יום שלישי, 21.05.2024 שעה 21:50

ג'וקוביץ' טייל בקנדה, סיבולקובה ניצחה את קרבר

טורניר מונטריאול: הסרבי הביס את מאייר וחגג עם ריקוד חדש, הסלובקית הדיחה את הגרמניה כבר בסיבוב השני. גם ונוס הודחה. המשחקים שודרו בערוץ ONE

|
נובאק ג´וקוביץ´ מרוצה (רויטרס)
נובאק ג´וקוביץ´ מרוצה (רויטרס)

העונה המאכזבת של אנג'ליקה קרבר מגרמניה נמשכה אמש (שלישי). המדורגת 8 בטורניר ה"רוג'רס קאפ", במונטריאול הודחה כבר בסיבוב השני אחרי שהפסידה לדומיניקה סיבולקובה הסלובקית (20), 7:6 (7:0), 2:6, ו-5:7, לאחר שלוש שעות של משחק צמוד צמוד ששודר בשידור ישיר בערוץ ONE.

סיבולקובה שזכתה בטורניר סטנפורד לפני כשבועיים, היתה דומננטית יותר במערכה הראשונה והובילה 2:4, אבל קרבר נלחמה כמו מהקו האחורי ועם כמה החזרות מדהימות חזרה למשחק שהיא מנצלת שבע טעויות רצופות של סיבולקובה בשובר השויון כדי לקחת אותו על האפס ולזכות במערכה הראשונה.

הסלובקית חזרה בגדול במערכה השנייה עם 2:6, אבל קרבר שוב הרימה את הראש במערכה השלישית בדרך ל-1:4, אבל זה לא הספיק, סיבולקובה הורידה את כמות הטעויות הבלתי מחויבות, חזרה ל-4:4, שברה ברגע הנכון ל-5:6 ובנקודת המשחק הרביעית לזכותה ניצחה את המשחק והפכה לעולה הראשונה בטורניר לשמינית הגמר.

גם אגה רדוונסקה, הרביעית בעולם עלתה לשמינית הגמר עם 2:6 ו-3:6 מול יאנינה ויקמאייר מבלגיה. קריסטין פליפקנס המדורגת 13 מבלגיה, שלחה הביתה את ונוס וויליאמס הדועכת. וויליאמס פרצה בסערה עם 0:6 במערכה הראשונה אבל הבלגית שהגיעה לחצי גמר ווימבלדון השתלטה על המשחק וניצחה 4:6 ו-2:6 בשתי המערכות הבאות. ג'ני בושארד הקנדית גברה 3:6 ו-1:6 על אליסה קליבנובה מרוסייה שחזרה לבמות הגדולות של הטניס, לאחר שחלתה בסרטן ונעדרה מהמגרשים כשנה וחצי.

במשחק שפתח את ערב השידורים ב- ONE הביסה בסיבוב הראשון הראשונה בעולם לשעבר, אנה איבנוביץ' הסרבית (כיום 15 בעולם) את סו הסייה מטיוואן 1:6 ו-2:6. בת ארצה, ילנה ינקוביץ' (14 בעולם) עבדה הרבה יותר קשה כשניצחה את אנה טטשוילי מגרוזיה (112), 6:7, 6:4 ו-3:6. טטשוילי, אגב הובסה לפני כמה שבועות בקלות ע"י שחר פאר .

איבנוביץ´ (רויטרס)
איבנוביץ´. ניצחון קליל לסרבית (רויטרס)
 

המדורגת 11, מריה קרילנקו מרוסיה עלתה לסיבוב השני עם 2:6 ו-1:6 קל מול פטרה מרטיץ' הקרואטית. אליז קורנה הצרפתיה ניצחה את אלנה וסנינה מרוסיה 3:6 ו-3:6. סבטלנה קוזנצובה, זוכת שני גראנד סלאם בעבר, שנכנסה לטורניר כלאקי לוזר הפסידה ללורן דיוויס האמריקנית בת ה-19 (83), 6:3, 5:7 ו-5:7, דיוויס ניצחה את "קוזי" גם בסיבוב העלייה במוקדמות, וההגרלה הפגישה בין השתיים שוב בסיבוב הראשון.

גברים: פואניני ויוז'ני ניצחו, אלמגרו בחוץ
בטורניר הגברים במונטריאול מסדרת ה"מאסטרס" נובאק ג'וקוביץ', הראשון בעולם, אלוף מונטריאול שלוש פעמים כולל בשנה שעברה, נזקק ל-55 דקות בלבד כדי לנצח את פלוריאן מאייר הגרמני 2:6 ו-1:6 בדרכו הקלה לשמינית הגמר. הסרבי שהיה במצב רוח מרומם סיים את המשחק בריקוד לצלילי השיר "Get Lucky' בסיום. "זה היה הסכם עם חברים בעת ששהינו בחופש", אמר נולה, "זה אחד השירים ששמענו והבטחתי לרקוד לפני הקהל אחרי המשחק הראשון כאן. אם אמשיך לנצח אעשה זאת אחרי כל משחק והריקוד ישתפר, אני מבטיח".

נובאק ג´וקוביץ´ בפעולה (רויטרס)
נובאק ג´וקוביץ´ בפעולה (רויטרס)
 

זה היה משחקו הראשון של ג'וקוביץ' מאז הפסיד למארי בגמר ווימבלדון. מארי עצמו ייכנס לפעולה מול הספרדי מרסל גרנולרס שניצח את הבולגרי גרגור דימיטרוב 4:6 ו-4:6.

עוד עלו לשמינית הגמר, היפני קאי נישיקורי, המדורג תשיעי שגבר על אנדראס ספי מאיטליה 6:4, 5:7 ו-1:6 והצרפתי רישאר גסקה, המדורג שביעי שניצח את מרטין קליזן הסלובני 3:6 ו-2:6.

במשחקים מהסיבוב ראשון ניצח המדורג 10 טומי האס הגרמני את דייויד גופין הבלגי 6:7 ו-3:6. המדורג 11 מילוש ראניץ' הקנדי ניצח 3:6, 4:6 ו-5:7 את גרמי שארדי הצרפתי. ניקולאי דוידנקו מרוסיה שלח הביתה את המדורג 14 ז'יל סימון הצרפתי עם 6:2, 1:6 ו-1:6.

פאביו פואניני האיטלקי, שזכה לאחרונה בשני תארים רצופים, הצליח לעבור את מרקוס בגדאטיס מקפריסין בתוצאה המוזרה 6:1, 1:6 ו-1:6. מיכאל יוז'ני מרוסיה ניצח את יורגן מלצר האוסטרי 4:6 ו-6:7. המדורג 15, יז'י ינוביץ' חזר מפיגור לנצחון על ז'וליאן בנהטו מצרפת 6:3, 3:6 ו-5:7. ראדק סטאפנק הצ'כי בן ה-34 הפתיע את ניקולס אלמגרו מספרד, המדורג 12 עם 3:6, 7:6 ו-3:6. ואצ'ק פוספיסיל הקנדי הפתיע את ג'ון איסנר האמריקני, שזכה לפני שבועיים באטלנטה והפסיד בשבת בגמר וושינגטון 7:5, 6:7 ו-6:7.

אלמגרו (רויטרס)
אלמגרו. הספרדי הולך הביתה (רויטרס)
 

במשחק זוגות פיקנטי ניצחו רפאל נדאל ופבלו אנדוחאר (מי שהדיח את וינטרוב) בחגיגה ספרדית גדולה את דוד פרר ופליסיאנו לופס 7:6, 1:6 ו-10:12.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */