שתף קטע נבחר

ארסנל חזרה מ-2:0 ל-2:2 דרמטי מול נאפולי

גביע האמירויות: אינסינייה (7) ופאנדב (28) סידרו לאיטלקים יתרון מבטיח, אבל אז ג'ירו צימק (72) במספרת נהדרת וקוסיילני השווה (87). פודולסקי החמיץ פנדל. בכורה להיגוואין. מוקדם יותר גלאטסראיי ניצחה 0:1 את פורטו

גונסאלו היגוואין ערך הערב (ש') את הופעת הבכורה שלו במדי נאפולי, אבל היא הסתיימה בטעם מעט מר עם 2:2 דרמטי מול ארסנל במסגרת גביע האמירויות. החלוץ הארגנטינאי שהיה המועמד המוביל לחזק את החוד של התותחנים במהלך הקיץ, פתח על הספסל וראה את חבריו החדשים יורדים למחצית ביתרון 0:2. הוא נכנס כמחליף אחרי ההפסקה, אבל לא הצליח להושיע את קבוצתו מאיבוד היתרון.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

ארסנל לא החלה את המשחק בצורה טובה ונאפולי ניצלה זאת עד תום. טעות של קארל ג'נקינסון איפשרה לכוכב הנבחרת הצעירה של איטליה, לורנצו אינסינייה, להעלות את האורחים ליתרון כבר אחרי 7 דקות. חלפו 11 דקות והלונדונים היו יכולים להשוות מפנדל שלא היה, אבל לוקאס פודולסקי החמיץ. בינתיים הגנת ארסנל המשיכה להציג יכולת מביכה ואיפשרה למארק האמשיק לסדר לגוראן פאנדב את ה-0:2.

 

גונסאלו היגוואין מול לוראן קוסיילני בבכורה בנאפולי (צילום: AFP) (צילום: AFP)
גונסאלו היגוואין מול לוראן קוסיילני בבכורה בנאפולי(צילום: AFP)

 

התוצאה לא השתנתה עד הדקה ה-72, אז אוליבייה ג'ירו צימק במספרת נהדרת אחרי כדור קרן. ארסנל לחצה במטרה להשיג את השוויון וגם הצליחה בכך רק בדקה ה-87 כשלורן קוסיילני דחק מקרוב כדור שפר מרטסאקר נגח למשקוף.

 

הטורניר נפתח מוקדם יותר כשגלאטסראיי ניצחה 0:1 את פורטו. פליפה מלו הברזילאי כבש את השער הבודד בדקה ה-71 בכדור עונשין מ-11 מטר. לאחר היום הראשון של המשחקים, הטורקים במקום הראשון עם 4 נקודות (על כל שער שכובשים מקבלים נקודה ועל כל שער שסופגים, יורדת נקודה) ואחריה ארסנל ונאפולי עם 3 נקודות כל אחת.

 

לורנצו אינסינייה מבקיע בלונדון (צילום: EPA) (צילום: EPA)
לורנצו אינסינייה מבקיע בלונדון(צילום: EPA)

 

מהלך המשחק

דקה 7' - 0:1 לנאפולי. גוקאן אינלר שלח כדור ארוך מהאגף הימני בסמוך לקו מחצית המגרש, קארל ג'נקינסון לא הצליח להרחיק כמו שצריך, לורנצו אינסינייה השתלט עליו והכניע מקרוב את פביאנסקי.

 

18': גיבס השתחרר מהשמירה, בעט לא טוב ומעד בתוך הרחבה ליד בראמי, אבל לתדהמת השחקנים השופט הצביע על הנקודה הלבנה בהחלטה מגוחכת. פודולסקי לקח את הפנדל, אבל פפה ריינה הצליח לעצור.

 

גוראן פאנדב חוגג על חשבון ארסנל (צילום: EPA) (צילום: EPA)
גוראן פאנדב חוגג על חשבון ארסנל(צילום: EPA)

 

28' - 0:2 לנאפולי. ההגנה של ארסנל לא קיימת וזה בלשון המעטה. האמשיק רץ עם הכדור להנאתו במרכז המגרש, התקרב לרחבה של התותחנים והכניס מסירה לפאנדב, שעקף את פביאנסקי בלי שום בעיה ובעט מקרב לרשת.

 

33': הזדמנות לא רעה לארסנל לנסות לחזור למשחק כשפודולסקי קיבל את הכדור בצד השמאלי של רחבת נאפולי. הגרמני לא ממש היה מכוסה וניסה לבעוט לפינה הרחוקה, אבל החטיא את המסגרת.

 

לוקאס פודולסקי מול ג'יאנדומניקו מסטו באמירויות (צילום: EPA) (צילום: EPA)
לוקאס פודולסקי מול ג'יאנדומניקו מסטו באמירויות(צילום: EPA)

 

72' - 2:1. ארסנל הצליחה לצמק משער יפהפה של אוליבייה ג'ירו. החלוץ הצרפתי התמקם ברחבה לכדור קרן והצליח להבקיע במספרת תוך כדי שהוא נתפס בחולצה.

 

87' - 2:2 בלונדון. ארסנל הצליחה להשות אחרי כדור חופשי, אותו הרים מיקל ארטטה. פר מרטסאקר נגח למשקוף, לורן קוסיילני הגיע ראשון לריבאונד ונגח מקרוב לרשת.

 

אוליבייה ג'ירו כובש את השער המצמק (צילום: AP) (צילום: AP)
אוליבייה ג'ירו כובש את השער המצמק(צילום: AP)

 

הרכבים:

ארסנל: לוקאש פביאנסקי; קארל ג'נקינסון (בקארי סאניה, 56), פר מרטסאקר, קיראן גיבס; ארון ראמזי (אלכס אוקסלייד-צ'מברליין, 65), ג'ק ווילשר (מיקל ארטטה, 65), תומאס רוזיצקי, סרג' גנאברי (תיאו וולקוט, 56); לוקאס פודולסקי (צ'ובה אקפום, 88) ואוליבייה ג'ירו.

 

נאפולי: פפה ריינה, ולון בראמי (בלרים דזמאלילי), מיגל בריטוס (ראול אלביול, 62), פאולו קנבארו, פאבלו ארמרו; גוקאן אינלר, ג'יאנדומניקו מסטו, חוסה קאייחון (כריסטיאן מאג'יו, 46), מארק האמשיק (אנדראה דוסנה, 65), לורנצו אינסנייה (דריס מארטנס, 65); גוראן פאנדב (גונסאלו היגוואין, 46).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים