שתף קטע נבחר

הפועל ת"א: גילי ורמוט מועמד לפתוח כקפטן מול פנדורי

הקשר שמיעט לשחק בחודשים האחרונים אחרי שעבר ניתוח עשוי לעלות בין ה-11 במשחק הגומלין במוקדמות הליגה האירופית. ורמוט: "אני מרגיש מצוין וכשיר לשחק"

תשעה חודשים אחרי שעלה בפעם האחרונה בהרכב הפועל תל אביב במשחק הליגה מול הפועל עכו, גילי ורמוט עשוי לחזור מחר (ה') ל-11 במשחק הגומלין מול פנדורי הרומנית במוקדמות הליגה האירופית, תוך שיענוד את סרט הקפטן.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

ורמוט לא פתח את העונה בצורה סדירה בשל רגישות בשריר הירך האחורי, בו עבר ניתוח לפני מספר חודשים. אבל בשני המשחקים האחרונים במוקדמות הליגה האירופית, מול ברואה ופנדורי, הוא רשם 34 דקות על הדשא. 

 

שיחק 34 דקות בשני המשחקים האחרונים. ורמוט (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
שיחק 34 דקות בשני המשחקים האחרונים. ורמוט(צילום: ראובן שוורץ)

 

משמעות העליה של הפועל לשלב הבתים של הליגה האירופית תהיה הכנסה של כעשרה מיליוני שקלים. הדבר קריטי מאוד לעתיד המועדון, ולכן רן בן-שמעון צפוי להציב הרכב התקפי יותר.

 

עומר דמארי ואיתי שכטר יתפקדו כשני חלוצים. ורמוט וישראל זגורי אמורים לשמש כקשרים התקפיים. במקרה כזה, נראה כי רועי גורדנה יירד לספסל, אולם ההחלטה הסופית לגבי ההרכב תיקבע הערב באימון המסכם בבלומפילד.

 

רן בן שמעון יחליט לגבי ההרכב אחרי האימון (צילום: עמוד הפייסבוק של הפועל ת"א) (צילום: עמוד הפייסבוק של הפועל ת
רן בן שמעון יחליט לגבי ההרכב אחרי האימון(צילום: עמוד הפייסבוק של הפועל ת"א)

 

ורמוט אמר: "אני מרגיש מצוין, בכל משחק אשחק יותר. אני לא יודע אם אפתח בהרכב, את זה צריך לשאול את המאמן. מהבחינה הגופנית אני כשיר לפתוח, אבל הכל עניין של כושר גופני ובונים את זה לאט לאט".

 

הקשר, שחגג אתמול יום הולדת 28, הוסיף: "יש לנו עוד לראות את הוידאו, לעבוד על המשחק ולעשות הכנות אחרונות. הרומנים סיימו במקום השני בליגה שלהם, ליגה לא פחות טובה מישראל, והראו שהם יודעים לשחק. זה מאבק שקול. בארץ מזלזלים בכולם. קבוצה במקום השני ברומניה חייבת להיות טובה. העברנו את ההכרעה אלינו וזה מה שרצינו. 

 

הפועל ת"א במשחק הראשון מול פנדורי (באדיבות עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל ת"א) (באדיבות עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל ת
הפועל ת"א במשחק הראשון מול פנדורי(באדיבות עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל ת"א)

 

"לא משדרים אצלנו לחץ, אבל בהפועל תל אביב תמיד יש לחץ, בכל עונה צריך לעלות לבתים באירופה ולקבל סכום כסף. יש אווירה שהולכים לקראת משהו חדש. החליפו 70 אחוז מהשחקנים, התחושה היא שזה הולך לקראת דרך טובה. אנחנו צריכים להחזיר על המגרש".

.

ההערכה בהפועל היא ש-8,000 אוהדים יגיעו לבלומפילד לצפות במשחק המשמעותי מול סגנית אלופת רומניה אחרי התיקו (1:1) במשחק החוץ בקלוז'. הרומנים הקדימו ונחתו כבר אמש בארץ.

 

בהפועל ת"א מצפים ל-8,000 אוהדים בבלומפילד (צילום: ראבן שוורץ) (צילום: ראבן שוורץ)
בהפועל ת"א מצפים ל-8,000 אוהדים בבלומפילד(צילום: ראבן שוורץ)

 

הנשיא מארין קונדנסקו נשמע פסימי: "הפועל קבוצה מעולה שהייתה בליגת האלופות, אך למזלנו הסגל שם עבר שינוי גדול והשחקנים עזבו. לא קל לנצח אותם, במיוחד לא בבית. לוח המשחקים שלנו וכמויות הקילומטראז' שעברנו זה אסון. זה מעייף את השחקנים, שנאלצים לעבור כל יומיים מעיר לעיר. לוח המשחקים לא ממש היטיב עימנו".

 

הפועל תל אביב על סף סגירה עם ספונסר ראשי לעונה הקרובה, שיכניס לקופתה 1.5 מיליון שקל. מדובר ב-Fujitsu, שבינתיים משמשת כספונסר של הקבוצה במשחקים במסגרת האירופית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
גיל ורמוט
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים