שתף קטע נבחר

אליפות ישראל בשחייה: טומרקין התעורר

אחרי התוצאות החלשות באליפות העולם, השחיין לקח זהב ב-200 מ' גב בויינגייט עם זמן שהיה מעלה אותו לחצי הגמר בברצלונה. שיא ישראלי לאגודות לנשים של הפועל דולפין נתניה ב-100X4 חופשי

יומיים לאחר שחזרו שחייני הנבחרת מאליפות העולם בברצלונה, הם שבו היום (ד') לבריכה, הפעם כדי להשתתף באליפות ישראל שתימשך גם בשלושת הימים הקרובים במכון וינגייט.

 

עוד ב-ynet ספורט:

  

יעקב טומרקין, שלא עלה לחצי הגמר במשחים החזקים שלו בבירת קטלוניה, לא התקשה לזכות בתואר אלוף ישראל ב-200 מטר גב, עם תוצאה נהדרת של 1:58.33 דקות, שיא בינלאומי חדש (התוצאה הטובה ביותר שנקבעה בארץ). אם היה קובע את הזמן הזה בברצלונה, היה עולה לחצי הגמר מהמקום ה-12. איתי צ'מה, בתחרות האחרונה שלו, זכה במקום השני.

 

טומרקין בברצלונה. בווינגייט הלך טוב יותר (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
טומרקין בברצלונה. בווינגייט הלך טוב יותר(צילום: אורן אהרוני)

 

שחיין נוסף שנכנס למים בפעם האחרונה היה אלון מנדל, שסיים שני ב-50 פרפר עם 24.79 שניות. גיא ברנע ניצח בזמן של 24.34 שניות. במשחה המקביל לנשים ניצחה קרן זיבנר עם 28.54 שניות.

 

באחד המשחים הצמודים של הערב, אמרי גניאל ניצח ב-100 חזה ב-1:02.30 דקות והקדים את גל נבו, 1:02.71. נסטיה קורוטקוב היא אלופת הנשים עם 1:10.76 דקות. שיא ישראל לאגודות נקבע ב-100X4 חופשי לנשים, כשהפועל דולפין נתניה קבעה 3:54.87 דקות. הקבוצה כללה את זיבנר, נסטיה קורוטקוב, אנפיסה חסדן ואניה גוסטמלסקי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אמרי גניאל
צילום: אורן אהרוני
מומלצים