכו לעשות חושבים ולחשוב מאיפה להביא את הכסף, אחרת הוא לא יוכל להחזיק מבחינה כלכלית. אל תשכחו שהם חייבים שמונה מיליון שקל לאלי טביב.

מבחינה מקצועית, מאכזב מאוד להיפרד מאירופה בשלב מוקדם כל כך. היתרון היחידי שיש להפועל הוא שמהיום והלאה היא תתרכז בליגה המקומית והיא לא תצטרך להתמקד בכמה מפעלים מה שמעייף מאוד את השחקנים וגורם להפסדים מיותרים בליגה. האדומים, במשחק הכי חשוב שלהם העונה, עשו במכנסיים, שיחקו כדורגל גרוע ועפו מהליגה האירופית בצדק.

ומילה לסיום על מכבי חיפה ואייל גולסה. הירוקים עברו די בקלות את המשוכה הלטבית. לא ראיתי את המשחק ובגלל זה אני לא רוצה לנתח אותו יותר מדי, אבל אי אפשר להתעלם ממה שקורה עם גולסה, השחקן המבטיח ביותר שדיברו עליו רבות שיהיה הדבר הבא בכדורגל הישראלי.

הירוקים צודקים שהם לא נותנים לו להתלבש ולהיות בסגל. ככה צריך להיות עם כל שחקן שלא חותם על חוזה ארוך טווח. אני מצדיק את הירוקים על ההתנהגות שלהם כי אין להם ברירה אחרת, זו הדרך לעשות את זה. רק נראה לי שחיפה איחרה קצת את הרכבת וגולסה לא יחתום על חוזה.

אביחי ידין, אייל גולסה ועידן ורד ביציע (עמית מצפה)
גולסה ביציע. הייתי נוהג באותה צורה (עמית מצפה)
 

הוא רוצה להפוך לשחקן חופשי בינואר. גם אני במקומו לא הייתי חותם על החוזה, עסקים זה עסקים, כדורגל זה כדורגל. השילוב בין שניהם הוא קטלני. כמו שחיפה הפסידה את תומר חמד, דקל קינן, עדן בן בסט וישראל זגורי בחינם, היא בדרך להפסיד את גולסה ועוד מיליון או שני מיליון יורו. מדובר בכשל בניהול של כל הצוות ואת מה שעושים לו עכשיו הם היו צריכים לעשות לפני שנתיים, היום זה כבר מאוחר מדי.             

אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
ONE CHAMPIONSHIP
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים